Forza Motorsport [DEEL 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Peter OtH, 19 apr 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jazz

    jazz Active Member

    Berichten:
    187
    Leuk Bevonden:
    0
    op welk schade model heb je het staan?
    je hebt 3 verschillende standen voor schademodel
     
  2. MasterApu

    MasterApu De klassieker

    Berichten:
    1.580
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb geen zin om al de 4 delen van deze thread door te lezen dus kan iemand mij vertellen: Is de game echt zo cool als verwacht, en is de game 50/60 euro waard al zit je krap bij kas?
     
  3. Aphrodite

    Aphrodite MacBook en iPod

    Berichten:
    1.868
    Leuk Bevonden:
    0
    Verplichte kost.

    Het overtreft PGR2 aan alle kanten en die was al mega goed!

    KOPEN DUS :cool:
     
  4. Wessiej

    Wessiej A.F.C.A.

    Berichten:
    1.834
    Leuk Bevonden:
    0
    Daar heb ik 1 woord voor en volgens mij spreek ik dan voor iedereen : JA!
     
  5. JT Chinaski

    JT Chinaski Active Member

    Berichten:
    2.116
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik had hem op normal ofzo.. nu op de laatste maar welke moeilijkheids graat hebben jullie hem? en hebben jullie die drie laatste dingen aan of uit? ik weet niet echt wat het inhoud kan iemadn het uitleggen.
     
  6. Wessiej

    Wessiej A.F.C.A.

    Berichten:
    1.834
    Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt ABS: dat is onder stuur. Dat zorgt ervoor dat je niet als ik een gek zit te slippen enz. Ik heb hem aanstaan. Dan heb je traction control. Ben even de functie kwijt maar ook aanstaan. En nog iets met anti-lock braking voor remmen.
     
  7. SILVER_bullit

    SILVER_bullit Nieuwe gadget: K750i

    Berichten:
    604
    Leuk Bevonden:
    6
    Heel kort door de bocht, maarre, de hamvraag: Is ie nou beter dan gt4?
     
  8. jazz

    jazz Active Member

    Berichten:
    187
    Leuk Bevonden:
    0
    heb alles uit zo krijg je meer geld

    ABS is dat zorgt dat je wielen niet blokkeren

    traction control(TCS) zorgt er voor dat je niet slipt wanneer je accelleert
    stabilizer was ook iets voor meer grip zo vlieg je minder snel uit de bochten

    stability management (STM) helpt je wagen meer onder controle te houden in bochten zodat je er minder snel uitvliegt
     
  9. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Ik had biede games. Ik had Forza donderdag gekocht en vrijdag weer terug gebracht. Als het gaat over mogelijkheden is Forzo wel leuk. Stickers plakken, bumper erop, spoilertje erbij is allemaal heel leuk. Maar als je kijkt naar gameplay, graphix, auto details dan is GT4 velen malen beter. De grapphix van Forza halen het bij lange na niet bij GT4. Ook heeft GT4 veel meer auto's.

    In principe is Forza wel een leuke game en als je alleen een XBox hebt kan ik de game zeker aanraden, maar als je een PS2 hebt dan is GT4 zonder twijfel de betere game.
     
  10. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    Vind jij. Ik heb ze ook beide (GT4 met het DFP stuur). En vind Forza véél uitdagender. GT4 is echt heel saai na een tijdje, die blijft alleen leuk als je een multiplayer potje doet, of als je graag Time Trialed. En dan heb je er niet eens uitgebreide scoreboards bij als in Forza, dus zelfs daarmee is het niet zoals het had kunnen zijn.

    Nee, Forza straalt pure racerij uit. GT4 is meer een auto encyclopedie met daarbij ook de mogelijkheid om te racen. En ik vind de graphics van Forza beduidend beter trouwens, al mist het misschien de 'artistieke' touch die de replays van GT4 zo mooi maakt. De beelden tijdens het racen zelf zijn zonder twijfel veel mooier in Forza. Daarnaast heeft Forza uitgebreidere en realistischere physics (inclusief schade en veel realistischere botsingen met tegenstanders en muur), een heel uitgebreid online systeem en veel betere A.I. Wat het racen veel interessanter maakt.

    Het grote voordeel van GT4 is het DFP stuur. En voor de échte liefhebbers de photo mode en endurance races. Maar die zitten ook in Forza (al zijn ze geen 24 uur) en tegenover de photo mode staat in Forza de mogelijkheid om je bak zo ontzettend tof te customizen en op Live te showen, dat ook daar een weerwoord is gegeven.

    Nee echt, Forza overtreft mijn verwachtingen. En in mijn ogen ook GT4 behoorlijk. Wat niet wegneemt dat GT4 wel een heel tof spel is. Het wordt alleen zo snel saai. Iets wat in het woordenboek van Forza niet voorkomt.

    Maargoed, verdere Forza vs GT4 discussies in het daarvoor bestemde topic please :)
     
  11. Pimbech

    Pimbech Halo 1 FTW

    Berichten:
    463
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop dat vandaag de dag is dat die luie TPG knapen dat spel nou is bezorgen!
     
  12. Stealthstorm

    Stealthstorm Meuh!

    Berichten:
    255
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgende keer moet je een spel bij bol.com pre orderen of bestellen, tot nu toe altijd op tijd! :)
     
  13. Pimbech

    Pimbech Halo 1 FTW

    Berichten:
    463
    Leuk Bevonden:
    0
    Nehhhh ik ga nooit meer preorderen... ik koop San Andreas bijvoorbeeld gewoon in de
    winkel!

    Echt gewoon genaaide shit dit hoor....
     
  14. SabZero NL

    SabZero NL Sexyback

    Berichten:
    1.346
    Leuk Bevonden:
    5

    Ik had het niet duidelijker kunnen verwoorden!!

    Vind het alleen jammer, dat je je getunede auto, niet bij elke race kan gebruiken, dus kan mijn audi TT niet helemaal upgraden, want die auto kan je toch bijna nergens in gebruiken.! en het werken met decals is erg moeilijk vind ik
     
  15. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb een paar dagen voordat ik Forza kocht ook nog een avond GT4 gespeeld en ik heb dus een tegenovergestelde mening....
    GAmeplay van Forza is naar mijn idee dieper (soms wel te diep naar mijn idee..)
    De mogelijkheden on en off-line zijn zowieso uitgebreider als je kijkt naar het tunen (niet alleen visueel!!)
    Graphix in GT4 zijn leuk als je niet verder dan 10 meter voor je wagen kijkt.
    Sfeer in GT4 komt trouwens op sommige momenten (replays en aan het begin van een race) beter over op mij....
     
  16. JeePee

    JeePee Guest

    jongens....ga ff naar het Forza vs. GT4 topic (daar ben ik ook :+)
     
  17. lekkerbek312

    lekkerbek312 Wicked

    Berichten:
    711
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar voor de replays koop je geen spel (althans ik niet).
     
  18. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Daarom blijf ik er weg 8)
     
  19. Vinnie 78

    Vinnie 78 Vinnie vinyl

    Berichten:
    519
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben het met Gforce eens. Het spel valt wel een beetje tegen, slecht geluid, graphics en besturing die tegen vallen en daarom ga ik maar gewoon verder met GT4.
     
  20. westlander

    westlander Active Member

    Berichten:
    408
    Leuk Bevonden:
    0
    het was eigenlijk leuker geweest als degene met de snelste auto laatst zou starten. want nu is het zo dat als je met de snelste auto eeste start er ook niemand is die je bij kan houden, en je ook geen spannende duels krijgt. maar misschien heb ik het verkeerd begrepen want heb alleen nog wat arcade races gedaan en geen carreer. die gaat ik zo maar is ff uitgebreid spelen.

    maar van wat ik er tot nu toe van heb gezien. GEWELDIGE game, die ook voor mensen zonder live zoals ik je een hele tijd bezig kan houden(wat ik voorlopig heb gelezen).

    ik zou zeggen iedereen met en zonder live kopen die handel ;)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina