1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Forza Motorsport [DEEL 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Peter OtH, 19 apr 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Jep, daarom heb ik er ook zo de pest aan dat als je goed rijd en op live zit, je van die mensen hebt die jou gewoon van de weg beuken maar zelf wel op de baan blijven.

P.S Rivanov, een xtje racen?

2. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Voeg me maar toe. Volgens mij sta ik nog niet in je Friendslist. Mischien dat ik dalijk nog even online kom. En dan racen we een keer! :)

3. ScorpiuS

ScorpiuS Cede maiori

Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand hoe je als je decals op je auto zet, je de decals in spiegelbeeld plaatst? ik heb al vet lang lopen te kloten met 'flip' maar dan wordt ie gewoon groot en niet in spiegelbeeld

alvast bedankt :)

4. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Zal ik doen, maar ik ben nu even nieuwe nummers op mijn Soundtrack aan het zetten en zometeen ga ik poolen + ga ik uit. Dus dan zie ik je morgen wel!

5. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Hehe same here. Ga vanavond ook stappen, dus zal wel morgen worden voordat ik weer online kom! :)

6. Sjakiejojo

Sjakiejojo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het helemaal niet zo'n geweldig spel. Had hem toch maar gehaald en heb hem ook weer terug gebracht. Veel dingen zijn van een hoge kwaliteit maar onder andere de besturing vind ik niet goed genoeg, ook de ai had wat beter gekund, met name het inhalen. Jammer..

7. Robinsky009

Robinsky009 Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    @Sjakiejojo

JIj bent gek Grfx zijn super besturen is super Beter als dtm en Gt 4 en ai is 10x beter als gt4! DIT SPEL IS GEWOON SUPER niet6 perfect.

8. Sjakiejojo

Sjakiejojo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Suspension op soft of hard is vrij simpel. Hoe softer hoe meer grip je hebt en hoe harder hoe minder. Alleen krijg je bij een stijvere auto (harder) sneller grip dan bij een zachtere auto (heeft te maken met hoe snel je suspension reageerd op de gewichtsverplaatsing van de auto). Bij scherpe en/of korte bochten kan je dus beter alles wat stijver afstellen. Heb je veel lange bochten kan je hem beter wat zachter afstellen.

9. Sjakiejojo

Sjakiejojo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zoiets noem je een mening |:-

Heel fijn voor jou dat jij het wel super vindt. Pgr2 vind ik nog steeds het beste en uitdagenste racespel van alle consoles

10. Feodor

Feodor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben nu eindelijk lvl 11. :) Welk level zijn jullie allemaal ?

11. Jan WoWter

Jan WoWter Jungie!!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben level 7 volgens mij....

12. Aphrodite

Aphrodite MacBook en iPod

Leuk Bevonden:
    0
    Ben hard op weg naar Level 22 :)

13. Jan WoWter

Jan WoWter Jungie!!

Leuk Bevonden:
    0
    En welk level zit je? 1 :p? Ik ben hard op weg naar 30, maar dat duurt nog een tijdje, 23 levels te gaan :p

14. Supercharged

Supercharged Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Level 25, bijna 26... :D

15. X-Junk

X-Junk GT: Reflex Xeros

Leuk Bevonden:
    197
    ,,Heel fijn voor jou dat jij het wel super vindt. Pgr2 vind ik nog steeds het beste en uitdagenste racespel van alle consoles,,

euhm grapjas hoe kun je PGR2 nou beter vinden als FMS ?? vaag

16. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    PGR 2 is gewoon stukke beter als je van Arcade houd en niet van de realistische rijstijl :).

Ik zit momenteel op lvl.1 Heb nog steeds niet gespeeld :eek:

17. Sjakiejojo

Sjakiejojo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Om te beginnen is het stukken uitdagender dan FMS. Bij Forza, ook al zet je alle aids meteen uit en de ai op high zoals ik, na een beetje getune aan je auto win je alles zo. (oke, ik had het spel niet uitgespeeld maar ik neem aan dat het later niet verandert) Ik weet nog goed dat ik toch wel ff bezig was in het begin met ie punten rondes or whatever in pgr2. En de ai van pgr2 vind ik ook beter, als je iets eerder remt dan de ai-rijders in FMS proberen ze je meteen in te halen wat vaak resulteert in een crash. En nog een kleinigheidje, het motorgeluid had wel wat harder gemogen. Maar begrijp me niet verkeerd. Ik vind dit zeker geen slecht spel, verre van zelfs. Het is mij ook wel duidelijk dat het veel kwaliteit heeft maar voor MIJ is het gewoon niet goed.

En metal Mark, dat zal best maar dat geldt voor mij in dit geval zeker niet :)

18. Franko

Franko Lets Roll

Leuk Bevonden:
    0
    ik snap erg weinig van et spel...

dat tunen enzo

je krijgt tog steeds een snelleren wagen....
    en dan tune ik mijn wagen een keertje.. gaat die een klasse omhoog:confused:... heb ik er nog geen bal aan

19. Edwin1984

Edwin1984 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jahwel.....een playseat!! :9

Wat betaal je gemiddeld voor een playseat? Wil er mischien ook ooit eens aanschaffen en dan is een prijsje wel handig wat zon grapje kan kosten..

20. Jaywalker

Jaywalker XBW Elite

Leuk Bevonden:
    0
    Edwin1984 ben jij van het OPM2 forum? ik was daar vroeger en heette Killer.

wat is jouw gamertag? of heb je geen live

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina