1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Forza Motorsport [DEEL 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Peter OtH, 19 apr 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bidle

Bidle Bidle

Leuk Bevonden:
    355
    Mensen even een vraag waar is in godsnaam die dragstrip!??

Bij alle tracks op de site van Forza stond een dragstrip (gewoon een recht stuk weg). Ik kan deze in het spel nergens vinden. Iemand???? Lijkt me super gaaf met z'n tweeën kijken wie snelst is!!

2. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
    Die is er, maar die staat bij ''Point to Point'' races. :D

3. Xboxmod

Xboxmod ^^That's me^^

Leuk Bevonden:
    0
    Heb ik nog helemaal niet gezien?! Zal ik zo ff kijken dan....

4. Bidle

Bidle Bidle

Leuk Bevonden:
    355

Ga gelijk even kijken!!

5. Franko

Franko Lets Roll

Leuk Bevonden:
    0
    kan iemand mij misschien even het nut van dat tunen uitleggen??

als ik tune

gaat mijn wagen weer een klasse omhoog:confused:

6. Marius

Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    11
    Ik vind PGR2 ook een behoorlijk briljant spel, maar dat terzijde. :)

In Forza worden de races zeker wel steeds uitdagender en moeilijker. Vanaf een procent of 15-20 in de careermode denkik. De restricties om aan races mee te mogen doen worden steeds hoger. Je kunt er niet meer zomaar op los tunen en de concurrentie wegblazen. Ik ben ook met alle assists uit, damage aan, tire / fuel wear aan, AI op high begonnen. En het wordt echt moeilijker..

Vind de AI persoonlijk beter dan de kamikaze AI in PGR2 trouwens!

7. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    dat laatste stukje doe ik al van af het begin.Dit levert meer geld op maakt het leuker en geeft een extra kick (plus het feit dat je niet gewend bent aan "domme" hulp middelen)

8. The Fonz

The Fonz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heey,

ik had ff een vraagje. Als ik het uiterlijk van mijn car wil gaan veranderen kan je naar zo'n mode toe. Je kan daar uit verschillende logo's e.d kiezen. Maar als ik een logo op de linker kant van de auto plaats (en de grote e.d zijn aan mijn wensen voldaan), dan kan ik niet precies ditzelfde logo op de rechterkant van de auto plaatsen. Is hier nog een bepaalde knop voor ofzo, want het is heel moeilijk om de logo's precies hetzelfde te maken:mad: en het gaat er uiteindelijk om dat je een vette bak hebt.

K hoop dat iemand ff kan helpen:)

9. M@ximuS

M@ximuS PSN id = MrMaximusNL

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou graaaaag willen weten wat die endurance precies gaat worden, ik ben nu op level 10 oid of 11 kan ook wel, zit op 9 procent van de career mode. Arcade op iets van 6 procent ofzo

10. Seahawk

Seahawk X-box addict

Leuk Bevonden:
    0
    He mensen, ik heb ook ff een vraag...voordat je aan een race begint in careermode...en je hebt je auto uitgezocht...dan wil ik naar car setup gaan om wat dingen aan te passen...en het enige wat ik echt aan kan passen is de eerste optie...ik dacht met de wielen... al die andere zaken kan ik niet veranderen...bv de gears en de brakes.....bij die wielen zie je een paar balken (zilvergrijs) die blauw gevuld zijn, en door naar links of rechts te bewegen kun je het naar eiegen inzicht instellen....waarom kan dat niet bij die andere zaken..of moet je eerst een andere upgrade kopen?

Alvast bedankt

Greetz

11. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
    Ja dat kan ik ook niet, en ik weet zelf ook niet waaraan het ligt. Ik heb alle upgrades gekocht van mijn Audi TT en kan bijna niks daaraan veranderen.

12. the only ego

Leuk Bevonden:
    0
    je moet eerst een upgrade kopen :)

13. Seahawk

Seahawk X-box addict

Leuk Bevonden:
    0
    Thx...kwam net op een stuk bij gamespot.com een artikel tegen die je een beetje uitlegt over dat manual tuning verhaal...de zin die ik inderdaad zocht was....

(Manually tuning car settings will indeed usually require you to have purchased some upgrades first.)

het hele stukje staat op :

http://www.gamespot.com/features/6123450/p-6.html

Misschien dat mensen er net zoals ik wat aan kunnen hebben

greetz...en thx voor de snelle reactie

14. Marius

Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    11
    Inderdaad, heb ook vanaf het eerste moment zo gereden. Heb gisteren voor het eerst gereden met alle assists aan. En vond het een ramp :+ Die bak reageerde voor geen meter meer. Veel te lange remweg, dik onderstuur omdat je TCS elke keer inzet etc etc. Nee hoor, dan heerlijk zonder assists en maar wat moeilijker. Maar wel meer geld vangen!

15. Bidle

Bidle Bidle

Leuk Bevonden:
    355
    In de meeste gevallen is tunen echt van belang nadat je een upgrade hebt gekocht.

btw. Heb nu een auto die als acceleratie 10 heeft!!! Damn ding is snel; 9.486 op de strip!

16. the only ego

Leuk Bevonden:
    0
    valt het jou trouwens ook op dat je eerder races verliest door een eigen fout (te laat remmen ofzo) dan dat de AI nou echt extreem hard gaat.. ? of ligt dit aan mij (rij op hard natuurlijk)

17. Dabuh

Dabuh Wiep forever

Leuk Bevonden:
    0
    FF een vraag die misschien al vaker gesteld is waar ik dan niet van weet. hoe spiegel je de decals als je ze zelf maakt?

18. FFWD

FFWD XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Van de zijkant is niet zo moeilijk, dan doe je "Y" en druk je op copy to right/left side. Maar op bumpers enzovoorts ben ik ook wel benieuwd want dat weet ik ook nie :confused:

19. Rox

Rox Marketing 2.0..

Leuk Bevonden:
    2
    Je hebt verschillende niveaus van tuning. Jij gooit er zeker gelijk een turbo op :9.
    Ik tune (de meeste auto's) zo dat ze bijvoorbeeld in D1, C1, etc komen (als ze uit d4 en c4 kwamen). Zo ben je wel sneller dan de concurrentie, maar blijf je mooi in de klasse. Zo tunen kun je bijvoorbeeld door geen motorupgrades te doen, maar al die anderen. Zoals differentieel en versnellingsbak. Dan ben je alsnog veel sneller, maar loop je niet asociaal te doen :cool:

/Edit:
    Je moet dat alleen niet doen als je zelf helemaal letters gemaakt hebt ;), dan staat alles in spiegelbeeld namelijk.

Laatst bewerkt: 15 mei 2005
  20. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Wat zijn trouwens jullie ervaringen met de Driveatar?Ik ben er nog helemaal niet aan begonnen maar ik zal straks wel een keer kijken :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina