1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Forza Motorsport [DEEL 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Peter OtH, 19 apr 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dabuh

    Dabuh Wiep forever

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, maar ik bedoel dus als je wilt spiegelen op je Hood. Hier lukt het me nooit.

    Edit: Laat maar, heb het antwoord al gevonden.
     
    Laatst bewerkt: 15 mei 2005
  2. xbox-rookie

    xbox-rookie Active Member

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    het is echt een super spel. zit nu bij level 16. het is tot nu toe het beste race spel wat ik ooit heb gespeeld. heb nu 1x op live gespeeld, de host had een baan gekozen van 25 rondes dit duurde 1 uur en 15 minuten, helaas door verkeerde pit strategie verloren, aan het einde van de rit voel je de vermoeidheid wel, je verliest zo nu en dan je concentratie en maakt fouten.
     
  3. n.e.r.d

    n.e.r.d pharrel williams

    Berichten:
    1.223
    Leuk Bevonden:
    1
    het is me gelukt om een beetje dit effect te creƫren
    [​IMG]
    ik zal hem zo in die speciale thread daarvoor poste
    hij lijkt niet egt
    hij zit op het dak
    maar als je rijd lijkt het er wel op
    en daar gaat het om
     
  4. FFWD

    FFWD XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.370
    Leuk Bevonden:
    3
    Mijne cker niet, dat is GTR;) Maar het is wel aardig dat er eindelijk een gran turismo achtige game uit is op de Xbox. Ik heb er weleens over nagedacht om een PS2 te kopen alleen voor GT4. Dat hoeft nu gelukkig niet meer O-) Xbox Forever :cool:
     
  5. n.e.r.d

    n.e.r.d pharrel williams

    Berichten:
    1.223
    Leuk Bevonden:
    1
    mense
    ik heb net ff getest
    op da drag strookje met een opgevoerde vw golf r32
    als je automatic doen dan haal je 13.343 en met manual 13.233
    en met bochten etc. is het moeilijker en met afremmen en terug schakelen dus tjah het zal elkaar niet veel maken
     
  6. westlander

    westlander Active Member

    Berichten:
    408
    Leuk Bevonden:
    0
    kan je ook als je geen live hebt je auto's verkopen net zoals onderdelen die je niet meer gebruikt. met elk toernooi win je wel een auto die je een keer moet gebruiken, maar daarna niks meer aan hebt. ik tune toch maar een paar auto's dus kan je ook auto's verkopen als je geen live hebt.

    @tim nl
    ik heb die driveatar wel getraind maar ik ga hem niet gebruiken. ik koop een racegame om te racen niet om mijn xbox wedstrijden te laten winnen
     
  7. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Het verschil kan hem ook zitten in bochten, alwaar de automaat niet altijd voor de meest optimale versnelling gaat.
     
  8. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Daar heb je wel gelijk in maar ik wil toch wel een keer zien hoe m'n Driveatar straks rijdt, dan hebben ze die mode er toch niet voor niets ingebouwd O-)
     
  9. JeePee

    JeePee Guest

    Kan je ook wisselen tussen drivatar en jezelf met pitstops?
     
  10. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    jah dacht het wel, unload drivatar moet je dan kiezen
     
  11. Alex V

    Alex V V RACING

    Berichten:
    1.399
    Leuk Bevonden:
    1
    Klopt als een bus :p

    Maar wat ik bezwaarlijker vind zijn al die assists die niet echt uit moeten om sneller te zijn. Je bent eigenlijk met de meeste assists aan sneller, terwijl zonder assists rijden veel leuker is. Het feit dat er dus geen simulatiescoreboard is en rijden zonder assists niet kan worden gecontrolleerd of als host afgedwongen is bagger. Dus ze maken een goed "simulatiespel" maar vervolgens bouwen ze al die assists niet goed in het spel. Beetje raar en dom :confused:
     
  12. jordo

    jordo Active Member

    Berichten:
    1.108
    Leuk Bevonden:
    1
    Al die bla bla over dat schakelen :p, als je gewoon een die-hard ben schakel je zelf met mischien minimale verschillen met mensen die auto gebruiken, maar als die-hard is dat alleen maar fun, je bent dan verzekerd dat je altijd goede/redelijke concurentie hebt, en dat jij alex v er niet tegen kan dat er mensen sneller dan jou racen die het wel aanhebben is jou zorg, dat noemen ze ook wel tegen je verlies kunnen :confused:

    Maar ik heb eigenlijk een vraagje,wanneer komt de review van forza op xbw? , ben ik eigenlijk wel geinterreseerd in :)
     
  13. Alex V

    Alex V V RACING

    Berichten:
    1.399
    Leuk Bevonden:
    1
    LOL echt weer zo'n NOOBreactie. Het gaat mij meer om de assists dan om het schakelen als je had gelezen. Ik stel het idd niet op prijs als ik met alle assists off ingehaald wordt door een noob als jij die al zijn electronische speeltjes aan heeft gezet of maar 5 sec voor lig terwijl je gewoon dik slecht bent. Als je beter bent dan moet je dat ook kunnen zien, het feit dat dit soort spellen zo gemaakt worden is omdat mensen als jij er niet tegen kunnen als ik je met meer dan 30 seconden smoke. Ik verloor gister ook een potje van een andere kerel, vind ik prima omdat het een eerlijke race was op niveau met al die ongein uit.

    Maar ik wil best een keer tegen je racen : 1x met alle assists aan en 1x uit, en dan kijken we wel of je nog steeds het verschil niet snapt.
     
    Laatst bewerkt: 15 mei 2005
  14. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Nou ik ben vanochtend de game der ook ff ingeduwd. En ik vind het tot nu wel een grappig game. Zit op lvl 14 en bijna op 15 (al na zo'n 2 1/2 uur). Kheb nog echt nix getuned en ik heb ook nog geen enkele auto gekocht. Tspel vind ik zo echt al te simpel. Je rijd elke baan maar 1 keer en je hebt al goud tepakken, De auto's die je wint zijn al snel genoeg dus tunen hoeft niet eens. Kheb nu al bijna 200000 credits. Kvind het wel jmmr, want ik had graag lekker met een getunede auto tegen andere getunede auto willen racen. Nu rijd je alleen maar tegen die standaard auto en laat ik mijn auto ook maar standaard anders lig je telkens 20 sec voor op de 2de.

    Kweet als het kan maar als ik al me auto's zou verkopen die ik nu die garage zou hebben staan zou ik al meer dan 1 miljoen credits hebben :confused:.

    Die game raced wel lekker, maar soms is echt tesimpel. En heb ook nog geen zin om met die Assist tegaan zitten kloten. Heb alleen die ideale lijn uitgeschakeld. Wat heb je eigenlijk aan die Region die je in het begin kiest?. Ga je ook nog na die landen dan?. Dus na Azie en Europa (kheb America maar gedaan). Of zijn dat alle races die der nu staan bij Go Race.?
     
  15. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    metalmark het spel is een stuk leuker met alles uit.En de AI word imo pas later in het spel echt wat lastiger.Ik ben nu op 9.5% en op lvl19 en de AI word nu wat lastiger en wat feller.Niet opgeven na een uurtje of 2 omdat het "te makkelijk" is.DAt moeilijker komt vanzelf
     
  16. jazz

    jazz Active Member

    Berichten:
    187
    Leuk Bevonden:
    0
    speel jij dan op hard? Alle assist gewoon uit zetten. Dat maakt het spel veel leuker. Ook de damage op volledig en al die andere dingetjes. Kan me wel voorstellen dat je het simpel vind met alles aan. Maar daarvoorzijn die settings om alles uit te zetten
    rij zelf op hard en alles uit en bij bepaalde tracks toch wel moeite. Maar ik doe ook geen power tuning. Alleen drivetrain dat soort dingen.
     
    Laatst bewerkt: 15 mei 2005
  17. Menn0

    Menn0 Xboxfreak

    Berichten:
    47
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn eerste indruk is ook prima. Zelfs met alle assists aan haal ik niet alles in 1 keer. Ben dan ook geen ervaren racgamer. Maar zeer gaaf. Dit is het eerste spel waar je echt moet werken met de controller. Remmen, gas doseren etc. Net echt weet ik uit ervaring (rij regelmatig op circuits). Tja wat moet ik er nog meer van zeggen, relax spel als je ff een race wil rijden ofzo.
     
  18. Jaywalker

    Jaywalker XBW Elite

    Berichten:
    352
    Leuk Bevonden:
    0
    geen ervaren racegamer?

    dat zegt ie met zn NFSU2, Rallisport Challenge 2, Midtownmadness 3 en Forza Motorsports :D
     
  19. FFWD

    FFWD XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.370
    Leuk Bevonden:
    3
    NFSU2 en Midtown Madness zijn redelijk arcade;)
     
  20. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    metal mark wacht maar tot je op lvl 25 zit dan wordt het vanzelf moeilijker.
    ik vind sommige auto's ZO kut om mee te rijden, zoals die corvette race. Gadver heb pas 2 keer goud gehaald :mad:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina