1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Forza Motorsport [DEEL 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Peter OtH, 19 apr 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mouse

    Mouse a.k.a Moeswa

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3

    Hier ben ik het helemaal mee eens

    Weet je wat het met sommige mensen is die spelen gewoon op easy ik heb voor normal gekozen en dat vindt ik nog steeds leuk. Wat Metal Mark zegt dat hij niet tuned kan niet want je kan niet binnne 2 en een half uur op level 15 zitten als je normal of hard speelt dat gaat gewoon niet. Hopenlijk komt ie een keer online kan hij zelf zien hoe moeilijk het is.


    OFF-TOPIC: "wie weet wat er met de oude games gebeurd als de XBOX 360 komt"? En wie weet nu al een richtprjs? Trouwens we moeten een actie op gang brengen "Ruil de oude XBOX in voor de nieuwe met korting (rijmt ook nog) --> copright of Mouse a.ka. Moeswa 15 mei 205" hahahaha *) *)
     
    Laatst bewerkt: 15 mei 2005
  2. jordo

    jordo Active Member

    Berichten:
    1.108
    Leuk Bevonden:
    1
    OMG, ten eerste vind ik je een beetje doordraven, let een beetje op je toon, ik haat capsones lijers zoals jij :confused: , en dan over die assist, ik d8 echt dat je het voornamelijk voer het schakelen had, en btw. Ik heb dit spel niet eens, maar alleen met racespellen heb ik veel ervarining, en dit soort qoutes die jij beweerd komen vaker voor bij racespellen en ik vind dat gewoon niet gegrond, als je wil dat iedereen dezelfde kansen heb ga dan lekker burnout 3 spelen, dit is een simulatie game die voor de mainstream open staat, sommige mensen kunnen niet perfect racen zoals jou en die willen dan met assist rijden, terwijl jij en ik natuurlijk weten dat je zonder assist veel sneller kan maar het wel moeilijker maakt, ik geef gewoon als tip dat je niet te snel moet oordelen, dat je nu al zo hard op live aan het spelen bent vind ik trouwens al vaag, je hebt waarschijnlijk og niet eens de singlepleyer optimaal benut, en misschien had je tegenstander wel een betere auto, over een paar weken rijd je iedereen met assist van de baan, en dan zijn niet zulke bekwame racers maar al te blij met assists omdat het met al moeilijk genoeg is voor velen.

    Jij zegt dat jij voorbijgereden wordt door n00bs die slecht zijn en die all hun assists aan hebben, dat vind ik persoonlijk meer over jezelf vertellen dan over je tegenstander, als je super slecht bent dan haal je niet zomaar een jpracer in (als goed voorbeeld ;) ) of je speeltjes nou aan staan of niet, ik denk dat jij gewoon nog veel moet oefenen, en wat doen aan die mentaliteit van je moet doen, en btw, deze spellen zijn gemaakt omdat mensen zoals ik er niet tegen kunnen om met 30 seconden "gesmoked" te worden? , damn ik heb hier 1 ding om op te zeggen, please GET A LIFE!
     
  3. Aphrodite

    Aphrodite MacBook en iPod

    Berichten:
    1.868
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben inmiddels bij Level 25. Het is echt een waanzinnig goed en verslaafde game.

    Ben nu al ruim 3 uurtjes al mijn bakken aan het naar mijn smaak aanpassen (kleuren/tekeningen/reclame/etc) voor op Live :)
     
  4. JeePee

    JeePee Guest

    Bedankt :D _O_
     
  5. Mouse

    Mouse a.k.a Moeswa

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Namens mij ook !!!! *) *) _O_ _O_
     
  6. westlander

    westlander Active Member

    Berichten:
    408
    Leuk Bevonden:
    0
    je kon toch ook in een mcLaren F1 rijden. iemand dit al gedaan, ik ben hem nog niet tegengekomen.
     
  7. Ferrarigeel

    Ferrarigeel Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is een McLaren chassis met een bmw motor, beetje jammer vind ik persoonlijk.
    Hij staat btw ook bij Bmw. Ik had liever de straatversie ook in het spel gezien bij de Ferrari Enzo enz. :)
     
  8. Franko

    Franko Lets Roll

    Berichten:
    1.519
    Leuk Bevonden:
    0
    ik snap egt nog steeds niks van et spel...

    want met de auto's die ik win

    als ik dan op live ga

    word ik van de baan gesjeest
     
  9. frankx

    frankx The Old Guy

    Berichten:
    850
    Leuk Bevonden:
    21

    Doe maar eens Time-trail op de nurnberg ring.

    En jawel je mag een rondje in de mclaren blazen...
     
  10. Jaywalker

    Jaywalker XBW Elite

    Berichten:
    352
    Leuk Bevonden:
    0
    Tunen! _O_
     
  11. Mouse

    Mouse a.k.a Moeswa

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Zo ik zit nu op een level of 30, vraag maar niet hoe maar "Lord Forgive me". Maar vanavond ga ik weer gewoon me normale races rijden. |:-
     
  12. Mouse

    Mouse a.k.a Moeswa

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Zo ik zit nu op een level of 30, vraag maar niet hoe maar "Lord Forgive me". Maar vanavond ga ik weer gewoon me normale races rijden. |:-
     
  13. Mouse

    Mouse a.k.a Moeswa

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Zo ik zit nu op een level of 30, vraag maar niet hoe maar "Lord Forgive me". Maar vanavond ga ik weer gewoon me normale races rijden. |:-
     
  14. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Anders post je 3 keer hetzelfde ;)

    Ik zit nog maar op lvl 13 ofzo, speel meer time trial etc
     
  15. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Doe jij de Career mode ff over en zeg het dan nog een keer (kweet niet wat jij allemaal hebt gedaan maar ik heb alleen maar zitten teracen) . Man lvl 15 heb ik echt in 2 en een half uur gehaald (Ik ga hier echt niet lopen liegen). Maar dat wil echt wel. Kben inmiddels al lvl 18 :{ Je haalt nu belachelijk veel credits, 2 a 3 races en je bent alweer een lvl hoger. Zo gaat het wel lekker...

    Heb ook ff die Paint ding gedaan en wat is dat moeilijk om daar watmee te maken.

    Hoe krijg je trouwens Body Parts?. Ik wil der een spoiler op bouwen :9

    Ik speel momenteel nog op Normal.
     
  16. Levathian

    Levathian Team XBW

    Berichten:
    248
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit nu op level 20, maar ik heb een beetje vals gespeeld. Ik ging namelijk vanmiddag online en toen kwam ik in een lobby waar ze zaten te ''cheaten''. We deden dan de track ''Test run'' ofzow (alleen maar een ovaal rondje) en we deden 1 lap. Toen de race begon quitte de host meteen en hij zette bij de instellingen 75 laps. Daardoor won je heel veel credits en toen werd ik een hoog level. Ik wist eerst niet wat me overkwam....
     
  17. Mouse

    Mouse a.k.a Moeswa

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3


    body parts krij je bij upgrades en dan middelste icoontje spoilers velgen alles, voor sommige auto's heb je het niet dat zijn meestal fabrieks auto's, kan je alleen de motor upgraden.


    Sorry voorde 3 keer post........kweet niet hoe mijn pc dit gedaan heeft....sorry.
     
  18. Aphrodite

    Aphrodite MacBook en iPod

    Berichten:
    1.868
    Leuk Bevonden:
    0
    Op het doosje staat dat er geen Downloadable Content is. Best jammer als je dit zo nu leest...

    Zijn zeker Amerikanen die kicken om op 1e plaatst te komen?
     
  19. Levathian

    Levathian Team XBW

    Berichten:
    248
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, want de host heeft er zelf geen voordeel van, want hij is al gequit van de race. Alleen de mensen die nog raceten (bijv. ik) krijgen ontzettend veel geld. Als je bijvoorbeeld vijfde van de 8 eindigde kreeg je 78000 credits. Voordat ik op live ging was ik level 12, dus ik ben toen 8 levels gestegen! (in een half uur spelen)
     
  20. Franko

    Franko Lets Roll

    Berichten:
    1.519
    Leuk Bevonden:
    0

    dan tune ik ze

    gaan ze een klasse omhoog :confused:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina