OMG, ten eerste vind ik je een beetje doordraven, let een beetje op je toon, ik haat capsones lijers zoals jij
, en dan over die assist, ik d8 echt dat je het voornamelijk voer het schakelen had, en btw. Ik heb dit spel niet eens, maar alleen met racespellen heb ik veel ervarining, en dit soort qoutes die jij beweerd komen vaker voor bij racespellen en ik vind dat gewoon niet gegrond, als je wil dat iedereen dezelfde kansen heb ga dan lekker burnout 3 spelen, dit is een simulatie game die voor de mainstream open staat, sommige mensen kunnen niet perfect racen zoals jou en die willen dan met assist rijden, terwijl jij en ik natuurlijk weten dat je zonder assist veel sneller kan maar het wel moeilijker maakt, ik geef gewoon als tip dat je niet te snel moet oordelen, dat je nu al zo hard op live aan het spelen bent vind ik trouwens al vaag, je hebt waarschijnlijk og niet eens de singlepleyer optimaal benut, en misschien had je tegenstander wel een betere auto, over een paar weken rijd je iedereen met assist van de baan, en dan zijn niet zulke bekwame racers maar al te blij met assists omdat het met al moeilijk genoeg is voor velen.
Jij zegt dat jij voorbijgereden wordt door n00bs die slecht zijn en die all hun assists aan hebben, dat vind ik persoonlijk meer over jezelf vertellen dan over je tegenstander,
als je super slecht bent dan haal je niet zomaar een jpracer in (als goed voorbeeld ) of je speeltjes nou aan staan of niet, ik denk dat jij gewoon nog veel moet oefenen, en wat doen aan die mentaliteit van je moet doen, en btw, deze spellen zijn gemaakt omdat mensen zoals ik er niet tegen kunnen om met 30 seconden "gesmoked" te worden? , damn ik heb hier 1 ding om op te zeggen, please GET A LIFE!
Klik om te vergroten...