Ja ok , jij bent dus blijkbaar nogal dom. Ik snap wel dat het overkomt als arrogantie, maar ik merk gewoon dat ik meestal wat sneller ben dan de gemiddelde gozer op live en het is daarom gewoon frustratie. Daarmee val ik dus buiten die mainstream, dat is mijn punt daarmee. Ik meen jou ook een keer gezegd te horen hebben dat King Tuur, wereldkampioen PGR2 en mijn broertje, niet zo goed was dus inzicht is bij jou ver te zoeken. Dat is 1. Als ik nog moet oefenen ben ik de kerstman( check bijv dit: motogp.xbw.nl ) Ik ben echt niet de snelste racer op live, maar ik zit wel bij de snellere kerels. Feit is ook dat ik met elke racegame nog vrij hoog gestaan heb in de scoreboards. Dat zijn feiten, heeft niks met kapsones te maken. Feit is gewoon dat het weer een NOOBGAME is. Ik rijd met al die assists aan meteen 3-6 seconde van mijn oude tijd af no sweat. En dan mag ik niet klagen als een of andere kerel met 3 computergestuurde hulpmiddelen je achternazit terwijl hij vol de remmen inknijpend de bocht inremt??? Gisteren hebben we een keer geracet met alles aan, dan ligt iedereen relatief dicht bij elkaar. Zet je die dingen uit verdwijnen die gasten in je spiegel na 1 bocht. Dat vind ik gewoon irritant. Maakt mij niet uit als mensen die assists nodig hebben, maar ik wil zonder die dingen rijden zonder daarvoor gestraft te worden. Het is heel simpel: Doe je iets moeilijker, dan moet je sneller gaan en flink ook. Zet je hulp aan moet je nadeel hebben. Iemand met hulp uit neemt ook meer risico op de baan. Dat zou op zijn minst gecompenseerd moeten worden.
Ik ben voor ongelijke kansen. Dat klinkt negatief maar ik bedoel daarmee: Mensen die beter zijn en iets moeilijkers kunnen moeten harder gaan dan mensen die slechter zijn en die handelingen niet kunnen uitvoeren.
Nou ik heb met meerdere snelle gasten gesproken, x Matt x, Septic Eagle o.a., en die vinden allemaal zowieso assists off leuker en ze betwijfelen stuk voor stuk dat het sneller is om alles uit te zetten. Je kan namelijk geen fout maken of een duw krijgen want dan is assist on al sneller. Je mag geen lockup krijgen met remmen, niet 1x teveel gas geven want dan zit je al in de knoei. En je schiet er niks mee op. Misschien( met de nadruk hierop ) is het theoretisch wat sneller maar t risico is zo hoog dat je 1 keertje wat fout doet of geduwd wordt dat dat absoluut in geen verhouding staat. Ik rij nu in ieder geval met assists aan veel makkelijker ideale lijnen met perfecte uitacceleratie en dat geldt voor heel wat gasten die bij o.a. mgp,pgr hoog stonden. Het argument dat ik dus gewoon te slecht ben vind ik nogal cheap.
Voor mensen die de auto's goed beheersen moet er ook uitdaging inzitten... Ik word nu verplicht om de leukste en uitdagendste modus uit het spel te laten liggen...
Het feit dat mijn broer het spel eigenlijk niet eens echt wil gaan spelen omdat die assists niet uitkunnen zegt al best veel...
En op die kansloze get a life opmerking... ik speel xbox voor mijn hobby en verdien er af en toe ook nog wat geld mee. Als ik een uitdaging zoek in die hobby lijkt me dat mijn goed recht. GAMEN IS NIET ALLEEN VOOR DE MAINSTREAM. Als jij dan met dit soort debiele uitlatingen je tere gefrustreerde zieltje wilt luchten> Get a shrink. Ik ga wel weer verder met single player.
Laatst bewerkt: 15 mei 2005