1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Forza Motorsport [DEEL 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Peter OtH, 19 apr 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jazz

    jazz Active Member

    Berichten:
    187
    Leuk Bevonden:
    0
    gewoon hard doen alles assists uit. en je bak niet meteen tunen (maar dat deed je al niet) dat maakt het spel een stuk interessanter
     
  2. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Je kunt de auto's ook beter "afstellen". Met schuifjes etc. de waardes van je auto veranderen. Ook zijn er een aantal onderdelen die je kunt kopen zonder dat je klasse verandert. Vaak de eerste die je kunt kopen van een bepaald onderdeel. Succes!
     
  3. Alex V

    Alex V V RACING

    Berichten:
    1.399
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja ok , jij bent dus blijkbaar nogal dom. Ik snap wel dat het overkomt als arrogantie, maar ik merk gewoon dat ik meestal wat sneller ben dan de gemiddelde gozer op live en het is daarom gewoon frustratie. Daarmee val ik dus buiten die mainstream, dat is mijn punt daarmee. Ik meen jou ook een keer gezegd te horen hebben dat King Tuur, wereldkampioen PGR2 en mijn broertje, niet zo goed was dus inzicht is bij jou ver te zoeken. Dat is 1. Als ik nog moet oefenen ben ik de kerstman( check bijv dit: motogp.xbw.nl ) Ik ben echt niet de snelste racer op live, maar ik zit wel bij de snellere kerels. Feit is ook dat ik met elke racegame nog vrij hoog gestaan heb in de scoreboards. Dat zijn feiten, heeft niks met kapsones te maken. Feit is gewoon dat het weer een NOOBGAME is. Ik rijd met al die assists aan meteen 3-6 seconde van mijn oude tijd af no sweat. En dan mag ik niet klagen als een of andere kerel met 3 computergestuurde hulpmiddelen je achternazit terwijl hij vol de remmen inknijpend de bocht inremt??? Gisteren hebben we een keer geracet met alles aan, dan ligt iedereen relatief dicht bij elkaar. Zet je die dingen uit verdwijnen die gasten in je spiegel na 1 bocht. Dat vind ik gewoon irritant. Maakt mij niet uit als mensen die assists nodig hebben, maar ik wil zonder die dingen rijden zonder daarvoor gestraft te worden. Het is heel simpel: Doe je iets moeilijker, dan moet je sneller gaan en flink ook. Zet je hulp aan moet je nadeel hebben. Iemand met hulp uit neemt ook meer risico op de baan. Dat zou op zijn minst gecompenseerd moeten worden.


    Ik ben voor ongelijke kansen. Dat klinkt negatief maar ik bedoel daarmee: Mensen die beter zijn en iets moeilijkers kunnen moeten harder gaan dan mensen die slechter zijn en die handelingen niet kunnen uitvoeren.
    Nou ik heb met meerdere snelle gasten gesproken, x Matt x, Septic Eagle o.a., en die vinden allemaal zowieso assists off leuker en ze betwijfelen stuk voor stuk dat het sneller is om alles uit te zetten. Je kan namelijk geen fout maken of een duw krijgen want dan is assist on al sneller. Je mag geen lockup krijgen met remmen, niet 1x teveel gas geven want dan zit je al in de knoei. En je schiet er niks mee op. Misschien( met de nadruk hierop ) is het theoretisch wat sneller maar t risico is zo hoog dat je 1 keertje wat fout doet of geduwd wordt dat dat absoluut in geen verhouding staat. Ik rij nu in ieder geval met assists aan veel makkelijker ideale lijnen met perfecte uitacceleratie en dat geldt voor heel wat gasten die bij o.a. mgp,pgr hoog stonden. Het argument dat ik dus gewoon te slecht ben vind ik nogal cheap.
    Voor mensen die de auto's goed beheersen moet er ook uitdaging inzitten... Ik word nu verplicht om de leukste en uitdagendste modus uit het spel te laten liggen...
    Het feit dat mijn broer het spel eigenlijk niet eens echt wil gaan spelen omdat die assists niet uitkunnen zegt al best veel...


    En op die kansloze get a life opmerking... ik speel xbox voor mijn hobby en verdien er af en toe ook nog wat geld mee. Als ik een uitdaging zoek in die hobby lijkt me dat mijn goed recht. GAMEN IS NIET ALLEEN VOOR DE MAINSTREAM. Als jij dan met dit soort debiele uitlatingen je tere gefrustreerde zieltje wilt luchten> Get a shrink. Ik ga wel weer verder met single player.
     
    Laatst bewerkt: 15 mei 2005
  4. jordo

    jordo Active Member

    Berichten:
    1.108
    Leuk Bevonden:
    1
    Ten eerste ik had het toen over halo 1, en het niveau bij halo 1 vond ik namelijk aanzienlijk minder dan halo 2, wat voornamelijk komt wegens de live functie waardoor het niveau 10 keer zo goed is geworden, ik denk dat de verschillen bij halo 1 dus ook niet super ver uit elkaar lagen, mijn uitspraak was dus zeker niet ongegrond, zeker omdat ik in die periode ook heel veel xbox parties heb gehouden en dat je daar wel wat van af kan zien. Als ik iets over tuur heb gezegt over pgr2, dan neem ik dat nu terug, alhoewel ik dat ook al zeer betwijfel omdat ik voor jou broertje in pgr2 altijd veel respect heb gehad, ik kwam met pgr2 al amper mee met Go Ahead, ik neem aan dat tuur ongeveer hetzelfde niveau had wat dus hoger lag, maar again, ik heb volgens mij nooit iets gezegt over tuur over racegames (pgr2)

    Srry dat ik het zeg maar de enige game die totaal n00bvrij is is rtw, en dat is een strategie spel, racespellen moeten open staan voor de mainstream, zelfs een gt4 is open gemaakt voor de mainstream, erg jammer voor de vele mainstream gamers dat ze door jou meteen uit worden gemaakt voor n00bs, wat ik al eerder heb gezegt, doe wat aan je houding, want je capsones draaft te ver door :confused:

    Tja dit is natuurlijk te betwijfelen of je zo erg gestraft zou moeten worden, je hebt wel enigsinds gelijk, in het echt gebruiken echte racers geen automaat of iets dergelijks, maar zou bijv. de automaat negatief zijn op het rijgedrag en met name de rondetijden? Ik neem aan dat manual in het echt ook sneller is, maar zkr niet met de seconden/minuten verschil die jij beweert, ik vind dit argument dus ook niet echt fijn, alsof je door die betere wegligging en automaat je oppeens zo goed zou zijn als een die-hard die goed kan manualen? Al eerder gezegt, klasse laat je zien op de baan, ik betwijfel of goede racers dit zo erg vinden?, vraag dit eens op een gt4 forum of vraag het eens aan andere racers, jpracer ofzow, ik denk dat hun het juist alleen maar leuker vinden dat er meer concurentie is, maar alsnog, je moet niet denken dat mensen zonder die hulpmiddlen niet kunnen winnen van mensen met, mensen zonder hulpmiddelen hebben ind moeilijker, maar zij hebben ook de voordelen die jij niet hebt, en stel dat die hulpmiddlen in het echte racewereldje gebruikt zouden worden, denk ik ind. dat de verschillen tussen racers zonder en met klein zullen zijn, al hebben racers zonder altijd een groter voordeel.

    Ik denk dat je beetje zat te dromen toen je mijn bericht las, ik heb namelijk nooit gezegt dat je slecht was, integendeel, ik ben er van volle van overtuigt dat je me wel zult verslaan in een 1 vs 1, alleen denk ik dat je niet te snel moet oordelen, ik ben er namelijk wel van volle overtuigt dat je zonder assist wel degelijk een veel groter voordeel hebt, en vergeet niet, je hebt meer fun zonder assist, en is fun niet de balangrijkste factor in een spelletje, zo niet, dan ben je je doel uit het oog verloren, en ben je een triest zielig mannetje dat alleen voor het geld raced, of om tijden te verbeteren om te laten zien dat je de beste bent, ik speel een spelletje althans altijd voor de fun, en vraag dat maar eens aan anderen, ik denk dat het antwoord gelijk blijft.

    Zoals gezegt, je hebt de uitdaging als je gewoon een autoliefhebber bent en plezier hebt, dat jij nu omdat je op live niet kan winnen zonder assist, dat je nu de uitdagenste modus laat liggen is naar mijn mening een feit dat je geen plezier meer in games hebt en dat je het inderdaad niet meer als een hobby beziet, maar dat terzijde, en over je broer, jammer het is een geweldig spel naar mijn mening, maar hetzelfde geld voor hem, speel je nu omdat je auto en game liefhebber bent en sommige nare trekjes van games neem je voor lief?, of speel je alleen maar om te showen dat je de beste bent of om geld mee te verdienen?

    En de opmerking get a life?, die was eigenlijk niet bedoelt omdat jij geld met xboxen verdient of omdat het je hobby is, wie wil er geen geld verdienen met een beetje game op je luie stoel met paprika chipts op je schoot en een fles cola naast de bank en ..., nou ja iedereen dus :D Maar meer omdat ik het zielig en te triest voor woorden vind dat je nu een geweldige game laat liggen alleen vanwege de minpunt dat je bijgehouden wordt door de gemiddelde racer, als je goed oefent zonder assist ben je binnen een paar maanden veel beter dan hun, ik vind het daarom ook al te triest dat je een game nu al af schrijft omdat jij je er niet in kan vinden!

    Zoals je uit mijn reply kunt lezen heb ik goede gegronde redenen voor mijn beweringen en uitingen over jou reacties hier. Dat ik een beetje moest lachen om deze opmerking komt meer omdat jij er waarschijnlijk erger aan toe bent dan mij kameraad, en dat jou zieltje waarschijnlijk ,en te zien aan deze gefrustreerde opmerking het heel moeilijk heeft met een objectieve reactie/mening, ik denk dat jij eens goed moet praten met iemand gozer :+
     
  5. Pimbech

    Pimbech Halo 1 FTW

    Berichten:
    463
    Leuk Bevonden:
    0
  6. Joeri71

    Joeri71 Keep an open mind...

    Berichten:
    732
    Leuk Bevonden:
    1
    Jullie hebben beiden een aantal goeie punten, dus elkaar afzeiken heeft niet zoveel nut, jullie bekijken het gewoon alletwee vanuit een verschillend opzicht. Maar AlexV, jij zegt dat je met alles uit nooit zo snel kan racen als die andere, of in ieder geval zelf meteen 3-6 sec sneller bent...en dat is toch ook best logisch, welke auto rijdt er tegenwoordig nog zonder traction control abs etc. bijna geeneen race auto, die dingen 'horen' dus eigenlijk ook gewoon aan te staan, daardoor zijn de echte coureurs ook veel sneller gaan rijden..logisch omdat het veel makkelijker rijden is. Dus zet gewoon die ideale lijn en de automatic uit en rij lekker rondjes, rij jij net zoals ze in het echt rijden en moet je als je tot de top behoort zoals je zelf zegt makkelijk kunnen winnen...
     
  7. Rox

    Rox Marketing 2.0..

    Berichten:
    1.831
    Leuk Bevonden:
    2
    Het lijkt me niet dat de hedendaagse raceauto's stability control hebben, dat is er juist weer uitgesloopt :9. Voor de rest is het ieders vrije keus. Ik rijd liever met plezier met alleen abs dan dat ik me zit te verbijten omdat de auto niet doet wat ik wil (beetje met de kont spelen is altijd leuk)
     
  8. xbox-rookie

    xbox-rookie Active Member

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0

    ik kwam volgens mij bij dit zelfde groepje, ze wilde een persoon laten winnen, de eerste keer dat ik mee deed werd ik 5e, de tweede keer 2e kreeg toen al behoorlijk veel credits, de 3e keer werd ik 1e kreeg meer dan 300000 credits, de persoon die laatste reed vroeg om rustiger te rijden zodat zij ook nog de finish haalde maar was te laat om te stoppen, kreeg een hele golf van vloek woorden over me heen. was wel lekker snel verdiend.
     
  9. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Net ff lvl 20 geworden :D. Die races die je mag doen in de Champion (Gaat open als je lvl 20 word) Beginnen leuk teworden. Kheb net over de 5 uur gespeeld en Met Arcade mode zit ik ook al bijna op 50 %. Erg vermakelijke game, En nu kan je ook zien dat je een beetje moet tunen. :D. Leuk spelleke :cool:
     
  10. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    wil second that

    al begrijp ik een stukje van de punten van alex v wel.MAar de overtrokken reacties en het uitmaken van de gemiddelde gamer voor n00b is iets waar ik niet bij kan
     
  11. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    wat is btw het hoogste level dat je kan halen???
     
  12. nfsu dragmaster

    nfsu dragmaster Active Member

    Berichten:
    150
    Leuk Bevonden:
    0
    ik krijg het niet voor elkaar om moters te wisselen
    weet iemand mischien hoe dat precies moet.

    ik heb bijv een toyota BORDER MR2 turbo T-bar & een Toyota VIS RACING MR2 turbo T-Bar . en die zijn dus van de zelfde ''manifacture'' maar toch krijg ik het niet voor elkaar.
     
  13. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    50

    Weet iemand trouwens hoeveel credits je moet verdienen om lvl 50 te worden?
     
  14. Levathian

    Levathian Team XBW

    Berichten:
    248
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat clubje gasten waar ik bij zat waren Duitsers. Die Duitsers gingen daarna naar een lobby waar je auto's kon kopen (dat hoorde ik ze zeggen) en met hun geld dat ze verdiend hadden konden ze gemakkelijk een hele goede auto kopen...
     
  15. Alex V

    Alex V V RACING

    Berichten:
    1.399
    Leuk Bevonden:
    1
    Tja kijk de afwerking is gewoon een beetje jammer. Met time trial rijdt iedereen met abs en tcr aan. STM gaat uit vaak. Ik sta nu op een baan 7e en het is best pittig om de nummer 1 tijd te halen met alles aan hoor, maar zonder zou het een stuk leuker zijn naar mijn idee. Het gaat tegenwoordig om de competitiviteit in spellen ( kijk naar de halo 2 lvl koorts ) en dan moet je wel met alle soorten spelers rekening houden.

    Er is ook alweer een fout gevonden trouwens die de auto verkoopfunctie overbodig maakt( behalve de paintjobs ). Je kunt nu met 1 race 0,5 miljoen credits verdienen zoals iemand hier net ook al kort aangaf. Ik vind dat het spel een beetje afgeraffeld is wat betreft menutjes en opties. De handling is echter super uitgewerkt. Ik mis alleen een tikkie meer snelheidsgevoel maar verder is de game goed zat. Dat vind ik dus jammer, er had veel meer ingezeten met een paar kleine veranderingen. Je hebt superuitgebreide telemetriedata en zo, maar een optie in een menu blijft dan uit. Beetje raar vind ik. Lijkt me relatief weinig werk. Denk dan ook dat het met tijdnood te maken heeft gehad. Wisselraces etc. waren ook leuk geweest( om de beurt een ronde of om de pitstop wisselen of zo ) Ook worden bijv. de medium tuning opties niet of nauwelijks gebruikt. Een Forza 1.5 update voor de 360 zou ik dan ook graag zien maar dat zal er wel niet inzitten vrees ik.

    Wat jordo betreft, als jij graag het laatste woord hebt, be my guest. Dat "dissen" kost veel tijd :9 We zijn het hier gewoon niet helemaal over eens denk ik.

    Weet iemand btw al hoe die carclub matches werken? Of kan je alleen tijden posten, heb me hier nog niet echt in gestort 8)
     
    Laatst bewerkt: 16 mei 2005
  16. Aphrodite

    Aphrodite MacBook en iPod

    Berichten:
    1.868
    Leuk Bevonden:
    0
    Raar is dat er geen Downloadable Content voor kan zijn. Net zoals als bij MotoGP2 toendertijd met die glitches.

    Toch blijft Forza een erg goede en verslavende game.
     
  17. SuxxeR

    SuxxeR boem

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien dat ze in een patch die functies toevoegen. En weet iemand waarom ik bij een Mercedes CL65 AMG alleen de turbo kan veranderen en de rest niet ? En waarom kan je nog geen motoren overzetten ?
     
  18. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Patches worden volgens mij niet als Downloadable content gezien, dus het kan best dat er nog wel wat komen
     
  19. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Ik hoop dat er alsnog Downloadable Content komt. Nieuwe wagens/circuits zoals in PGR2.
     
  20. frankx

    frankx The Old Guy

    Berichten:
    850
    Leuk Bevonden:
    21
    Je kunt niet ALLE auto's kompleet tunen. En motoren wisselen gaat slechts bij een heel beperkt aantal.
    Ik denk dat het iets met licenties te maken heeft. Zo kun je b.v. op een ferrari f50 geen body parts zetten.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina