1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Forza Motorsport [DEEL 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Peter OtH, 19 apr 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MisTicMac

MisTicMac Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het wel mee vallen. Wat ik van de modea heb gezien bij topgear zag ik dit gedrag ook op de test circuit. Heb er zelf helaas nooit in gereden

Laatst bewerkt: 26 apr 2005
  2. FredKroket

FredKroket Hardcore racer

Leuk Bevonden:
    0
    Dat slippen komt vooral door het matige rijden van diegene. Hij rijdt niet egt lekkere lijnen en tja, dan ga je slippen.

3. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Het snelheidsgevoel is bij alle filmpjes wel meteen goed aanwezig! :cool:
    Vooral bij de Bentley en Modena. Heerlijk! _O_

/edit: OMG! Check die remschijven in de replay van de Bentley opgloeien en weer rustig "afkoelen"! :cool:

4. JeePee

JeePee Guest

Nu maak jij de leesfout. Ik zei geen dus maar en ik gebruik 3rd person. Dus als ik alleen bumpercam zou gebruiken zou ik me wel een hardcore racefan mogen noemen?? Dit noem ik nog eens gelul in het kwadraat. Ten 1ste: Bumperview is ook niet realistisch; in het echt hang je toch ook niet over de motorkap, er is maar één view realistisch, en dat is cockpit view. Ten 2de: Iemand die geen game-console heeft kan alsnog een hardcore racefan zijn. Maak van dat kwadraat dus maar een macht 3. Ik ben gewoon een hardcore racefan, en karten doe ik genoeg. Ik heb welliswaar geen rijbewijs, maar heb ook vaak genoeg in een echte auto gereden.

Pffoe, wat word ik moe van dat soort gasten als jou.

5. MisTicMac

MisTicMac Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Hoe kan jij tegen een ander zeggen dat hij niet moet zeuren omdat hij forza nog niet heeft gespeeld. Maar jij zelf komt wel met een opmerking dat gt4 beter is als forza. Spreek je je zelf hier nou niet en heel klein beetje tegen???

6. jponline

jponline Maxi!!!

Leuk Bevonden:
    0
    nee, want ik heb ze beide gespeeld. al zal idd mijn oordeel pas echt terecht zijn als ik de eindversie van forza heb gespeeld. maar het is niet te verwachten dat die nog heel veel veranderd.

7. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gehehehehe:9 nogal ja, maar om zelf ook wat nuttigs te posten:

Ik had al die filmpjes al es een keer gezien en ze zijn wel vet, toch vind ik de filmpjes op IGN een beetje tegen vallen |:-

8. MisTicMac

MisTicMac Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ook hier heb je al een negative insteek. Heel vervelend. En mijns inziens erg onterecht. Heb de demo ook gespeeld en heb meer plezier en een betere rij ervaring met de demo als met gt4.

Maar goed ieder zijn ding.

9. Bidle

Bidle Bidle

Leuk Bevonden:
    355

kan het me goed voorstellen :)

Ach ja, hierboven is zinnige discussie nr..... bezig.

10. jponline

jponline Maxi!!!

Leuk Bevonden:
    0
    daarom, ik vind gt4 beter. laten jullie jpracegamer dat dan ook vinden. alleen zal hij niet de hele tijd moeten proberen om jullie te overtuigen dat gt4 beter is. dat is het irritante. dat zal toch niet lukken. ik zeg niet dat ik forza niet ga halen, want het lijkt me echt een goede game. ik heb zelf geen ps2, dus is dit zeer goed alternatief voor gt4.

11. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Kijk, ik zei niet dat JPRacegamer onzin uitkraamt, zoals jij beweerde. Ik zei dat ik met een bepaald persoon meeleefde, omdat we allemaal een beetje gek van het gedrag van JPRacegamer worden. Verder voel ik mij helemaal niet aangevallen o.i.d. Ik heb zelf GT4 vaak gespeeld en de demo van Forza nóg vaker. Één ding weet ik nu al zeker; de demo vind ik lekkerder rijden dan GT4. En het was nog maar een demo dus je kunt er donder op zeggen dat ik de hele versie van Forza nog beter vind. Niks geen fanboy.

12. Xboxsoldier

Xboxsoldier unreal !

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb zo'n zin in deze game joh..ik heb op TMF gezien dat er 2 in Nederland verstopt ofzo zitten, weet iemand daar meer over ? :confused:

13. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Wat zit er in nederland verstopt?

Kan je even niet volgen :confused:

14. Bidle

Bidle Bidle

Leuk Bevonden:
    355
    Ik ben nu ook aardig nieuwsgierig geworden!!

[edit] Kijk maar even op TMF.nl en klik op games en dat wordt het je duidelijk! Er zijn 2 spellen met bijbehorende XboX verstopt in Nederland. The search is on!![/edit]

15. jponline

jponline Maxi!!!

Leuk Bevonden:
    0
    ik hoop ook heeel erg dat forza beter word. maarja ik sta er nie zo positief als jullie tegenover. das mijn mening. en zullen we nu stoppen met de discusie. ik kom wel weer daarop terug als ik de volledige versie heb :9 . neem het nog maar nie TE serieus.

16. Bidle

Bidle Bidle

Leuk Bevonden:
    355
    Psies, en ga anders in deze andere thread ouwehoeren over GT4. Er is zelfs een speciale thread voor aangemaakt, is toch een kleine moeite om daar verder te gaan.

Laat ons lekker in deze thread über doen over Forza, ondanks dat dit helemaal onterecht is blablablablabla.....ieder zijn ding toch.

17. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
    Inderdaad! Unfakking believeble dat die dudes hier nog het leesplezier weten te verzieken en dat er niemand ingrijpt....

Triest, triest triest |:-

18. Masterfragger

Masterfragger Veluwenaar

Leuk Bevonden:
    0
  19. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559

Wederom een coole review!
    Het downloaden van iemand anders z'n carsetup lijkt me echt geweldig! :cool:

20. Bidle

Bidle Bidle

Leuk Bevonden:
    355
    Dit spel wordt echt wel super.......nog even en dan met z'n allen online!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina