1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Forza Motorsport [DEEL 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Peter OtH, 19 apr 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Damn, ben net een lange tijd bezig geweest met de challenge op de N-ring in een 911. Ik had een 911 turbo getuned maar daar valt zowat niet mee te rijden. Heb het het uiteindelijk maar op easy gedaan. Dit was tot nu toe wel de moeilijkste race. Heb al verschillende championships gehaald op hard maar deze was echt moeilijk!!!
     
  2. Xboxmod

    Xboxmod ^^That's me^^

    Berichten:
    1.087
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat voor race? Die waar je een 911 gt2 wint?
    Die vond ik idd pittig, maar wel op hard gedaan :) Ik weet niet waarom, maar ik wil alles gewoon op hard.
     
  3. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    is er iemand online nu voor een race!
     
    Laatst bewerkt: 16 mei 2005
  4. Xboxmod

    Xboxmod ^^That's me^^

    Berichten:
    1.087
    Leuk Bevonden:
    0
    Verkeerde thread misschien? Bedoelde je niet de [Forza]Show je ride!!! thread?
     
  5. frankx

    frankx The Old Guy

    Berichten:
    850
    Leuk Bevonden:
    21
    Dat is de 911 challenge. Die is pittig, als je een "oude" porsche tuned gaat het rijgedrag naar beneden het vriespunt. Het ding gaat dweilen boven de 175kmph

    Kheb hem nog niet gehaald, maar ik ga niet voor easy. Blijft een uitdaging
     
  6. SuxxeR

    SuxxeR boem

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar die Mercedes daagt nou zo uit om er wat anders op te zetten.Tenzij die al helemaal getuned uit de fabriek is gekomen...
    Oja, als je nou je auto op het allerhoogste hebt getuned, komen er dan later nog nieuwe dingen beschikbaar om ze verder te tunen ?
     
  7. Heideroos

    Heideroos Drossie

    Berichten:
    667
    Leuk Bevonden:
    0
    Die heb ik met men maat ook deze middag 20 keer geprobeerd.
    Uiteindelijk heb ik die door mijn Drivatar laten rijden, en gewonnen. Ik had die oude Porsche helemaal getuned, maar die werd ook helemaal onbestuurbaar!
     
  8. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Vet! Net voor de Mustang challnenge (Amateur, op Hard) een Mustang Boss getuned. Helemaal gek! Nieuwe motor van de Mustang GT (nieuwere versie dus) erin gelepeld en die vervolgens helemaal volgstopt met alle upgrades die er beschikbaar voor zijn. Rijd je eenmaal rond de 200 dan begint hij heen en weer te glijden als een stuk zeep! Achterkant van links naar rechts en je wilt nog harder. Bij 300 is hij niet meer te houden :D Echt vet om het toch te proberen en er vervolgens de race mee te winnen ;).
     
  9. Xboxmod

    Xboxmod ^^That's me^^

    Berichten:
    1.087
    Leuk Bevonden:
    0
    Nope, ik ben het iig nog niet tegengekomen...
     
  10. SuxxeR

    SuxxeR boem

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    0
    Jammer. Ik had vrij snel alle upgrades voor me Audi TT, die nou 302 loopt :p
    Maar heb er wel 3 á 4 auto's voor verkocht :)
     
  11. Xboxmod

    Xboxmod ^^That's me^^

    Berichten:
    1.087
    Leuk Bevonden:
    0
    Is wel balen jah, ik vind toch dat er maar weinig auto's zijn die je echt helemaal kunt tunen, maar toch neemt niet weg dat het een supergoeie game is!
     
  12. Feodor

    Feodor Active Member

    Berichten:
    1.588
    Leuk Bevonden:
    0
    Echt relaxed, dat je je eigen Soundtrack kan toevoegen ! *)
     
  13. frankx

    frankx The Old Guy

    Berichten:
    850
    Leuk Bevonden:
    21
    Toch wel een minder iets gevonden.

    Ik zit nu bijna op level 22, heb veel auto's en ik dacht: Laat ik maar eens een backup maken van mijn savegame op mijn mem-card.
    Nou mooi NIET. MicroSoft heeft dat dus beveiligd, je kan je savegame dus niet kopieren om veilig te stellen of mee te nemen naar een vriend om daar ff lekker verder te gamen.

    Is dus mooi balen, als je je xbox verkoopt of hij gaat stuk, ben je heel je off-line career kwijt.
     
  14. Jan WoWter

    Jan WoWter Jungie!!

    Berichten:
    491
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja idd, er zijn wat auto's die zonder side skirts enzo gewoon lelijk zijn! Dan denk je er iets moois onder te gooien, kan het niet! :mad:

    Zit nu op level 21 en heb point-to-point en amateur bijna uitgespeeld....
    Hele verslavende game, als ik alleen was gaan racen was ik 2 keer zo snel geweest op het punt waar ik nu ben! Maar door al die vinyls blijf ik maar bezig!
    Ik ben ook nooit tevreden met me auto....En dan ben je een keer tevreden, heb je nog 25 andere auto's te gaan! :D
     
  15. MisTicMac

    MisTicMac Active Member

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    0
    @van kan

    Ik heb zelf online gespeeld en als de host in steld dat er niet met assist gereden kan worden dan kan het gewoon niet. Het enige wat je dan nog aan kan zeten is de sugested line. Dus als je niet tegen noobs wil racen host dan lekker zelf een game met alle assists uit en je heb geen last van al dit gezeik.
     
  16. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Ja dat vind ik ook jammer. Ik ben ook al inmiddels al lvl 22. En dacht laat ik hem maar ook ff op me Memory Card zetten voor de zekerheid. Doe ik altijd met games, weet niet waarom maar dat geeft een veilig gevoel :+. En ik wou hem meenemen naar een kameraad van me. Maar neen je kan alleen die Drivatar op je MC zetten :mad:
     
  17. Mouse

    Mouse a.k.a Moeswa

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Zo maar even weer door met het pimpen van auto's daar gaat ook veel tijd in zitten.
     
  18. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Ja voor zo'n simpel logotje van halo 2. [zie het Forza Pimp Topic] Was ik al meer dan ander half uur mee bezig.
     
  19. Stealthstorm

    Stealthstorm Meuh!

    Berichten:
    255
    Leuk Bevonden:
    0

    Ohh, als dat kan moet het niet zo´n groot probleem zijn :)
     
  20. inflatable

    inflatable Who's your daddy?

    Berichten:
    751
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe stel je dat in als host dan? Ik kan het namelijk niet vinden?? :{
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina