1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Forza Motorsport [DEEL 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Peter OtH, 19 apr 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Inderdaad, dat ben ik ook nog nooit tegen gekomen! :{
     
  2. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    Mensen even iets raars

    toen ik de game de eerste dag online speelde kon ik nergens vinden hoe je de asssists kon wijzigen nu een pasar dagen kan dat wel opeens? is er stiekum een update uitgevoerd?
     
  3. inflatable

    inflatable Who's your daddy?

    Berichten:
    751
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor jezelf kon je altijd al je assists instellen, maar je kan het echt niet instellen als host zodat iedereen verplicht wordt met hetzelfde te rijden.. Althans, ik kan het echt niet vinden.. Net weer ff gechecked, die optie staat er echt niet bij gameoptions als je host.. :{

    Zou trouwens wel beter zijn imho.. Dat je dan ook iets meer geld kon verdienen in sessions waar je verplicht wordt met minder assists te rijden.. Al krijg je natuurlijk ook online al een 'difficulty bonus' als je met minder assists rijdt.. Maar die bonus zou van mij best nog iets hoger mogen zijn, want het is het nu vaak gewoon niet waard omdat het nadeel te groot is tegenover de eventuele bonus..
     
    Laatst bewerkt: 17 mei 2005
  4. Mouse

    Mouse a.k.a Moeswa

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Net de endurance voor D class gereden wat een uitdaging is dat. Dit spel heeft zoveel dat je er nog lang niet mee klaar bent mijn tijd was ongeveer 35-36 minuten in een geupgrade Audi TT. Zometeen maar eens door met de ander proeven en morgen maar weer een endurance. Ik hoor heel weinig mensen over endurance, Live is ook best wel leuk als je raced tegen mensen van ongeveer je eigen sterkte. Die asist uitzetten lukt al aardig maar dat blijft soms nog moeilijk. Waar het mij om gaat is dat ik nog steed smet mijn rijstijl concurrentie van de Xbox krijg en dat vind ik heerlijk. Enige jammere is dat de pitstops niet geanimeerd zijn ook snap ik het niet helemaal wat je nu moet doen met die D-Pad? Iemand een goede uitleg?

    Zo ik ben deels voldaan voor vandaag. _O_
     
  5. mars15

    mars15 Guest

    Misschien haal ik hem morgen wel :)

    Is het echt een topspel op live ?
    Heb eigenlijk geen geld er voor maar deze zomer komt er bar weining uit op de xbox ?
     
  6. Mouse

    Mouse a.k.a Moeswa

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3

    Zeker een top spel 1 woord halen die handel je hebt er geen spijt van, GT 4 is hier niks bij. Er is gewoon enorm veel om te doen zowel multi als single. _0/
     
  7. mars15

    mars15 Guest

    Oke is die leuker/beter dan Dtm 2 ik twijfel nog namelijk

    heb al dtm 2 en pgr 2
     
  8. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    ik bedoelde dat je gewoon in de lobby kunt wisselen welke assist je aan of uit wil dit kon eerst niet toch?
     
  9. FFWD

    FFWD XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.370
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik ben ook groot fan van beide games en heb forza ook gekocht en hij is echt gruwelijk goed _O_ :cool: Wat een gameplay zit er in dit spel:)
     
  10. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Ik heb PGR2 en Forza. Ik vind PGR2 top, maar Forza vind ik waanzinnig top! Online is het gewoon een heerlijke game en offline ook. Goede AI en perfecte tune opties.
     
  11. Rox

    Rox Marketing 2.0..

    Berichten:
    1.831
    Leuk Bevonden:
    2
    Met de d-pad kun je aangeven hoe lang je pitstop gaat duren. Hoe meer je naar rechts gaat, hoe meer onderdelen er gefixed worden (bijvoorbeeld de stuurafwijking :9)
     
  12. jazz

    jazz Active Member

    Berichten:
    187
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind beiden games ook super
    maar wat ik miste bij dtm was een aantal wagens die ik zelf super vind de rx-7 bv. wat bij DTM soms wel cooler was is het aantal wagens in de race.
    Maar als je dtm 2 tof vond zal je dit ook wel bevallen
     
  13. JeePee

    JeePee Guest

    Jahoor, anders ga je ff een ophanging maken tijdens een pitstop :confused:
     
  14. FFWD

    FFWD XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.370
    Leuk Bevonden:
    3
    Anders ga je ff op een PS2 forum Xbox & Forza afkraken.... :{
     
    Laatst bewerkt: 17 mei 2005
  15. MisTicMac

    MisTicMac Active Member

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    0
    Is dat zo raar tijdens de 24 uur van lemans worden er complete versnellingsbakken verwisseld. Dus raar is het niet. En het vervangen van een krome wishbone is ook te doen.
     
  16. Seda

    Seda Active Member

    Berichten:
    411
    Leuk Bevonden:
    1
    JP is gewoon nog steeds moeilijk he. Ach ach.. slechte verliezer :D

    GT4....mag blij zijn al mag het de schaduw zien van Forza! :cool:
     
    Laatst bewerkt: 17 mei 2005
  17. JeePee

    JeePee Guest

    Races in Forza duren vaak niet langer dan 10 ronden. Dacht je dat ze die versnellingsbak in 20 seconden vervangen hadden :confused: . Als je je stuurafwijming wilt vervangen is de race al afgelopen als jij de pits uitrijdt.
     
  18. FFWD

    FFWD XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.370
    Leuk Bevonden:
    3
    Zijn er mensen met de Limited Edition die WEL een metalen doosje hebben want ik heb gewoon een 2cd Xbox hoes met een zilveren kaft eromheen met Limited Edition :confused:
     
  19. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Ja, heb ik ook. Zo is de LE geloof ik ook. Overigens voor dezelfde prijs als de normale gekocht. Vind de DVD nou niet echt geweldig...
     
  20. FFWD

    FFWD XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.370
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik ook niet, maar iemand op school zei dat ie gewoon een metalen doos had en die had hem via internet besteld en ik heb hem van de FRS...
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina