1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Forza Motorsport [DEEL 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Peter OtH, 19 apr 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rox

    Rox Marketing 2.0..

    Berichten:
    1.831
    Leuk Bevonden:
    2
    Dat is heel netjes. Mijne zit op 79% procent.

    Over dat clangebeuren. Dat werkt (helaas) niet zo als bij halo. Je moet gewoon al met een clan afgesproken hebben dat je gaat racen. Verder wel leuk om in teamverband te werken :)
     
  2. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.940
    Ook een goede bijdrage |:-

    Ik moet JPRacegamer wel een beetje gelijk geven dat je 35 ronden niet echt een endurance race mag noemen.Voor mij is het meer dan genoeg maar onder endurence race stel ik me toch minimaal 2uur+ racen voor
     
  3. Rox

    Rox Marketing 2.0..

    Berichten:
    1.831
    Leuk Bevonden:
    2
    Nou ja, ik weet niet of je toevallig al een keer 25 ronden op laguna seca gedaan hebt? Met pitstop ben je dan al gauw tussen de 35 en 45 minuten kwijt (c of d klasse, dat weet ik even niet meer). Dat was trouwens op live. Maar reken maar dat je dan blij bent dat de race is afgelopen.
     
  4. JeePee

    JeePee Guest

    Ik heb laatst de 200 miles laguna sega gereden met GT4. Ik dacht 90 laps ;)
     
  5. JD1980

    JD1980 Active Member

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    Mensen even een stom berichtje hoor, maar hoe kan je ipv Kw het vermogen aangeven in PK's???

    thnxxxxx
     
  6. jazz

    jazz Active Member

    Berichten:
    187
    Leuk Bevonden:
    0
    moet je bij options the display van hud omzetten naar english dan krijg je mijl per uur en HP.
    met metric en defeault krijg je km en kw
     
  7. 013

    013 Active Member

    Berichten:
    237
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap zowiezo niet dat mensen races van meer dan een uur willen rijden?! Dat is toch waanzin. Beter dat Forza niet van die absurt lange races heeft gemaakt. Al vind ik 35 rondes al veel te lang. Wie wil er nou 200 rondjes racen!? Endurance races zijn voor de echte racefreaks! Niks voor mij dus. Al zal ik wel proberen ze uit te spelen, al is het maar om alles compleet te hebben.
     
  8. Rox

    Rox Marketing 2.0..

    Berichten:
    1.831
    Leuk Bevonden:
    2
    WOW! Grote jongen
    *Rox aait JPRacegamer over zn bolletje*
    Ook helemaal zelf? Of via b-spec. Ik geloof dat je tot 75 ronden kunt instellen bij Forza. Dat lijkt mij meer dan voldoende. En voor de duidelijkheid. Dit is niet het Forza vs. GT4 topic.
     
  9. jazz

    jazz Active Member

    Berichten:
    187
    Leuk Bevonden:
    0
    zoveel rondjes rijden.
    Waar haal je de tijd vandaan?
    3 uur of 4 uur blijven racen weet ik veel wat lang is bij endurance maar zoveel tijd zou ik niet eens hebben om achter elkaar te spelen.
     
  10. JeePee

    JeePee Guest

    Jep, helemaal zelf. Als het kon ook zonder pauzes, maar in ronde 80 pakte ik mijn camera om wat beelden van m'n playseat vast te leggen. Die zijn een tijdje geleden hier ergens langs gekomen ;)
     
  11. JeePee

    JeePee Guest

    Je kan hem ook gewoon op pauze zetten, TV uit, en een dag of een paar uur later weer verder gaan. Je console houd dat wel uit. Ik ken iemand die z'n PS2 3 dagen lang aan liet staan ;)
     
  12. jazz

    jazz Active Member

    Berichten:
    187
    Leuk Bevonden:
    0
    dan is de betekenins van endurance als racer toch weg?
    want zoals jij net al zei.
    undurance gaat het om om lange races te rijden zonder je concentratie te verliezen. als je hem toch op pauze zet en de volgende dag of zo verder gaat dan is de betekenis erachter toch weg?
     
  13. JeePee

    JeePee Guest

    Ja, maar als je er geen tijd voor hebt
     
  14. Mouse

    Mouse a.k.a Moeswa

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Endurance is echt vet ik heb ook net American Muscle gespeeld vanaavond doeik nog heavy power ik vind dat soort races het leukst. Steeds die auto effe weer downtunen want ik kon het teveel aan vermogen even niet aan. hahha, maar toch gehaald (laatste was wel met de nodige schades......heerlijk die schade-look op zo een oude bak lijkt net of ie verroest is).

    }:] _0/ O-)
     
  15. Mouse

    Mouse a.k.a Moeswa

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Trouwens ik heb er dacht ik 36 minuten over gedaan die 35 ronden dacht ik of was het nou 38 ik kijk het wel na vanavond. (incl pitstop).
     
  16. Master Of Blades

    Master Of Blades aka BonkMeister

    Berichten:
    1.422
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik zag in de Show je ride-thread ook dat mensen van alles op hun auto hadden, een Metallica-teken, Halo2 teken, etc. Hoe doen ze dat? Is dat moeilijk, moet je je box daarvoor [kuch]modden[kuch](ga daar dan niet verder op in) of hoe is dat mogelijk? Of zijn het gewoon gephotoshopte foto's of doe ik dom?
     
  17. Pimbech

    Pimbech Halo 1 FTW

    Berichten:
    463
    Leuk Bevonden:
    0
    Hahaha jah eigenlijk wel!
    Het heeft nix met modden te maken. Kijk als je naar de decals list kijkt dan zie
    je rondjes, rechthoekjes, driehoekjes etc.
    De kunst is om een tekening van bijv. Halo2 in deze figuurtjes te zien en het
    daarmee na te maken.
    De figuren kun je met de size helemaal vervormen zodat ze in de juiste vorm komen.
    Het is zeer langdurig werk, maar dan heb je ook wat!

    Just Practice!
     
  18. Mouse

    Mouse a.k.a Moeswa

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Trouwens de europese merken laten het wel af weten als het om auto's gaat in vergelijking met Aziƫ of de VS. :+
     
  19. Aphrodite

    Aphrodite MacBook en iPod

    Berichten:
    1.868
    Leuk Bevonden:
    0
    Ligt aan de makers. Is hetzelfde als bij die andere racegames.
    Je hebt tig versies van de Celica's, Nismo's etc... maar een paar Europese modellen erbij is al teveel gevraagd of ze mogen dat niet.
     
  20. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Aarg gisteren een autootje getuned voor een race. Omdat ik in klasse B allemaal van de slome auto's had. Tunen ik die bak weer helemaal zodat het geen B meer is maar een bak van A. Acceleratie is wel 10 *). Maar hebben jullie dat ook, als jullie je bak tunen dat je der direct ook alles ingooit wat der in tegooien kan.?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina