1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Forza Motorsport [DEEL 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Peter OtH, 19 apr 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NapoleJon

    NapoleJon Active Member

    Berichten:
    634
    Leuk Bevonden:
    0
    Replay's vind ik ook heel belangrijk. Dat kijk ik altijd nadat ik race om te zien hoe ik het heb gedaan :confused:

    Replay's vind ik toch wel het meest onnuttige in een racespel. Te saai voor woorden zeg.
     
  2. JeePee

    JeePee Guest

    Ik kijk ze bijna allemaal (behalve de endurance races :p)
     
  3. FredKroket

    FredKroket Hardcore racer

    Berichten:
    672
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij ben ik 1 van de weinige die echt van endurance-races hou :+. Ik hoor altijd veel gezeur dat die endurance races in gt4 veels te lang enzo zijn. Ik vind het echt een uitdaging om 50 ronden ofzo continu geconcentreerd te blijven en mooie ronden eruit te persen...en winnen natuurlijk :9.

    offtopic :

    In pgr1 zaten ook een paar 'redelijk' korte endurance races. Die waren in Pgr2 niet meer te vinden :mad:.
     
  4. JAGUAR

    JAGUAR xbox

    Berichten:
    710
    Leuk Bevonden:
    0
    ik kijk er echt nooit naar, dus mij boeit het dan ook niet zoveel, maar ik snap dat sommige mensen het handig vinden om ernaar te kijken, daarom is het wel belangrijk dat het goed is uitgewerkt!
     
  5. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Replay's kijk ik alleen als ik echt een mooie manouvre heb gedaan of een specactulaire crash o.i.d. Verder gebruik ik het niet echt.
     
  6. Xboxmod

    Xboxmod ^^That's me^^

    Berichten:
    1.087
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je het gevoel hebt dat je heel goed hebt gereden is het wel leuk om ff te kunne of het ook echt zo was. Door bijv. helicopterview.
     
  7. JeePee

    JeePee Guest

    Maak er maar 65 van (of 200 rondjes N-ring :p ), maar ik vind ze ook keigaaf, alleen de replay wordt dan erg langdradig
     
  8. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Ik vind een replay kijken altijd wel leuk. Vooral in PGR2, dan ging ik met de SL55 AMG zo goed mogelijk rijden. En dan daarna de replay bekijken! :)
     
  9. Bossplaya

    Bossplaya 1Man1ForceTrueskill

    Berichten:
    278
    Leuk Bevonden:
    0
    in gt speelde ik ook endurance vond t wel handig om egt goeie technieken te ontwikkelen, de baan leer je dan in ieder geval snel , net als wat anderen al zeggen tis een uitdaging om iedere ronde net weer een fractie van een seconde te vinden , khoop alleen wel dat t niet net als bij gt je met een goeie auto de AI al na 6 ronden zoek rijd en aan t eind van de race op 5 ronde achterstand aan komt kakken, anders ben je gewoon een veredelde time trial aan t rijden , we shall see
     
  10. [JeLL!e] HALO

    [JeLL!e] HALO Active Member

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik houd ook zeker van Endurance races, bij GT altijd allemaal gespeeld :9
    Ik ga bij ze bij Forza dan ook allemaal zelf racen, niets Drivatar _0/
     
  11. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Ooit van het fenomeen punt en hoofdletter gehoord? :eek:
     
  12. boessie3

    boessie3 Milo NL

    Berichten:
    672
    Leuk Bevonden:
    0

    Als ik toch heel goed kijk dan is het idd wel snel en wat me ook nog is op viel dat die skyline auto schakel en dat die precies op het rode gebied overschakeld.
    Dus met andere woorden lijkt het me ook dat manual schakelen sneller is(gelukkig)
     
  13. JeePee

    JeePee Guest

    Kies dan een andere auto als je het zo kut vind om met 5 ronden voorsprong te winnen :confused: . Een beetje het spel de schuld liggen geven dat het te makkelijk is, terwijl je niet met een verplichte auto hoeft te rijden. Zoals ik al vaker gezegd heb: Pak dan je Mini. Btw: de 24h van de la Sarthe II is niet te winnen als je geen le mans auto hebt.
     
  14. [JeLL!e] HALO

    [JeLL!e] HALO Active Member

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    3
    Een spel kan toch ook gewoon te makkelijk zijn... Een ander probleem van Endurance races is dat je ze in mijn ogen niet uit gaat rijden als je geen eerste ligt.
    Maar goed, het gaat hier over Forza, en niet over Gt4 ;)
     
  15. FredKroket

    FredKroket Hardcore racer

    Berichten:
    672
    Leuk Bevonden:
    0
    Manual schakelen is altijd sneller. Omdat je het schakelen altijd aanpast aan je eigen unieke rijstijl. Als je automatisch schakelt heb je daar ( Ik in iig wel ) last van.
     
  16. NapoleJon

    NapoleJon Active Member

    Berichten:
    634
    Leuk Bevonden:
    0

    Endurance races zijn juist het tofst. Op zaterdag ochtend lekker vroeg wakker worden. Twee uur lang racen en winnen en dan gaan ontbijten. het perfecte begin van een dag. Bij GT1 en GT2 heb ik ze allemaal minstens 1 keer gereden.
    Meestal met een aantal rondjes voorsprong op de 2e :9
     
  17. Stealthstorm

    Stealthstorm Meuh!

    Berichten:
    255
    Leuk Bevonden:
    0
  18. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Helemaal mee eens, helaas heb ik er nu domweg geen tijd meer voor, maar voorheen echt super man. Je moet het spel dan wel aardig onder de knie hebben anders kan het wel eens heel frustrerend zijn.
     
  19. Superbol

    Superbol Active Member

    Berichten:
    410
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik moet toch wel zeggen dat op deze pagina links onderin er echt lelijk uitziet, maar dat kan aan mij liggen: http://www.msxbox-world.com/screenshots_exclusive/screenshots.php?imgdir=Forza_Motorsport&page=5

    Weet niet of deze al bekend waren, maar staan ook nog een aantal filmpjes op: http://www.msxbox-world.com/xbox/news/article/2729/OurColony-shows-up-in-Forza-Motorsport.html

    en deze: http://www.msxbox-world.com/movies_exclusive/view.php/738
     
  20. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Dit word zeker een mooi spel! Alleen jammer dat mijn favoriete auto(avatar) er niet in zit. :'-(
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina