1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Forza Motorsport [DEEL 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Peter OtH, 19 apr 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Xboxmod

    Xboxmod ^^That's me^^

    Berichten:
    1.087
    Leuk Bevonden:
    0
    Is zeker jammer, maar er ziten genoeg andere in om dat te compenseren.

    Edit: [plaatje]http://www.msxbox-world.com/screenshots_exclusive/screen.php?img=Forza_Motorsport/13-Exclusive_35.jpg&w=640&h=480&t=Forza_Motorsport%2043[/plaatje]

    Wil dit zeggen hoeveel punten je erbij zet als je iets aan/uit zet?
    Scheelt behoorlijk daarom, 2 keer zoveel......

    Waarom doet 'ie het niet? Nouja, dan ff eigenschappen en url kopieren.
     
    Laatst bewerkt: 27 apr 2005
  2. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Ja, is idd wel jammer. Hebben ze weer iets te vebeteren voor de opvolger. Als het goed is zijn de rechten van Lamborghini dan wel weer beschikbaar.
     
  3. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Er zijn nog niet veel (goede)racespellen geweest die de rechten hebben gehad van Lamborghini op MC 3: DUB na.
     
  4. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Nope, en ach zo zijn er meerdere auto's niet aanwezig. Wat dat betreft is het geen gunstig moment.

    De nieuwe ferari's,audi's, porsches en de CCR zitten er ook niet in. (wellicht extra content??)
     
    Laatst bewerkt: 27 apr 2005
  5. jponline

    jponline Maxi!!!

    Berichten:
    426
    Leuk Bevonden:
    0
    als je manuel schakelt, dan kun je voor een bocht terugschakelen, waardoor de auto iets afremt, en je hem perfect door de bocht kunt trekken, en daarna ook weer sneller kunt optrekken doordat hij eerder op een hoog aantal toeren is. zo doe ik het tenminste.
     
  6. MisTicMac

    MisTicMac Active Member

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je forza een beetje heb gevolgd zul je moeten weten dat juist de reply van heel erg groot belang is. Je kunt namelijk in de reply de complete telematrie van de wagen bekijken je hebt dan ook andere camera standpunten.
     
  7. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Het lijkt me ook gaaf om dit spel met zo'n playseat te spelen, jammer genoeg vind je ze niet onder de 200 euro.
     
  8. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Heb je mischien linkjes daarvan, die je kunt sluiten op de XboX?

    [edit] Oh laat maar, ik dacht dat je iets anders bedoelde.....heb ff zitten kijken via google. [/edit]
     
    Laatst bewerkt: 27 apr 2005
  9. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Ga maar is naar playseats.com, daar kan je plaatjes zien. Het is een mooi ding om te hebben, maar te duur voor mij.
     
  10. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Wel gaaf z'n ding, mooie is dat het ding op zowat alle stuurtjes past en is dus zowat tijdloos. Toch maar eens over nadenken.
     
  11. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb er één, alleen geen stuur dus ik zit er gewoon met m'n controller in:9
     
  12. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Jij hebt echt deze? Zit z'n ding lekker, want hoe lang was je ook al weer?;)

    Als z'n ding lekker zit kun je er gewoon andere gamez ook in spelen of zit het niet echt comfortabel? Daarnaast wordt de fun wel erg verhoogd lijkt me met z'n ding! Moet je er eigenlijk 2 hebben naaast elkaar.....wordt wel prijzig dan.

    Mooi moment voor je om de nieuwe speedster 3 aan te schaffen!!
     
    Laatst bewerkt: 27 apr 2005
  13. JeePee

    JeePee Guest

    Zit heeeeeerrrrrlllliiijjjjjjjjjjkkkkkkkkk. Alleen past die speedster 3 er bijna of helemaal niet op
     
  14. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Koop dan een stoel en geef die dan maar aan mij. Maar ik denk dat we beter weer ontopic kunnen gaan.
     
  15. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Damn, want?? Jij hebt de PS2 versie, neem ik aan. Das wel klote want heb die speedster 3 besteld. Hmmm, heb je er wel een oplossing voor bedacht?
     
  16. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Als je goed kijkt zie je op de site dat de playseat compatible is met Xbox/PS2/PC. Dus er is geen PS2 versie.
     
  17. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Je begrijpt het niet....racestuur van Fanatec is nog niet uit voor de XboX, maar wel voor de PS2. Vandaar dat ik min of meer aanneem dat hij het stuurtje voor de PS2 heeft! Die is als het goed is nagenoeg hetzelfde qua uiterlijk als de XboX versie. Snapt u!

    Daarmee weet ik dan dat mijn bestelde stuurtje daarop niet gaat passen, mits hij het een oplossing heeft om het stuur te bevestigen.
     
    Laatst bewerkt: 27 apr 2005
  18. JeePee

    JeePee Guest

    Hij is gemaakt door sony. Is oorspronkelijk bedoelt voor de PS2, maar Xbox komt met een eigen versie
     
  19. JeePee

    JeePee Guest

    Ik heb de DFP _O_
     
  20. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij past ook op de Playseat, ik heb gezien hoe je em vast kan maken (ook in het midden;))
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina