1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Forza Motorsport [DEEL 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Peter OtH, 19 apr 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355

    Maarre jij hebt de jouw stuur wel kunnen bevestigen op de playseat? Hoe? Lastig?
     
  2. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Aaah okay, zolang het maar past! Denk dat ik hem dan wel ga bestellen!
     
  3. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Beetje rustig julie gaan nu wel heel erg lang offtopic O-)

    Ik las in de Gamepro dat er ook een soort van Marktplaats in Forza komt te zitten _O_ Waar je gewoon je offline getunde autos online kan zetten er te koop aanbieden _O_

    Gaat dit nog door of hebben ze dit gecanceld?
     
  4. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    [off-topic]
    Klopt je hebt gelijk, maar moest het ff allemaal weten.
    [/off-topic]

    Ik heb hier niks over gehoord, maar klinkt wel interessant. Alleen wat krijgt iemand dan voor zijn te koop gezette getunede auto? Fictief geld, waarmee die andere auto's verder kan tunen?
     
  5. VySio

    VySio DJ Bowie!!!

    Berichten:
    497
    Leuk Bevonden:
    0
    Denk dat dit erg moeilijk uit te voeren is. Vaak heb je in games dat je op het begin misschien krap bij kas zit. Maar op den duur kom je om in het geld (GT4, GTA) op den duur heb je dus helemaal niets aan een geld. Ja je kan een nieuwe auto kopen, maar als je veel geld hebt kan je die ook wel nieuiw kopen, tunen, en de afstellingen van anderen downloaden.

    Maar áls dit zo is. misschien hebben ze er een leuke oplossing voor gevonden.
     
    Laatst bewerkt: 27 apr 2005
  6. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Je kunt je je auto's online verkopen aan andere users dus als je heel kreatief bent met layers etc kun je mooi wat geld verdienen

    Hoe het verkopen precies te werk gaat weet ik helaas ook niet :)
     
  7. VySio

    VySio DJ Bowie!!!

    Berichten:
    497
    Leuk Bevonden:
    0
    owja, je kan je bak ook nog pimpen was ook zo :p

    Ligt er aan in hoeverre dit uitgebreidt is.
     
  8. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Hmmm, heb je links naar waar je de info vandaan hebt. Niet dat ik je niet geloof maar heb er nog niet eerder van gehoord. Wie weet staat er meer info bij. Ik zal ook wel eens gaan Googleën
     
  9. Robbertje

    Robbertje X360

    Berichten:
    426
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor zover ik weet zijn er niet echt sites waar dit uitgebreid aan bod komt. Ik weet wel dat het mogelijk is en dat het voor sommige handig kan zijn.

    Stel dat je iemand vind die goed is in het afstellen van auto's, dan kan hij hem verkopen. Ik vraag me alleen af of dit veel gebruikt gaat worden.
     
  10. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Uhm nee ik heb geen link want het stond in de gamepro NR 15. Volgens mij heb ik dat ook erbij gezegt :p

    Dit staat er precies in: (maar een heel klein stukje eigenlijk)

    Quote van gamepro] Er wordt ook een levendige marktplaats verwacht, waar gamers auto's te koop aanbieden die offline zijn getuned en getweakt.

    Ik weet niet zo zeker wat ik me erbij moet voorstellen :{
     
  11. FredKroket

    FredKroket Hardcore racer

    Berichten:
    672
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een filmpje gezien ( Volgens mij van gamespot ofzo ) waarin ze auto's verkopen. Als je een flink getunede bak hebt met een fraaie layout kun je een hoop geld verdienen. Dit komt ook cker weten in het spel.
     
  12. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Het volgende kwam ik tegen in een review:

     
  13. Xboxmod

    Xboxmod ^^That's me^^

    Berichten:
    1.087
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar mag je dan zelf de vraagprijs bepalen of wordt dat vanzelf gedaan?
     
  14. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Heeft er iemand mishcien ergens een filmpjes gezien waar in getuned word???

    ow en er was nog iets. Wij kunnen in het spel europese autos goedkoper komen dan iemand uit Amerika. Maar voor ons zijn de Amerikaanse autos weer duurder. _O_ GENIAAL
     
    Laatst bewerkt: 27 apr 2005
  15. VySio

    VySio DJ Bowie!!!

    Berichten:
    497
    Leuk Bevonden:
    0
    Met handelen mag je meestal zelf je eigen prijs bepalen. een computer weet niet hoeveel jouw auto waard is als je hem getweakt hebt. Zou wel zo kunnen zijn dat er een waarde van inhoud vna je auto zit. Maar dat is afwachten denk ik.
     
  16. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355

    Ik neem aan van wel, aangezien er staat dat je online soms goedkoper af kan zijn dan offline. Helaas staat het er niet letterlijk.
     
  17. ISAF

    ISAF Active Member

    Berichten:
    29
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb wel een filmpje gezien waarin getweakt word. de opzet om te tweaken is vrij simpel, net zoals je afstelling aanpassen, gewoon lekker duidelijk, met uitleg en afbeelding. voor het pimpen geld hetzelfde, alleen die kerel in het filmpje maakte em vrij simpel (en lelijk imo).

    Het handelen is zoiezo vet, vooral omdat de prijzen en auto's regio gebonden zijn. Dus als je Azië als thuisbasis hebt en je wil een Bentley kopen, zal je dat meer centen kosten als dat je in europa zit :9
     
  18. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Wij hebben de Ferrari :D

    \edit Ik hoor net dat jezelf mag kiezen aan het begin van een profile welk land je wilt :confused: Logish ook voor offline :confused:
     
    Laatst bewerkt: 27 apr 2005
  19. ISAF

    ISAF Active Member

    Berichten:
    29
    Leuk Bevonden:
    0
    je kan geloof ik kiezen tussen Azië, Europa of amerika. elke regio met zijn eigen auto's.

    ik heb een keer ongeveer uitgezocht welke auto bij welke regio hoort:

    Europa = Volvo, volkswagen, Saab, TVR, Vauxhall, Renault, Porsche, peugeot, Pagani,
    Opel, mercedes, mini, Lancia, Koenigsegg, jaguar, Ferrari. BMW, Audi, Bentley,
    Aston Martin, Seat, Lotus
    Total: 84

    Azië = Toyota, Subaru, , Nissan, mitsubishi, Mazda, Hyunadai, Honda, Lexus
    totaal: 95

    USA = Shelby, Saleen, Pontiac, Panoz, Lotus, Infiniti,
    Ford, chrysler, dodge, chevrolet, Cadillac, Buick, acura, Eagle
    Totaal: 51


    ik weet natuurlijk niet of dit ook daadwerkelijk zo is, maar de merken komen uit de bijbehorende regio's.

    /edit: k heb ze aangepast, thnx :9
     
    Laatst bewerkt: 27 apr 2005
  20. FredKroket

    FredKroket Hardcore racer

    Berichten:
    672
    Leuk Bevonden:
    0
    Seat is europees hoor. Komt uit Spanje of Portugal. 1 van de 2.
    Verder is volgens mij lotus brits en niet Amerikaans en lexus komt ook uit Azië ( Luxemerk van Nissan ).

    Voor de rest mooi lijstje hoor =]. Ik moet zeggen dat wij europeanen het aardig voor mekaar hebben met de merken *). En als je een maat hebt die heel veel credits heeft laat je hem gewoon auto's importeren en koop jij ze goedkoop op :D
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina