1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Forza Motorsport [DEEL 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Peter OtH, 19 apr 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tsjaaa...

    tsjaaa... Guest

    haha bespeur ik hier enige jalouzie of zijn jullie echt allemaal moraalridders?
    downloaden voor je leven jongens je heb toch niet voor niets een pc staan?
    keuze is snel gemaakt als 1 game 60 euri kost en ik 100 lege dvdtjes heb voor dat zelfde geld_O_maar ik zal jullie niet langer ophouden hier geniet volgende week maar van je duur betaalde game:)
     
  2. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Oeh! Dan kan mijn Lamborghini er toch misschien inkomen. Geen echte want ze hebben niet de licenties maar misschien een namaak ervan.
     
  3. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355

    Dat hoop ik dus niet, hoop wel dat ze alleen echte auto's gebruiken en niet een Diato of zo, als je begrijpt wat ik bedoel. Gewoon de echte auto's en niet het lijkt op maar is net ff iets anders.
     
  4. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Doe ff zielig over je gemodde xbox. En trouwens wij hebben meer waarde aan een game dan jij. Als wij een game kopen spelen wij die langer omdat wij tenmiste die 60 euro der voor geven.
     
  5. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Volgens mij zijn er alleen maar gelisenceerde (spelling) autos.
     
  6. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355

    Klopt en laat ze dit ook zo houden (wat mij betreft dus).
     
  7. tsjaaa...

    tsjaaa... Guest

    voor die 60 euri speel je niet langer hoor je kan wel voor 60 euri de gebruikshandleiding doorlezen wat een voordeel haha maar nu echt genoeg hier gewoon kopen die games jongens....
     
  8. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Dag tsjaaa... dankzij jouw heb ik nu mijn honderste post _0/

    Mischien een idee om met zn alle samen in een club gaan (online feature) ???
    Wel relaxt allemaal nederlanders en je kan racen tegen andere clubs. *) Idee??

    100 post :D
     
  9. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Maar ze zullen wel namaak auto's moeten gaan maken als ze er extra content bij willen doen. Hoe wil je anders gelicenceerde auto's erin stoppen? Zou het kunnen dat ja achteraf nog een licentie koopt en daarna als extra content beschikbaar stelt? Zo ja, koop dan even de Lamborghini licentie. ;)
     
  10. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Dan denk ik eerder dat er geen Lamborginie inkomt :confused:
    Ik denk niet dat ze tussen al die echte autos een paar van die fakies tussen doen :{
     
  11. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Denk aan de nieuwe modellen audi's de 430 van Ferari en de CCR. Kortom meer modellen van de het huidige autopark.
     
  12. Levathian

    Levathian Team XBW

    Berichten:
    248
    Leuk Bevonden:
    0
    zeer relaxt idee, we kunnen nu al ff een naam verzinnen... Maar op dit moment schiet me nix te binnen
     
  13. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    XboxWorld NL racers??? :confused:
    Nee mij eigenlijk ook niet
     
  14. Megramons

    Megramons Active Member

    Berichten:
    567
    Leuk Bevonden:
    0
    De F430 :9 dat ding is gewoon perfectie. De rest boeit eigenlijk niet. En ik vind het ook leuk dat 'mijn' Chrysler PT Cruiser SE erin zit.
     
  15. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    De CCR is pas perfectie en veegt de vloer aan met die F430 van jou!! :)
     
  16. ISAF

    ISAF Active Member

    Berichten:
    29
    Leuk Bevonden:
    0
    lekker goed ook voor de Gameindustrie, iedereen leecht maar wat raak. stel dat iedereen dat doet. zou k niet veel nieuwe games verwachten.
    lijkt me wel vet als ze er nieuwe auto's/tracks als content geven. Maar neit van die fake dingen. Over het bouwen van die auto's.., ik maak zelf auto's @ computer. en geloof me dat is NIET makkelijk. vergeet niet dat alle physics etc erbij moeten. Dat heb je dus echt niet 1, 2, 3 gedaan.

    de CCR is echt strak, of de Bugatti Veyron met zn 1001 bhp }:]
     
  17. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Veyron is idd ook erg strak, maar wel 400kg zwaarder. Alleen dat koppel van dat ding, tering, 1250Nm geven ze op. Ben benieuwd of ze dat waar gaan maken.
     
    Laatst bewerkt: 28 apr 2005
  18. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Yes ik las net dat Forza ook in zon xbox live box komt :D.
    Daar ben ik blij mee want mijn 12 maanden zijn bijna op en kan ik meteen Forza samen met Xbox Live kopen voor 60 :D + 2o daarvan halen mijn ouders :D
     
  19. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Gefeliciteerd, dus jij meld je ook aan bij de toekomstige XboXwordl club.

    Heeft iemand al een naam bedacht?
     
  20. Volkoren

    Volkoren Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.096
    Leuk Bevonden:
    3
    Om een voorbeeld te stellen worden de patsers die hun Forza al hebben en het voor de andere verzieken voor 2 dagen geband.

    Alle offtopic reacties worden verwijderd, laat dit een voorbeeld zijn dat patsen met geleakte versies van games op dit forum niet worden toegestaan.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina