haha bespeur ik hier enige jalouzie of zijn jullie echt allemaal moraalridders? downloaden voor je leven jongens je heb toch niet voor niets een pc staan? keuze is snel gemaakt als 1 game 60 euri kost en ik 100 lege dvdtjes heb voor dat zelfde geldmaar ik zal jullie niet langer ophouden hier geniet volgende week maar van je duur betaalde game
Oeh! Dan kan mijn Lamborghini er toch misschien inkomen. Geen echte want ze hebben niet de licenties maar misschien een namaak ervan.
Dat hoop ik dus niet, hoop wel dat ze alleen echte auto's gebruiken en niet een Diato of zo, als je begrijpt wat ik bedoel. Gewoon de echte auto's en niet het lijkt op maar is net ff iets anders.
Doe ff zielig over je gemodde xbox. En trouwens wij hebben meer waarde aan een game dan jij. Als wij een game kopen spelen wij die langer omdat wij tenmiste die 60 euro der voor geven.
voor die 60 euri speel je niet langer hoor je kan wel voor 60 euri de gebruikshandleiding doorlezen wat een voordeel haha maar nu echt genoeg hier gewoon kopen die games jongens....
Dag tsjaaa... dankzij jouw heb ik nu mijn honderste post _0/ Mischien een idee om met zn alle samen in een club gaan (online feature) ??? Wel relaxt allemaal nederlanders en je kan racen tegen andere clubs. *) Idee?? 100 post
Maar ze zullen wel namaak auto's moeten gaan maken als ze er extra content bij willen doen. Hoe wil je anders gelicenceerde auto's erin stoppen? Zou het kunnen dat ja achteraf nog een licentie koopt en daarna als extra content beschikbaar stelt? Zo ja, koop dan even de Lamborghini licentie.
Dan denk ik eerder dat er geen Lamborginie inkomt Ik denk niet dat ze tussen al die echte autos een paar van die fakies tussen doen :{
Denk aan de nieuwe modellen audi's de 430 van Ferari en de CCR. Kortom meer modellen van de het huidige autopark.
zeer relaxt idee, we kunnen nu al ff een naam verzinnen... Maar op dit moment schiet me nix te binnen
De F430 dat ding is gewoon perfectie. De rest boeit eigenlijk niet. En ik vind het ook leuk dat 'mijn' Chrysler PT Cruiser SE erin zit.
lekker goed ook voor de Gameindustrie, iedereen leecht maar wat raak. stel dat iedereen dat doet. zou k niet veel nieuwe games verwachten. lijkt me wel vet als ze er nieuwe auto's/tracks als content geven. Maar neit van die fake dingen. Over het bouwen van die auto's.., ik maak zelf auto's @ computer. en geloof me dat is NIET makkelijk. vergeet niet dat alle physics etc erbij moeten. Dat heb je dus echt niet 1, 2, 3 gedaan. de CCR is echt strak, of de Bugatti Veyron met zn 1001 bhp
Veyron is idd ook erg strak, maar wel 400kg zwaarder. Alleen dat koppel van dat ding, tering, 1250Nm geven ze op. Ben benieuwd of ze dat waar gaan maken.
Yes ik las net dat Forza ook in zon xbox live box komt . Daar ben ik blij mee want mijn 12 maanden zijn bijna op en kan ik meteen Forza samen met Xbox Live kopen voor 60 + 2o daarvan halen mijn ouders
Gefeliciteerd, dus jij meld je ook aan bij de toekomstige XboXwordl club. Heeft iemand al een naam bedacht?
Om een voorbeeld te stellen worden de patsers die hun Forza al hebben en het voor de andere verzieken voor 2 dagen geband. Alle offtopic reacties worden verwijderd, laat dit een voorbeeld zijn dat patsen met geleakte versies van games op dit forum niet worden toegestaan.