1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Forza Motorsport [DEEL 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Peter OtH, 19 apr 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Menn0

    Menn0 Xboxfreak

    Berichten:
    47
    Leuk Bevonden:
    0
    Juist!

    Ditzelfde had ik ook met DTM 2. Gewoon die irritante codemasters besturing. Die ergernissen begonnen al bij Toca op de pc.

    Aangezien Microsoft qua stuurgedrag bij Rallisport Challenge 2 puik werk afleverde heb ik goede hoop dat dit ook bij Forza het geval zal zijn!
     
  2. n.e.r.d

    n.e.r.d pharrel williams

    Berichten:
    1.223
    Leuk Bevonden:
    1
    wat vind je van pgr 2 d-str.com?
    ik weet niet of je hem kent
    maar als je die te precies vind met bochten enal
    dan moet je deze niet kopen

    edit:/ menno je noemt jezelf xboxfreak maar je hebt als avator een plaatje van een cube spel :eek:
     
    Laatst bewerkt: 29 apr 2005
  3. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Nee daar hebben ze voor Forza iets op bedacht *)
    Banen moet je eigenlijk in routes nemen. Vanaf een buiten bocht rustig naar binnen (voorbeeld) Dat is ook zo bij DTM Race driver 2.

    Maar bij Forza hebben de makers een soort van feature dat je in kan stellen bedacht. Je ziet dan op de baan doorzichtige groene pijl lijnen, die precies je de route laten volgen hoe het zou moeten zodat je niet uit de bocht vliegt. Als je te hard een bocht in rijd dan worden de pijl-lijnen langzaam rood zodat je moet remmen. Dat hebben ze gedaan zodat ook beginelingen of gamers die moeite hebben met simulation race games niet te vaak uit de bocht vliegen en ook plezier kunnen hebben. Bij een filmpje (weet niet meer precies welke wordt dat ook precies uitgelegt)

    Dit kun je uitzetten en als je een race wint zonder dat je die feature gebruikt krijg je meer geld.

    Dus je hoeft je daar geen zorgen over maken.

    Forza meesterlijk _O_
     
  4. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Ik kan me niet voorstellen dat een van ons een echte DTM auto kan besturen zonder van de baan te raken/spinnen etc dus het lijkt me ook logisch dat ze de besturing in de spellen ook moeilijk maken

    Zelf vond ik DTM 2 qua besturing niet echt moeilijk, de demo van Forza was stukken pittiger.

    Dus ik zou als ik jouw was Forza eerst ergens een keer proberen voordat je hem koopt :)

    De besturing van een rally game kun je niet echt vergelijken met een besturing van een circuit racer _0/
     
    Laatst bewerkt: 29 apr 2005
  5. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Dit is dat filmpje van gamespy, Hierin wordt veel info over Forza heel duidelijk uitgelegd, en ook over die Drivatar. Die hulp lijn wordt ook uitgelegd, en natuurlijk duidelijker dan ik deed :D


    Gamespy FM Windows Media player.

    Gamespy FM Quick Time 320x240

    Gamespy FM Quick time 640x480


    Oh en die Drivatar word ook geniaal _O_
     
    Laatst bewerkt: 29 apr 2005
  6. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Zolang je de bocht goed instuurd en het circuit kent en de rem goed gebruikt dan is het niet moeilijk meer :+
     
  7. JeePee

    JeePee Guest

    Forza wordt waarschijnlijk nog pittiger dan DTM2. DTM2 was trouwens niet echt moeilijk. Als je optijd remt kan er eigenlijk niks meer misgaan. Nadat ik DTM2 onder de knie had ben ik er zelden tot nooit afgegaan. Gewoon gedult en rust hebben.
     
  8. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Hij wordt niet moeilijker, je wordt zelfs meer geholpen.
    just watch that movie |:-
     
  9. D-STR.com

    D-STR.com Evil RaCoon

    Berichten:
    135
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit spel beviel me qua besturing veel beter dan DTM. Ik ga het spel eerst huren aangezien de meningen nogal uiteenlopend zijn.

    Wat me ook niet beviel aan DTM was het Live gedeelte en aangezien ik tegenwoordig alleen nog maar op Live zit moet ik echt een spel hebben dat op dat gebied goed is uitgewerkt. Bij DTM viel me dit tegen, maar ik heb voldoende previews en forumpost gelezen om te concluderen dat Forza een goed uitgewerkt Live gedeelte heeft, toch?
     
  10. JeePee

    JeePee Guest

    @ D-SRT.com,
    Ik weet niet of Forza wel zo geschikt is voor je. Je bent in mijn ogen namelijk nogal een arcade-racer. Maarja, wel slim om eerst te huren. Al vind ik de online-modus van DTM2 juist wel heel goed uitgewerkt. Maar nu weet ik niet of jij het over DTM 1, of 2 hebt.
     
  11. D-STR.com

    D-STR.com Evil RaCoon

    Berichten:
    135
    Leuk Bevonden:
    0
    DTM 2.

    De reden dat het Xbox Live gedeelte van DTM 2 mij tegenviel was het feit dat er nooit echt leuke games waren. Ik kwam altijd bij een stel maffe Amerikanen, of een stel Fransen. Nu kan ik natuurlijk altijd een eigen game starten, maar veel Friends hadden geen DTM 2. Daarom ben ik zo fan van Halo 2's 'matchmaking'. Geweldig systeem, altijd andere tegenspelers op het zelfde niveau. Jammer dat andere online multiplayer games dit systeem niet volgen. Bij DTM 2 'klopte' het gewoon niet naar mijn gevoel. Ik hoop dat dat bij Forza wel zo is :9
     
  12. EVERT NL

    EVERT NL *

    Berichten:
    888
    Leuk Bevonden:
    0
  13. JeePee

    JeePee Guest

    Ik speelde hem online op de PS2, en voor PS2 begrippen is de online-modus erg goed. Zaterdag avond was er altijd een room met nederlanders, en we hadden allemaal een headset. Was echt lachen.
     
  14. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Mensen gaan we niet een beetje offtopic?? _0/

    Iemand al die filmpjes gezien???
    Wat vinden jullie van dat Drivatar feature??
     
  15. Robbertje

    Robbertje X360

    Berichten:
    426
    Leuk Bevonden:
    0
    Die feature vind ik niet echt een toegevoegde waarde hebben. het race genre is mijn favoriete genre en dan wil ik zelf racen. Als je die Drivatar laat rijden dan ontwikkel je jouw baankennis, etc niet echt meer. Laat mij maar lekker leren rijden in de auto's.
     
  16. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
    Moet jij eens opletten als je alle assists uit zet.

    Hij wordt wel degelijk moeilijker dan DTM2.
     
  17. JeePee

    JeePee Guest

    Dat verschilt per persoon hea. Misschien ligt iemand de besturing van DTM2 compleet niet, en die van Forza wel, dus zou voor diegene Forza makkelijker kunnen zijn. Al denk ik trouwens wel dat meer mensen Forza moeilijker gaan vinden dan DTM2. Maar als je de besturing van DTM2 op 'pro-simulation' zet, is het ook geen makkie meer.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 29 apr 2005
  18. ISAF

    ISAF Active Member

    Berichten:
    29
    Leuk Bevonden:
    0
    die "hulpmiddelen" zijn alleen als opstapje. als je geen lijnen kan rijden, zet je die hulp aan. als je het redelijk doorhebt, doe je zonder. waardoor je dus extra geld verdient. de besturing zit wel goed in forza denk ik.
     
  19. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
  20. Jaspero

    Jaspero ajax

    Berichten:
    230
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat houden die hulpmiddelen eigenlijk in.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina