Forza Motorsport [DEEL 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Peter OtH, 19 apr 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Je hebt ABS die je bij het remmen helpt te voorkomen dat je wielen blokkeren.

    Je hebt TCS (Traction control) wat je helpt dat je banden bij het uitaccelereren van een bocht niet doordraaien
    En je hebt Stability control (weet de naam niet meer precies) wat je helpt om niet te slippen/powersliden/driften :)
     
  2. Jaspero

    Jaspero ajax

    Berichten:
    230
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt.
     
  3. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Hoe meer hulpmiddelen je uitzet hoe meer je verdiend. Na je race krijg je namelijk een scherm met hoeveel je verdiend hebt en dan staat er hoeveel verdiend heb met de race zelf en hoeveel geld je hebt verloren aan schade. Dan heb je dus ook nog de mogelijkheid om extra geld te verdienen door assist uit te zetten, zoals die ideale lijn op de baan, auto shifting, AI moeilijker zetten leverd ook weer op en ga maar door. Ook verdien je aan de hand van hoe zeldzaam je auto is. Die zeldzaamheid wordt opgekrikt door een zeldzame auto te kopen maar ook door hem (optisch) te tunen.
     
    Laatst bewerkt: 30 apr 2005
  4. KevskiVD

    KevskiVD Active Member

    Berichten:
    949
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoef je dan bijna niet meer te sturen of zo?
    Dan is dat ook saai.
    Ik weet dat Forza voor simulatie is, maar als je alle hulpmiddelen aan zet, behalve die ene voor lijnen rijden, is het dan wel weer meer een arcade racer zoals PGR2?

    Dan ga ik hem zeker kopen. Oefenen, oefenen, extra hulpmiddel uit, oefenen .... enz
     
  5. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.272
    Leuk Bevonden:
    2.945
    wat kan je precies met team challenge over system link ofso... wat houd het in ?
     
  6. Xboxmod

    Xboxmod ^^That's me^^

    Berichten:
    1.087
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat ik het gelijk zonder hulpmiddelen ga doen en natuurlijk ook manueel schakelen. Zo verdien je veel meer geld en kan je gelijk al onderdelen kopen. Ik had op een screen gezien dat het in % 2 keer zoveel geld oplevert.
     
  7. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Moet je er wel mee om kunnen gaan en winnen.
     
  8. Xboxmod

    Xboxmod ^^That's me^^

    Berichten:
    1.087
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja ok, eerst een paar keer quick race (of hoe het daar ook heet) om te oefenen en dan gelijk career.
     
  9. [JeLL!e] HALO

    [JeLL!e] HALO Active Member

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    3
    Ook met alle hulpmiddelen aan is het volgens mij nog meer realisme dan PGR2, vond ik tenminste in de demo :)
     
  10. CasPerZerZ

    CasPerZerZ *Sorteert Pallets

    Berichten:
    341
    Leuk Bevonden:
    0
    Die demo is in verhouding naar wat ik verwacht had,redelijk.Ik hoop dat het eindproduct veel beter wordt.Ook realiteit mag beter.Ik ree mer 360 km/u in een betonnen muur,2 deuken :confused:
     
  11. jponline

    jponline Maxi!!!

    Berichten:
    426
    Leuk Bevonden:
    0
    wat ook coole toevoeging is, is dat je startposisitie bij elke race bepaald word door een virtuele quilify. als de baan geladen wordt, gaat hij ook meteen kijken welke auto het snelst is door een quilify rondje te rijden. als je dus in de ene race 3e startte, en je hem daarna tuned, zou je in de volgende dus 1e kunnen starten.
     
  12. JeePee

    JeePee Guest

    Is er ook nog een mogelijkheid om zelf te kwalificeren??
     
  13. jponline

    jponline Maxi!!!

    Berichten:
    426
    Leuk Bevonden:
    0
    nee, niet dat ik weet. ach, gewoon je auto zo goed mogelijk tunen. want je startpositie kan nog wel eens de doorslag geven of je een race wint zonder dat je hebt getuned.
     
  14. Robinsky009

    Robinsky009 Active Member

    Berichten:
    564
    Leuk Bevonden:
    7
    ik hoop het want dat vond ik op de ps1 altijd leuk bij F1 ook bij dtm altidj voor een race de baan verkennen en dan SCHEUREN :9 zorgen dat je de snelste tijd heb en als je die heb dan zelf proberen je eigen tijd te verbeteren :9
     
  15. jponline

    jponline Maxi!!!

    Berichten:
    426
    Leuk Bevonden:
    0
    kan niet. en ik kan het weten, omdat ik ***********************. dus helaas, wel jammer.
     
  16. [JeLL!e] HALO

    [JeLL!e] HALO Active Member

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    3
    Is het niet zo dat de snelste juist meer achteraan start?
     
  17. Xboxmod

    Xboxmod ^^That's me^^

    Berichten:
    1.087
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, want dan zou je expres een heel langzame tijd kunnen neerzetten. Lijkt me in ieder geval heel onlogisch.

    Ik vind het juist leuk om wat meer van achteren te beginnen. Dan kan je achter iemand aanrijden en proberen te inhalen enzo. Vind ik leuker als de hele race voorraan rijden. Zitten er trouwens ook verschillende moeilijkheidsgraden in? In career bedoel ik dan.
     
  18. gunitsoldier

    gunitsoldier Active Member

    Berichten:
    155
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb em gister ff zitten spelen. erg mooi spel. GT is beter qua auto's maar Forza is beter in de achtergronden.
    Spel is wel erg moeilijk, zonder hulp zijn de bochten moeilijk in te schatten maar met hulp is het juist weer erg makkelijk. Opvallend was dat ik wel een aantal keer door een tegenstander dik vd baan werdt gedrukt, dan ben je eigenlijk meteen game over want die achterstand maak je nooit meer goed. Maar ik heb ook geen geduld om zo'n spel te spelen, ben meer van de pick-and-play games. Behalve bij Pro :)
     
  19. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Maar de demo schijnt totaal anders te zijn dan het orgineel staat overal, Dus ik ga er eigenlijk niets van uit wat die demo laat zien.
     
  20. gunitsoldier

    gunitsoldier Active Member

    Berichten:
    155
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb het niet over de demo ;)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina