1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Forza Motorsport [DEEL 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Peter OtH, 19 apr 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tsjaaa...

    tsjaaa... Guest

    ja oke is niet echt cockpitview je heb je tellers in beeld en klaar haha maar hoe vind je de besturing dan?ik vond toch best vrij lastig...
     
  2. gunitsoldier

    gunitsoldier Active Member

    Berichten:
    155
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja zeker lastig

    zonder die hulplijnen is het moeilijk om in te schatten hoe de bochten zijn. Ik vlieg dan vaak uit de bocht omdat ik niet genoeg heb afgeremd.
    Met die hulplijnen is het juist weer te makkelijk, moet je em alleen volgen en rij je nooit fout.
    Maar dat is juist wat sommige mensen zo mooi zullen vinden aan dit spel, je haalt haast niks in 1x. Je zult de banen een paar keer moeten rijden en leren waar de moeilijke bochten zitten.
    Ik ben daar niet zo van....
     
  3. JeePee

    JeePee Guest

    De N-ring, Laguna Sega en Tsukuba ken ik al uit mijn hoofd, dus dat zal wel mee vallen ;)
     
  4. tsjaaa...

    tsjaaa... Guest

    jip zonder die lijn ga je gegarandeerd de bocht uit altijd te hard erin kwestie van oefenen maar ja geen zin in doe mij maar midnight club 3 ik ben zoiezo eigenlijk helemaal niet van de racespellen maar die gaat me gelukkig wel goed af:D
     
  5. JeePee

    JeePee Guest

    Mijn tip voor realistische racegames: Wees niet bang om de rem te gebruiken. ;)
     
  6. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    waarom kunnen lauwe spellen nooit in een vakantie uit komen maar altijd een paar dagen erna?
     
  7. tsjaaa...

    tsjaaa... Guest

    haha ja ik weet het maar dan lijkt helemaal traag man todat je er ineens best wel hard uit vlieg dan:p daarom ik heb ontdekt dat dit helemaal niets voor mij is zoals eerder gezegd beter mc3,nitro aan en gaaaaaaaaan:D
     
  8. ghost14

    ghost14 Active Member

    Berichten:
    486
    Leuk Bevonden:
    0


    WHAHAHAHA stelletje nerdjes ik wist wel da jullie er meteen serieus erop ingaan.
    Ik heb Forza nog nooit gespeelt....
     
  9. JeePee

    JeePee Guest

    uhhh, volgens mij is niemand serieus op je in gegaan _0/
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 30 apr 2005
  10. ISAF

    ISAF Active Member

    Berichten:
    29
    Leuk Bevonden:
    0
    oftewel: Ghost14 gaat als enige serieus in op zijn eigen post :D dus wie hoort er in dit geval tot de "stelletje nerdjes" :+
     
  11. jponline

    jponline Maxi!!!

    Berichten:
    426
    Leuk Bevonden:
    0
    ik kan je een ding zeggen, of het ligt aan mij, maar als jij als 4e start, en je hebt een nét iets langzamere auto dan die voor je staan (die auto's staan voor je door die quilificatie) dan haal je ze gewoon NIET of nauwelijks in. damn wat is dat moeilijk. in het begin vooral, als je het nog nie zo goed kan, ook al heb je de hulplijn aan. je bent dus gedwongen om bijna altijd je ''stock car'' die je hebt geunlocked eerst tunen. al ist maar een motorupdate, dan kun je wel winnen, want anders kom je steeds net dat beetje tekort. maar zoals jij zei, snelste achteraan, NO WAY. je haalt het never meer in. meen ik serieus. zal ook door me raceskills komen, maar ik denk dat veel mensen het met me eens zijn(hoop ik :+ ).
     
  12. ghost14

    ghost14 Active Member

    Berichten:
    486
    Leuk Bevonden:
    0

    Ik bedoel dat iedereen er ook op in gaat en zich boos gaat maken...
    NERDJES...

    /Mod Doen we even normaal... - !SIC!
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 1 mei 2005
  13. Hordo

    Hordo Wormen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.917
    Leuk Bevonden:
    21
    Wederom wil ik duidelijk zijn dat we hier niet gaan praten over illigaal verkregen exemplaren van het spel. Sinds 11 mei de datum is waarop je dit spel kunt halen lijkt het me ERG sterk dat jullie hem allemaal al in bezit hebben.
     
  14. ISAF

    ISAF Active Member

    Berichten:
    29
    Leuk Bevonden:
    0
    de release is 13 mei voor ons dacht ik :confused: . zou vet zijn als ie nog net wat eerder komt. ik geloof het graag dat ie moeilijk is. maar als je begint met je stock auto in een race. dan zorg je toch gewoon dat je hem perfect hebt afgesteld? dat kan echt secondes schelen. zal wat tijd in zitten, maar dan heb je ook wat :9
     
  15. Jaspero

    Jaspero ajax

    Berichten:
    230
    Leuk Bevonden:
    0
  16. Feodor

    Feodor Active Member

    Berichten:
    1.588
    Leuk Bevonden:
    0
    Mooi filmpje. :) Maar wat is dat rode lichtje tussen die velgen van die gele auto ?
     
  17. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Gloeiende remschijven :+
     
  18. Feodor

    Feodor Active Member

    Berichten:
    1.588
    Leuk Bevonden:
    0
    Geweldig ! _O_
     
  19. KevskiVD

    KevskiVD Active Member

    Berichten:
    949
    Leuk Bevonden:
    0
    Waar kun je bij DTM2 dan de besturing op pro-simulation zetten??
    Ik kan het niet vinden :confused:

    Het verschilt natuurlijk voor iedereen hoe goed je kan racen, maar is het dan nog niet al te moeilijk, zonder dat het saai wordt dat je nix hoeft te doen?
     
    Laatst bewerkt: 1 mei 2005
  20. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Weet er iemand mischien of er de mogenlijkheid intestellen is bijvoorbeeld Easy, Normal, Hard?? Ik denk het niet want dan zou iedereen easy doen om makenlijk geld te verdienen?

    Maar ik vraag het tog ff. :9
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina