1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Forza Motorsport [DEEL 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Peter OtH, 19 apr 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. KevskiVD

KevskiVD Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb geen idee, maar ik neem dat als er moeilijksgraden zijn dat je op easy minder verdiend dan op hard, net als bij PGR2

2. JeePee

JeePee Guest

Gewoon bij opties, en dan zou het daar ergens moeten staan ;)

3. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    idd;)

4. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
    Ik heb zoon zin in vrijdag de 13e 8)
    Maar waarschijnlijk zal Forza tog 2 dagen eerder in de winkels liggen. Bij bart smit zeker, die stoppen alle spellen al meteen in de winkel als ze het binnen hebben :D Maar ik hoop dat die Forza xbox live paket ook meteen komt, want ik heb die 3 maanden trial nodig en een headphone want die vanmij stopte er gister mee. :{

5. VooDoo300

VooDoo300 010

Leuk Bevonden:
    6
    kan iemand de preciese release date vertellen?

-op bartsmit.nl staat 3 mei
    -op xbw staat 13 mei
    -een mod zei op de vorige pagina 11 mei

6. Meneer Stefan

Leuk Bevonden:
    0
    De Amerikaanse realeasedate is 3 mei. En de Europese 13 mei.;)
    Maar aangezien Forza al af is, ligt ie misschien een paar dagen eerder in de winkel, ik weet niet, maar officieel is het 13 mei;)

7. JeePee

JeePee Guest

De grotere fabriekanten (FRS, Media Markt, Bart Smit, Intertoys) zullen hem 2 dagen eerder mogen verkopen dan de kleine zaken. (music store, entertainer).

8. Meneer Stefan

Leuk Bevonden:
    0
    Waarom denk je dat dan (leg ff uit), want ik kan geen reden bedenken waarom?:confused:

9. JeePee

JeePee Guest

Ik weet het ook niet precies. Maar dit is met bijna alles zo. Ik denk dat ze een of ander contract hebben ofzo. Dit is niet alleen met games, maar ook met kleding, hardware, ga zo maar door. De release van GT4 was 9 maart. Ik heb hem die dag bij de intertoys gekocht. Een andere kleine zaak hier bij ons in het dorp had hem pas de elfde. Jullie zullen het zelf zien. Maar als je een grote gameszaak in de buurt hebt hoef je niks te vrezen.

10. Meneer Stefan

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb toch de LE-editie bij GC-shop besteld, maar andes hoefde ik ook niet te vrzen. Ik denk dat 90% van de steden/dorpen in NL niet hoeft te vrezen:9

11. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Mja, als het weer LE is, alsin Halo 2 LE hoeft niemand zich zorgen te maken.
    Dan zijn er genoeg. :cool:

Denk wel dat ik de LE versie haal. Moet alleen even zien wanneer. Ben nog veel te druk met Ps2 games. ;)

12. NapoleJon

NapoleJon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij heeft dat niets met contracten te maken, maar meer met laksheid. De winkels krijgen zo'n spel altijd een paar daagjes van te voren binnen en sommige winkeliers (zoals in Intertoys met Halo 2) willen graag hun slag slaan door zo'n populair spel eerder te verkopen zodat zij meer omzet behalen. Beetje genaaid tegenover andere ketens maar ik kan er niet al te veel mee zitten, als ik dan een spel eerder kan spelen.

13. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Op de xbox mag je lang naar de pro-simulation mode zoeken, wat die is alleen bij de PS2 versie van DTM2 te vinden ;)

14. KevskiVD

KevskiVD Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ok, dan is het goed dat ik nog niet gezocht heb

15. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    En daarom kreeg Intertoys zeker een waarschuwing van Microsoft toen ze Halo2 te vroeg verkochten!

16. Seda

Seda Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    En toch doen ze het weer...

17. VooDoo300

VooDoo300 010

Leuk Bevonden:
    6
    het gaat hier helemaal niet om mogen.ze mogen hem allemaal pas op de release date verkopen maar omdat de grote bedrijven er meer bestellen gaat de levering daarvan sneller omdat ze anders niet genoeg spellen optijd binnen hebben voor de release.

18. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    Ja officieel 13 mei, maarja afgaande op eerdere releases zullen sommige hem wel al 11 mei kunnen bemachtigen.

19. Feodor

Feodor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat de FRS hem bij ons dus ook eerder heeft liggen. Bij Rainbowsix 3: Black Arrow, was dat ook het geval: Ze hadden hem al 2 dagen van tevoren. :)

20. Meneer Stefan

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop dat (net als bij BIA) GCShop 'em een paar dagen eerder heeft en dan ook al meteen opstuurt:cool:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina