1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Forza Motorsport [DEEL 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Peter OtH, 19 apr 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Daarom speel ik ook alleen maar PES4 online! :cool:
    Maar dat zal wel veranderen denk ik als ik Forza heb. Dan wordt het switchen! ;)
     
  2. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    YEAH!!!!!!!!!!!!!!! 8) ik heb een split-screen video van Forza gezien op een site!!!
    En behalve dat je maar met z'n 2-en kan ziet het er wel vet uit.
    Het zijn 2 DTM auto's op de Short-versie van Road Atlanta;)

    Split-screen video
     
  3. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Cool filmpje! :cool:
    Maar die personen kunnen echt niet rijden! :{
     
  4. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Valt me op dat de gasten in de meeste filmpjes niet kunnen rijden! Wellicht zijn ze zelf aan het rijden en filmen tegelijk. Ik had opz'n minst een bulletcam in mijn auto geinstalleerd! ;)
     
  5. Rox

    Rox Marketing 2.0..

    Berichten:
    1.831
    Leuk Bevonden:
    2
    Het klopt inderdaad, maar voor veel mensen is het zo dat ze nog weinig tijd gekregen hebben om het spel te spelen. Niemand wou mijn eerste rondjes ook zien ;)
     
  6. Robinsky009

    Robinsky009 Active Member

    Berichten:
    564
    Leuk Bevonden:
    7
    Sorry man ik typen in redelijke snelheid 8) en dan zet ik te snel spaties aan. of letters te vroeg maarja ik heb geen dislectie ;) zal er op letten.
     
  7. Levathian

    Levathian Team XBW

    Berichten:
    248
    Leuk Bevonden:
    0
    zou wel vet zijn als je ook met z'n tweeen op xbox live kan. De grapichs zijn wel een stukkie minder met z'n tweeen.
     
  8. Feodor

    Feodor Active Member

    Berichten:
    1.588
    Leuk Bevonden:
    0
    Denk dat het ook wel kan. Bij PGR2 kan het tenslotte ook dus waarom bij Forza niet. ;)
     
  9. Masterfragger

    Masterfragger Veluwenaar

    Berichten:
    144
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar je kan op 1 xbox dus met maximaal 2 man splitscreen? of is dat toevallig in dat filmpje alleen maar zo (hoop op 4 man splitscreen, was in pgr2 ook al dikke shit:))
     
  10. Feodor

    Feodor Active Member

    Berichten:
    1.588
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk het wel. Ik denk dat de player waarde hetzelfde zal zijn als bij PGR2.
     
  11. JeePee

    JeePee Guest

    foutje *)
     
  12. Vegetom

    Vegetom whojow!

    Berichten:
    1.810
    Leuk Bevonden:
    3
    Volgens mij had ik in die duitse review (weet zo niet waar die staat) gelezen dat het maar met 2e kan, helaas. Tegenwoordig zie je trouwens ook nie veel spellen meer waar je met z'n 4e splitscreen kunt spelen. (Halo 2, Star Wars Republic Commando, Ghost Recon 2 e.d. nog wel)
     
  13. Xboxmod

    Xboxmod ^^That's me^^

    Berichten:
    1.087
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb verder nog nix gelezen over wanner het stuurtje uitkomt (op de site staat gelijk met FM, maar die is al een paar keer uitgesteld enzo, dus weet ik niet of het wel klopt).
    Sorry dat ik hier voor de zoveelste keer over begin, maar ik wil dat stuurtje echt grag hebben als ik forza ook heb.
     
  14. Robbertje

    Robbertje X360

    Berichten:
    426
    Leuk Bevonden:
    0
    Als het echt tegelijk is, dan is dat 3 mei voor Amerika en waarschijnlijk 13 mei voor Europa.
     
  15. JeePee

    JeePee Guest

    Je kan tog ook een doos kopen met Forza + Fanatec, althans, dat dacht ik.
     
  16. Xboxmod

    Xboxmod ^^That's me^^

    Berichten:
    1.087
    Leuk Bevonden:
    0
    He? Daar heb ik helemaal nog niks van gehoord. Kan je dan ff link of bron opzoeken?
     
  17. Zilverpijl

    Zilverpijl GT: MVP4Riaz

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    11
    Volgens mij stond het hier nog niet, maar op gamerankings.com is het eerste reviewcijfer gegeven.

    Forza krijgt een 10 van XBM UK. bron
     
  18. Feodor

    Feodor Active Member

    Berichten:
    1.588
    Leuk Bevonden:
    0
    Hopen dat ie ook als ''Legendarisch'' beloond wordt. :+
     
  19. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Begint goed, ben benieuwd naar de komende cijfers! Wel beetje subjectief denk ik die 10 zodat ze de primeur krijgen en alles maar goed, het zal heus niet slecht blijken te zijn ofzo :+
     
  20. [JeLL!e] HALO

    [JeLL!e] HALO Active Member

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    3
    Vandaag de nieuwe XBM binnen. Staat wel een aardig stukje in over Forza. Helaas nog geen review. Ook een leuk interview met Olav Mol. Helaas wist ik zo goed als alles wat in het artikel staat al... Ze zeiden ook dat Forza van nature meer arcade-achtig was (o.i.d.) Maar dat lijkt mij niet... De drempel was ook laag, waardoor het voor iedereen toegankelijk zou ijn. Terwijl je ook jusit hoort dat het erg 'hardcore' is. Zal er ook wel aan liggen welke assists etc. je aan heb staan. Ze waren wel enthousiast over de game, maar ik had het nog iets enthousiaster verwacht :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina