Forza Motorsport [DEEL 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Peter OtH, 19 apr 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JeePee

JeePee Guest

Dan is het ook een korte game. GT4 is echt onmogelijk om in 7 dagen uit te spelen

2. Megramons

Megramons Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand of die bumpercams allemaal op de zelfde hoogte zijn of dat ze per auto (hoogte van de bumper) verschillen.
    In de demo zaten ze allemaal op de zelfde hoogte, dus weet iemand of dat veranderd is?

3. inflatable

inflatable Who's your daddy?

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zeg niet dat dat bij Forza kan ofzo (ik ken die hele game nog niet), ik zeg alleen dat het me niet zou verbazen (aangezien sommige van die gasten dag & nacht spelen)..

4. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
    Hebben jullie dit al gezien??

Car Painting

Als ik dit zie dan heb ik zoon zin om zelf aan de slag te gaan. :'-( 8)

5. Bidle

Bidle Bidle

Leuk Bevonden:
    355

Stop de demo er maar nog eens in dan, want de bumper cam is qua hoogte wel degelijk verschillend per auto. Ik heb het net gelijk even nagekeken. Je kunt het goed zien als je de auto strak tegen de muur aan zet meteen links op het circuit!!

6. inflatable

inflatable Who's your daddy?

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zeg niet dat dat bij Forza kan ofzo (ik ken die hele game nog niet), ik zeg alleen dat het me niet zou verbazen (aangezien sommige van die gasten dag & nacht spelen)..

7. VooDoo300

VooDoo300 010

Leuk Bevonden:
    6
    weten jullie al welke auto jullie gaan pimpen?

8. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
    JAAA Volkswagen Beetle :D

/edit Wel een Ferrari motor er ingebouwd 8) _O_

Laatst bewerkt: 3 mei 2005
  9. Bidle

Bidle Bidle

Leuk Bevonden:
    355

Ik zit te denken aan een mercedes of een Aston en een oude amerikaan een dodge of zo.

10. Robinsky009

Robinsky009 Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Dodge viper }:]
    En ferarri Enzo }:]

ps. ook anderen maar die 2ga ik vet goed pimpen dan }:] :9

11. Xboxmod

Xboxmod ^^That's me^^

Leuk Bevonden:
    0
    Honda nsx, bmw, mercedes, maakt me niet uit... In het begin heb je toch nog geen ferrari's, dus ik begin eerst maar met de eerste paar klasses te pimpen. Hoe zit dat eigenlijk met die klasses? Ik bedoel wanneer krijg je een nieuwe, als je een bepaald aantal races hebt gewonnen?

12. Marius

Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    11
    Shiiiiit.. ik heb vandaag geprobeerd op 3FM Forza te winnen. Ik SMSen (2x) kreeg ik bij de 2e direct een telefoontje terug, van 3FM. Ik was 2e in de rij, als de persoon die 1e in de rij stond de vraag niet goed beantwoordde, kreeg ik mijn kans.

Maar hij wist het antwoord. Lullig voor mij, maar heel tof voor hem :) Anders had ik em voor het weekend al met die mazzelende Amerikanen op Live kunnen spelen..

13. VooDoo300

VooDoo300 010

Leuk Bevonden:
    6
    balen,tog knap dat je 2e in rij bent als ik aan zo iets mee doe dan probeer ik het 10 keer en er gebeurt dan niks.

14. jponline

jponline Maxi!!!

Leuk Bevonden:
    0
    de tactic die je kunt gebruiken is: je krijgt in het begin een budget. daar koop je een auto voor. daarmee ga je wat races halen, dus krijg je CR (is geld) en nieuwe autos's als je een cup wint(cup bestaat uit ongeveer 3 races). je pimpt de auto die je in het begin hebt gekocht met je gewonnen geld. je steekt al je geld in die auto, en de andere auto's die je wint, verkoop je gewoon als je dr niks mee doet. met het geld dat je daarvan krijgt, pimp je je auto weer verder. zo win je met ruim gemak met die bak heel wat races, en kun je je assists, moeilijkheidgraad e.d. omhoog zetten of uitzetten wat meer geld opleverd. als je geen races meer kunt doen met je gepimpte bak, verkoop je hem voor een hoop geld. dat geld gebruik je weer om een andere auto te kopen en/of te pimpen zodat je met die bak weer iedereen eruit scheurt. alleen als je je gepimpte auto's wilt bewaren moe je dit nie doen, maar als je gewoon snel een goede auto wilt, is dit slim om te doen.

15. CylonNL

CylonNL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hahaha, maak je maar geen zorgen over je budget, na je een 2de race krijg je namelijk een zeldzame auto, die kan je voor 63 000 verpatsen.
    Daar heb ik ff mijn Saab 9-3 Viggen van getuned.
    Later won ik een Accura NSX (saaie auto d8 ik) Won ik nog een auto, heb ik ook verpatst.
    Nu heb ik mijn Accura NSX zo getuned dat hij een Ferrari Enzo eruit rijd :+
    345 km/h :cool:

16. Bidle

Bidle Bidle

Leuk Bevonden:
    355

Damn,

nog ff een vraag, kun je nog een "geld" komen als je alle reaces hebt gewonnen, dit zodat je auto's kan gaan collecten en evnetueel pimpen.

17. Xboxmod

Xboxmod ^^That's me^^

Leuk Bevonden:
    0
  18. CylonNL

CylonNL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Geen idee zolang heb ik de game nog niet, sinds gister pas.
    Ben druk bezig. :p

19. Xboxmod

Xboxmod ^^That's me^^

Leuk Bevonden:
    0
    Hoever ben je nu al dan (welke klasse)? En hoelang heb je erover gedaan?

20. Bidle

Bidle Bidle

Leuk Bevonden:
    355
    Heb net de OXm review gelezen, ze vinden dat Project Gotham 2 er grafisch beter uit ziet dan Forza. Tevens dat de auto's in standaard conditie te langzaam zijn en als je ze tuned juist weer te snel. laatste wat negatief zou zijn is de indeling van de menu's en de hoeveelheid aan kleine races.....hmmmm Verder was de review erg lovend.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina