1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Forza Motorsport [DEEL 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Peter OtH, 19 apr 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Xboxmod

Xboxmod ^^That's me^^

Leuk Bevonden:
    0
    Toch kreeg forza daarvoor een 10 bij gamespot. Te snel kan voor mij niet en in de filmpjes vond ik het helemaal niet te snel gaan...

2. Franko

Franko Lets Roll

Leuk Bevonden:
    0
    heb in de usa ff de demo gecheckt... twas gewoon pgr 2 ...

kwa graphics en rijsteil enzo....

3. VooDoo300

VooDoo300 010

Leuk Bevonden:
    6
    als je online gaat racen kan je dan ook z'n hulp lijn op de weg krijgen?het lijkt mij niet leuk als dat kan omdat dan doet iedereen het om beter te racen.terwijl het veel leuker is om afentoe mensen van de baan af te zien vliegen.

4. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    dan heb je hem niet goed genoeg gecheckt _0/ , anders zou je zoiets niet zeggen ( met betrekking op de rijsteil )

5. Bidle

Bidle Bidle

Leuk Bevonden:
    355
    Niet als het dezelfde demo is die bij OXM zat iig. Verder vergelijkt OXM de uiteindelijke versie ook met PG2 en geeft aan dat het behoorlijk hetzelfde is. Sterker nog ze claimen dat de n-ring makkelijker is in Forza dan in PG2!!

6. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Mmm vergelijken met PGR2 zint mij en vele anderen niet zo denk ik. Kwa graphics lijkt het mij geen probleem (iets minder grijs misschien). De gameply lijken op Gotham? Mwah zit er niet zó op te wachten, PGR2 speelde geweldig, maar niet voor een pure simulatie racer, (dat Forza beweert te zijn). Verder heb ik nog zeer veel hoop en zal de game ook halen toch. Aan de personen die de LEGALE versie van Forza al hebben; Lijkt de gameplay echt zo op die van PGR2?

7. JeePee

JeePee Guest

Lijkt me heeeeel sterk. PGR2 is toch echt een arcaderacer, en is niet echt moeilijk. Als ik gameplay movies van Forza bekijk lijkt het in mijn ogen voor geen meter op PGR2.

8. Bidle

Bidle Bidle

Leuk Bevonden:
    355

Vind de review niet echt denderend in vergelijking tot de andere reviews die ik tot nu toe heb gelezen.

9. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    JPRacegamer:
    Ja, vind ik dus ook. Maar volgens Franco speelt het zo en volgens AJK vergelijkt OXM het ook met PGR2. Klinkt toch niet echt wat je zegt geweldig. Maar ik maak mij er geen zorgen over, net zoals jij zegt; in de filmpjes ziet het er toch heel sim-style uit.

10. CylonNL

CylonNL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ben nog steeds in de 1 ste klasse, geloof ik.
    Die biedt voorlopig nog GENOEG racevoer.
    Heb het momenteel erg druk :mad:
    Morgen de hele dag weg...

11. Seahawk

Seahawk X-box addict

Leuk Bevonden:
    0
    even voor mijn beeldvorming...ik heb nu 2 release dates...die ene is 13 mei...terwijl hier een blaadje van toys&rush 6 mei aangeeft...weet iemand wanneer het nu eindelijk is...ik gok zelf nog op 13 mei...alles eerder is meegenomen....lijkt me een vette racer met een dozijn opties!!!

12. Bidle

Bidle Bidle

Leuk Bevonden:
    355
    Er valt me nu net nog iets op. Ik was even de lijst van auto's aan het doornemen. De lijst in de beginpost zijn er idd 233, maar er staan veel auto's dubbel in bv. de 2004 Vauxhall VX220 Turbo is dezelfde als de Opel Speedster Turbo. Zo staan er ook een paar Honda's dubbel in. Hmmmm....niet dat het mij veel uitmaakt, maar ben wel benieuwd hoeveel er nu echt in zitten. Daarnaast hebben ze het in de review van OXM over 300 auto's!!

13. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
  14. Xboxmod

Xboxmod ^^That's me^^

Leuk Bevonden:
    0
    De review van ign zegt toch echt 233, zal ff link opzoeken....

Edit: Hier de link: klikje
    Link had je zelf gepost zag ik. Miss is de lijst in de beginpost wel fout, maar wat geeft het of het er nou 225 of 233 zijn? Het zijn er in ieder geval zat!

Laatst bewerkt: 3 mei 2005
  15. Vengo

Vengo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  16. Bidle

Bidle Bidle

Leuk Bevonden:
    355

Zoals ik ook al aangaf, maakt het me verder niet uit, ben gewoon benieuwd hoeveel het er nu echt zijn en met name welke er allemaal eventueel nog meer in zitten. ;)

Laatst bewerkt: 3 mei 2005
  17. Xboxmod

Xboxmod ^^That's me^^

Leuk Bevonden:
    0
    Ow oké je bedoelt dat er inplaats van die dubbele er een aantal nieuwe inzitten, zodat ze toch aan die 233 komen.

18. Bidle

Bidle Bidle

Leuk Bevonden:
    355
    Yep, btw hier nog enkele cijfers van reviews:

Yahoo! Games Review Yahoo! Games 9/10
    MS Xbox World Review MS Xbox World 9/10
    3D Avenue Review 3D Avenue 90/100
    GameArena Review GameArena 10/10
    AussieXbox Review AussieXbox 10/10

Hier een link naar de pagina, zodat je bij de bovenstaande reviews kunt komen.

Denk dat we er nu trouwens wel genoeg hebben of niet.......we gaan het zelf binnenkort toch zelf ontdekken!

19. Rox

Rox Marketing 2.0..

Leuk Bevonden:
    2
    Maar vooral nu is het wachten zwaar. Overal hoor je positieve geluiden over het spel en die amerikanen zijn al aan het spelen, en wij moeten nog 10 dagen wachten :mad:

20. Bidle

Bidle Bidle

Leuk Bevonden:
    355

Ach ja, en dan nog staan ze binnen no-time niet meer bovenaan in de rankings!! :9

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina