1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Forza Motorsport [DEEL 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Peter OtH, 19 apr 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SluipSchutter13

SluipSchutter13 XboX 360

Leuk Bevonden:
    0
    misschien is dit al gevraagd, en ook beantwoord, maar kan je net als in pgr2 onder het racen de zijkant van je auto bekijken, door je thumbstick te bewegen.
    Want dat lijkt me wel stoer, om je vinyls enz te bekijken onder het racen, wat jammer genoeg niet kon bij nfsu(1 en 2).

2. MisTicMac

MisTicMac Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je kan dmv de Thumbstick rond om de auto kijken een soort van 360 graden view

3. Bossplaya

Bossplaya 1Man1ForceTrueskill

Leuk Bevonden:
    0
    Ik race meestal met of hiphop (oldskool , jaren negentig , niet die commercial crap van de laatste jaren ) of ik zet een Vette Technoset of drum n base aan voor die extra boost :p
    dus als die muziek continu doorloopt is alleen maar beter , aangezien ik veel sets heb die continu doorlopen.
    Ik haat namelijk onderbrekingen :p:p

4. MisTicMac

MisTicMac Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb naar aanleiding van een post hier dat hij de de frs al vrijdag kwam nog wat navraag gedaan. Maar bij de toys r Us krijgen ze hem vrijdag al en heb nog wat winkels gebelt OA futurezone in rotterdam die krijgen hem ook al vrijdag.

Dus het wachten word misschien wat minder.

5. Robinsky009

Robinsky009 Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    VET!!!!!!!! ik ga vrijdag dan eens langs bij mij i ndeb uurt bij intertoys ofzo of ik fiets wel een half uurtje naar toysarus dara in buurt ligt ook bartsmit :D Effe kijke nals het waar is ik hoop het me moeder dan effe lief aan kijken als ik wat extra geld mag

6. Xboxmod

Xboxmod ^^That's me^^

Leuk Bevonden:
    0
    Ik race altijd zonder muziek (bij pgr2 dan), net of die gozers in de dtm een autoradio hebben, nu moet het ook echt realistisch zijn ook :+

7. JeePee

JeePee Guest

wel een onboard radio :+

8. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Kspeel altijd met muziek aan, Alleen als ik echt een goeie tijd wil neerzetten ga ik zonder muziek, dan kan je je ook veel beter concentreren. Maar met PGR 2 doe ik altijd met muziek. Geen wonder dat ik dan ook meer dan 60 uur muziek op m'n xbox heb staan :+. Kom der trouwens ook een Mode in testaan dat je je eigen muziek kan toevoegen?

9. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    he vraagje las net in de gm dat er een gerucht was dat forza 6 mei komt zijn daar enige links van ofzo .Of (is het wat ik vermoed) gewoon een grappemaker die het in de wereld heeft gebracht ?

10. Xboxmod

Xboxmod ^^That's me^^

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, 13 mei staat vast, miss dat een paar winkels forza iets eerder in de winkels leggen, maar ik zou maar op 13 mei rekenen.

11. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    doe ik ook maar ben wel beniuewd waar die roddel vandaan komt

12. Levathian

Levathian Team XBW

Leuk Bevonden:
    0
    In de folder van Toys&Ruys staat dat zij hem 6 mei verkopen, dus daar komt misschien die roddel vandaan...

13. Franko

Franko Lets Roll

Leuk Bevonden:
    0
    ohh egt waar.... ja sorry ik wist al dat ik het had gepost... maar kon het in deze en de pgr 2 thread niet meer vinden.... drom... overheen gelezen.. sorry :eek:

14. tomdamasker

tomdamasker wachten duurt lang

Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 4 mei 2005
  15. tha BomB

tha BomB .

Leuk Bevonden:
    0
    @tomdamasker die had ik ook al gepost (vorige blz) :mad: ;)

16. tomdamasker

tomdamasker wachten duurt lang

Leuk Bevonden:
    0
    sorry, niet gezien :mad:

k zal volgende keer beetje beter lezen ;)

[betweterig]k zie em trouwens niet staan[/betweterig]

17. Supercharged

Supercharged Active Member

Leuk Bevonden:
    1
  18. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Zeer goede review wederom! Jammer dat de AI alweer niet súper is, maar wel gewoon goed! Kan niet meer wachten! :cool:

Ik race altijd met m'n eigen muziek. Variërend van DJ Tiësto tot Queen! Vooral November Rain van Guns 'n Roses op de Nurburgring is heerlijk. (enigste circuit in PGR2 waarbij je November Rain in 1 ronde kan afluisteren ;))

19. JT Chinaski

JT Chinaski Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    :mad:

20. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij vinden ze de A.I. wel heel goed hoor, ach ja, de A.I. haalt iig een voldoende O-)

offtopic: Ben je een Barros-fan? (aangezien je Avatar)

Moet je es een nummer van Deep Purple of Pink Floyd luisteren, kan je 3 tot 4 ronden op de N-Ring rijden met één nummer 8)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina