1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Forza Motorsport [DEEL 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Peter OtH, 19 apr 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JeePee

JeePee Guest

waarom wordt je daar boos om....Het is een GOED, maar niet super mooi spel. Boeie

2. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Mja ze vinden 'm wel goed, maar in GT4 vinden ze 'm beter.
    En ik ben geen Barros fan, maar wilde een avatar hebben van een MotoGP rijder aangezien MotoGP 3 aangekonigd is! ;)

3. JeePee

JeePee Guest

8)

4. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jammer, want ik ben het wel:'-(:9

5. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Heb nu al spijt van die zin! :eek:

:+

6. JeePee

JeePee Guest

Als ze de AI in GT4 beter vinden, hoe slecht is die van Forza dan wel niet...

7. JT Chinaski

JT Chinaski Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    IGN zuigt dat is de enige site die dat zegt een PS2 Fan boy heft het gerievieuwd hehe.. :cool:

8. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Denk dat JPRaceGamer daar redacteur is! :cool:

9. JeePee

JeePee Guest

typisch een zin van een fanboy (ik kan het weten)
    maar is die AI in GT4 echt beter.....had ik niet verwacht *)

Laatst bewerkt door een moderator: 4 mei 2005
  10. Meneer Stefan

Leuk Bevonden:
    0
    Ze vinden de A.I. van GT4 helemaal niet beter, alleen zachtaardiger, maar in het echt zijn coureurs toch ook niet zachtaardig:confused:;)

11. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Inderdaad, ik las het helemaal verkeerd. Ze vinden de AI in GT4 "aardiger" dan in Forza. Maar ze hoeven helemaal niet aardig te zijn. Het is juist de bedoeling dat ze vechten voor hun positie! :)

12. jponline

jponline Maxi!!!

Leuk Bevonden:
    0
    nou ze beuken je niet iig. bij pgr 2 rijden die lui gewoon de perfecte lijn ,en meer niet. nu houden ze tenminste rekeking met je. ook proberen ze in je slipstream te gaan rijden, en vanuit daar je in te halen. ook maken zij zelf fouten, zoalks te laat remmen waardoor ze de bocht uitvliegen. ik vind de AI dus top.

13. Meneer Stefan

Leuk Bevonden:
    0
    Lees/kijk jij voortaan maar de Nederlandse reviews aangezien je Engels blijkbaar niet kunt verstaan, ze zeggen: "De A.I. van GT4 is zachtaardiger dan die van Forza" niet beter;) PS: In het echt zijn coureurs ook niet zachtaardig. De A.I. van Forza is gewoon erg goed, alleen vinden sommige reviewers (lang niet iedereen heb ik al gezien) de A.I. erg agressief.

14. Meneer Stefan

Leuk Bevonden:
    0
    Dan moet je een keer andere racegames spelen, dan zul je zien dat wat jij nu zegt niks bijzonders is. En bij PGR2 komen ze ook uit je slipstream etc. _0/

Als je een reactie maakt, post em dan ff in het GT4 vs. Forza forum, voordat we weer iets illegaals doen oke?;)

15. Xboxmod

Xboxmod ^^That's me^^

Leuk Bevonden:
    0
    ff over het stuurtje, ze raden dus wel aan om het stuurtje erbij te nemen (ign). Ik ga eesrt maar 's afwachten wat de prijs hier in nl wordt, en jullie?

16. Meneer Stefan

Leuk Bevonden:
    0
    Ik héb een Playseat dus het zou kunnen, maar ik vind 'em alleeen een beetje duur :'-(

17. dynamike

dynamike i love astrid

Leuk Bevonden:
    0
    De career is heel lang...je kan het blok ´career´ uitspelen en ook het blok ´arcade´. Genoeg offline speeluren...en als je dat 100% hebt, koop je live O-)
    edit: Dit heb ik dus uit een preview....

Laatst bewerkt: 4 mei 2005
  18. [JeLL!e] HALO

[JeLL!e] HALO Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    In de videoreview van Gamespot zei de beste man dat de auto's er goed uit zagen, maar dat de backgrounds van de tracks helemaal verbluffend waren :)

19. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Forza ziet er in de demo al goed uit vind ik. Het volledige spel is dus nog wat mooier. Zoland de gameplay maar goed uitgewerkt is mogen de graphics toch wel wat minder zijn? Bij mij staat gameplay immers bovenaan!

20. jponline

jponline Maxi!!!

Leuk Bevonden:
    0
    k heb al madcatz racing wheel 2, alleen wil ik nog playseat. want 2 rondjes nurnburgring houdt je nie vol met dat ding op je knieen geklemt.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina