1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Forza Motorsport [DEEL 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Peter OtH, 19 apr 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Supercharged

    Supercharged Active Member

    Berichten:
    419
    Leuk Bevonden:
    1
    Ff een vraagje; Is import tegenwoordig ook al illegaal?
     
  2. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    @ sic: en dat slaat op?? ow ik weet niet wie bij jullie hem zal reviewen maar krijgt die dan ook een ban |:-
    mensen showen foto's van hun stekkie met games die niet eens in nederland zijn uitgebracht...........ook maar een ban? |:-
    er bestaat zoiets als een pm sturen met een mededeling of ik daarmee wil stoppen, nee meteen een sovjet beleid en gaan dreigen met een ban :{
     
    Laatst bewerkt: 4 mei 2005
  3. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Zelfs Hordo heeft hem al !SIC!. OK er zijn mensen die hem illegaal hebben, maar er zijn nu mensen die hem ook al legaal hebben nu.
     
  4. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Is niet illegaal, maar aangezien hij gisteren pas in de US is uitgekomen is kune je hem nog niet geimporteerd hebben :)

    @Killaz en General, er zijn denk ik wel mensen die hem legaal hebben, maar zoals vaak verpesten de mensen die het spel illegaal het voor de rest |:-
     
    Laatst bewerkt: 4 mei 2005
  5. NapoleJon

    NapoleJon Active Member

    Berichten:
    634
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is vrijwel onmogelijk om in te schatten of iemand 'm illegaal heeft of legaal. Ik denk ook niet dat !SIC! zin heeft om aan al die mensen die 'm al hebben om bewijs te gaan vragen in de vorm van een foto ofzo. Vandaar is dit waarschijnlijk de meest simpele en doeltreffendste maatregel. Gewoon nog ff geduld en niet zeuren. Ik wordt iig alleen maar moe van mensen die hier al gaan laten zien hoe gaaf ze wel niet zijn omdat ze Forza al hebben. fijn voor ze, maar ga dat dan spelen en niet hier lopen zieken.
     
  6. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    he luc quote jij eens een post waar iemand dat zegt?
     
  7. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Import is niet illegaal. Maar hoe makkelijk is het om te zeggen dat je hem geimporteerd hebt? Je kan best een paar dagen wachten. Ga dan spelen ipv hier alles erover te vertellen.

    Hordo heeft een review copy. Verder; zie hierboven.

    Precies :), je kan gewoon je mond over het spel houden. PM members maar als je persee info willen hebben.

    @Killaz: Wat doe je moeilijk? Er zijn vast genoeg plekken te vinden waar je je info kunt halen. Niet hier in ieder geval. Dit is de doeltreffendste oplossing.
    Edit// Ik zie dat je hem al hebt. :{




    Deze maatregel geldt logischerwijs tot de PAL versie in de winkel ligt.
     
    Laatst bewerkt: 4 mei 2005
  8. ISAF

    ISAF Active Member

    Berichten:
    29
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb hem iig niet, ik gaf alleen commentaar op de review. ik moet wachten tot gcshop hem op mijn deurmat aflevert. wie het niet gelooft show ik wel een copy van de offerte.
     
  9. JeePee

    JeePee Guest

    Al moet je toegeven dat de n-ring er in GT4 er een stuk realistischer uitziet, qua baan breedte en curbstones.
     
  10. NapoleJon

    NapoleJon Active Member

    Berichten:
    634
    Leuk Bevonden:
    0
    Wil je zeggen dat je dan zo 2 minuten van je tijd afsnoept? :confused:
     
  11. JeePee

    JeePee Guest

    nee, maar wel dat ik GT4 eerder vertrouw. Btw: 7 minuut nog wat is echt te langzaam hoor, voor een Audi R8 RC. (ik heb hem trouwens ook nog helemaal volgetuned tot 1120 pk 8) ) Maar in het echt moet er makkelijk meer afkunnen.
     
  12. Xboxmod

    Xboxmod ^^That's me^^

    Berichten:
    1.087
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien rijdt hij ook niet zo goed, niet iedereen is zo goed als jou JP...
     
  13. JeePee

    JeePee Guest

    ff offtopic:
    Moet je eens in DIT topic kijken.....hier praten we over de afgelope MotoGP races. Misschien iets voor jou....
     
  14. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Mwha, misschien O-) Ik zal wel ontopic gaan hoor Mod;)
     
  15. Levathian

    Levathian Team XBW

    Berichten:
    248
    Leuk Bevonden:
    0
    kan je deze game nou online samen met een guest spelen?
     
  16. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Ik neem aan van wel. Aangezien dit in PGR2 ook kan.
     
  17. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    kan je eigelijk online racen met als inzet je auto?dus dat als je wint je er een auto bij hebt en als je verliest dat je hem kwijt bent?
     
  18. ghost14

    ghost14 Active Member

    Berichten:
    486
    Leuk Bevonden:
    0
    Oef nog 7 uur en 13 minuten wachten
     
  19. Xboxmod

    Xboxmod ^^That's me^^

    Berichten:
    1.087
    Leuk Bevonden:
    0
    Doe daar maar een weekje bij...
     
  20. JeePee

    JeePee Guest

    misschien moet hij dan poepen :9 Hij heeft niet gezegd waarop hij wacht
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina