1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Forza Motorsport [DEEL 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Peter OtH, 19 apr 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NapoleJon

NapoleJon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Lijkt me heerlijk om er vandaag pas achter te komen. Ik zit gdv al dik een jaar op dat spel te wachten en ik heb 'm in oktober al gepre-ordered. Kom je er nu ineens achter en dan hoef je nog maar een paar daagjes te wachten. I envy you

2. n.e.r.d

n.e.r.d pharrel williams

Leuk Bevonden:
    1
  3. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Je kunt andere spoiler,bumpers,sideskirt en velgen vervangen.Je auto ziet daardoor niet alleen beter uit maar het rijgedrag verandert er ook door(bijvoorbeeld betere spoiler=meer downforce)

Verder kun je betere remmen,een betere motor etc kopen om de prestaties/handling van je wagen te verbeteren :)

4. ormagon

ormagon l!ve gamer

Leuk Bevonden:
    0
    dat vind ik echt vet, dat het ook effect heeft op je rijgedrag,
    ik ben geen grote racefan maar houd wel van een goede racegame, op elke console enzo heb ik er minstens 1. Toen ik de xbox kocht kon ik uit 2 goeden kiezen: sega gt 2002 & project gotham racing, vanwege het gevoel, en de lotus elise :p + de lagere prijs is het toen sega gt geworden. Nog steeds een spel met goede handling enzo maar veel te makkelijk en ik ben aan iets nieuws toe, dus toen ik het idee van nfsu zag d8 ik maybe zoiets en toen zag ik mc3 maar ik vind et allemaal iets te arcade, en daar is dan: _O_ forza motorsport _O_ een goede combo van allemaal MET de lotus elise ;)

5. Deus X Machina

Deus X Machina Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nog geen halo 2 kit gezien in het spel, wel kun je idd door middel van verschillende layers zelf een sticker maken.

6. Xboxmod

Xboxmod ^^That's me^^

Leuk Bevonden:
    0
    Wat houdt dat in? Kan je ook een motor van een ander merk auto erin zetten biijv? Volgens mij kan je alleen de motor tunen.

7. ormagon

ormagon l!ve gamer

Leuk Bevonden:
    0
    op lik-sang kun je hem nu kopen en GEEN pre-order,
    kijk allemaal ff, maybe zit ik er naast maar zo te zien niet

8. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Wat ik gehoord heb kan je een helemaal andere motor in een auto zetten maar ik weet het niet zeker

9. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    @Tim: je kan motoren van andere auto's erin zetten, maar wel van dezelfde fabrikant, in een civic Si kan je bijvoorbeeld een 2,4 l dohc moter zetten
    en in een subaru wrx 2.5 een moter van een 228 STI
    snappie :)

10. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Ja, me was wel duidelijk dat je in een Civic geen Ferrari motor kunt zetten vanwege de contracten met de autofabrikanten :)

11. ormagon

ormagon l!ve gamer

Leuk Bevonden:
    0
    en volgens mij gaat dat dan ook niet erg goed passen maar oke :p

12. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    maar je snapt wat ik bedoel :p

13. jordo

jordo Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    JPracer, beetje kinderachtig om te zeggen dat gt4 langere gameplay heeft omdat er een paar hele lange races in zitten :confused: zoals de Lemans, ten eerste de casual spelers zullen dit nooit doen, ten tweede zelfs 9/10 diehards spelen een 24 uur race niet helemaal zelf maar laten die B spectaten (rijden van compu ff naam vergete).

En dan komt er nog bij dat je de single player ook zo lang kunt maken als je wilt, dan ga je toch lekker in je eentje een lap 300 rondjes rijden :p, kom je ook wel uit op die uren van jou hoor JP.

En btw, het aanpassen van je auto vind ik wel duidelijk bij forza van wat ik gezien heb dan bij gt4, als ik het resultaat zie bij forza zie ik dat meer als dat ik nieuwe dingen erop zet bij gt4, bij forza heb je naar mijn idee meer het gevoel dat je je eigen auto aan het maken bent, terwijl je bij gt4 altijd een soort standaard erinblijft zien wat niet verandert (kan worden). Mischien bedoelen ze dit bij die videoreview van IGN

14. n.e.r.d

n.e.r.d pharrel williams

Leuk Bevonden:
    1
    maar een soort paint zodat je alles kan make?
    want in da filmpje in m'n vorige post hadde ze het daar over
    niet alleen verschillende stikkers en kleuren maar egt zelf tekeningen maken

15. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Je kunt geen eigen tekeningen maken maar je kunt zoveel layers over elkaar plakken dat je toch een unieke auto kunt maken (dat zeiden ze in de ign videoreview)

16. Supercharged

Supercharged Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Je kunt net zoals bij MotoGP 2 je eigen stickers maken door middel van verschillende vormen (rondje, vierkantje, enz.) en cijfers (voor zover ik weet geen letters) en deze kun je dan ieder afzonderlijk inkleuren. Elke kant van de auto kun je met 100 lagen beplakken, dus je kan er best wat moois van maken.
    Ook kun je van vrij veel verschillende fabrikanten (bij sommige auto's meer dan anderen omdat sommige fabrikanten niet voor alle auto's onderdelen maken) stickers op je auto plakken zodat je wat meer een racewagen uiterlijk krijgt. En daarnaast kun je ook nog eens 4 verschillende onderdelen van je auto afzonderlijk in een bepaalde kleur spuiten (Auto zelf, motorkap, spiegels en spoiler). Je kan deze onderdelen ook een carbon look of chameleon paint (verf die van kleur verandert, afhankelijk van de hoek waarin je m bekijkt) geven...
    (Bron: Messageboards van GameFaqs.com)

En nog even over het 'geweldige' tuning systeem van GT4; het enige wat je daar kan veranderen aan het uiterlijk van je auto zijn de rims en de spoiler. Dus Forza is gelukkig wel wat uitgebreider...

Laatst bewerkt: 6 mei 2005
  17. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Het is waarschijlijk net zo als ze in de Power Unlimeted zijden.

De tuningopties hebben ze pas op laatst en heel snel ingebouwd omdat ze bij Forza zagen hoe goed het was en zelf dus ook niet wouden achterblijven

18. Bossplaya

Bossplaya 1Man1ForceTrueskill

Leuk Bevonden:
    0

is de aziatische versie , importversie tog? Draait die ook op mijn NL xbox?

19. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Nee die kun je niet op je xbox draaien :), maar damn Forza kost bij Liksang maar 35 euro :eek:

20. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Dat is echt niet veel! :eek:
    Hoeveel verzendkosten? €20? :cool:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina