1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Forza Motorsport [DEEL 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Peter OtH, 19 apr 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Ik vind dat de rondentijdteller wel heel erg groot is en ook wel wat meer boven in de hoek had kunnen zitten
     
  2. JeePee

    JeePee Guest

    veel te cartoony
     
  3. Levathian

    Levathian Team XBW

    Berichten:
    248
    Leuk Bevonden:
    0
    dude, dit is echt heel erg mooi...
     
  4. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Tja je moet wat als Fanboy als je dit ziet, hè?:+

    Die screens zijn echt supermooi.
    _O_
     
  5. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Cartoony is misschien wel wat overdreven maar echt het heeft er wel iets van weg
     
  6. jponline

    jponline Maxi!!!

    Berichten:
    426
    Leuk Bevonden:
    0
    idd, vind ik ook. het had iets minder ''scherp'' moeten zijn die cijfers, toeren/kmh teller. het zou pas echt vette toevoeging zijn, als ze de orginele tellers uit de auto's dr in zouden doen. dat als je met ferrari rijdt, je de kmh teller van ferrrari krijgt, en bij lamborghini ofzo die van lamborghini.
     
  7. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Die screens zijn wel flink geresized enzo dus de kwaliteit is er niet al te best op geworden.
     
  8. Gryphon

    Gryphon FritsmaN

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    1
    Qua graphics kan het niet tippen aan GT 4 goed opgemerkt he :p , maar het is niet te cartoony en het ziet er zeker goed uit.
     
  9. Stoffel

    Stoffel Leon Topsport

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    0
    Fraaier hebben we het op de XBox (qua racegames) nog niet gezien, dus dat belooft wat.
     
  10. dj_raoul

    dj_raoul X-Box Racer

    Berichten:
    29
    Leuk Bevonden:
    0
    Volg de FM threads al een tijdje zonder te posten, en wat ik me nou afvraag he... JPRaceGamer, WTF doe je hier überhaupt nog? Vanwaar jouw belangstelling voor dit 'inferieure' spel?

    Je vindt jezelf zo'n beetje de grootste racegame fan ter wereld, IMHO zou je dan toch staan te springen om zo'n veelbelovende titel? Ikzelf speel nu ook GT4 op de PS2, maar dat neemt niet weg dat ik uitkijk naar FM en die zeker ook ga halen...


    Edit: Die screens zijn echt mooi trouwens _O_
     
  11. VySio

    VySio DJ Bowie!!!

    Berichten:
    497
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind de screens zeer mooi. Maar dat Runde en die letters vind ik wat té overheersend eigenlijk.

    misschien dat het woord lap niet over de spiegel heen zal vallen.



    Verder volg ik de game niet zo. Wil niet meer overhypt worden. dus volg ikd e game minder. Maar spel je eigenlijk ook in steden ofzoiets? of alleen maar op circuits. Downtown hoeft ook weer neit. Maar zeg maar een circuit door de stad heen :p geeft toch wel een bepaalde sfeer vind ik. eerst in de stad, en vervolgens rijd je net iets naar een open gebied, en vervolgens kom je wee rin de stad. Is net zoiets als je langs veel bomen rijdt. Vind daarom die Duitse F1 baan (kom even niet op de naam) een hele leuke baan om te rijden in F1 Games. Heb in deze game ook al een paar leuke banen gezien.

    Edit laat maar, heb zelf even wat zoekwerk verricht :p heb in ieder geval al 1 stad gezien.
     
    Laatst bewerkt: 22 apr 2005
  12. boessie3

    boessie3 Milo NL

    Berichten:
    672
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind de screens juist goed,omdat je goed kan zien in welke versnelling
    je rijdt en das altijd makkelijk als je terug moet schakelen.
    Meestal zit dit in zo'n iritant hoekje.
    De toeren kan je nu ook heel goed bij houden en hoe de bocht gaat
    staat ook super aangegeven...
    Wie is het hier met me eens?
     
    Laatst bewerkt: 22 apr 2005
  13. jponline

    jponline Maxi!!!

    Berichten:
    426
    Leuk Bevonden:
    0
    het staat idd heel goed aangegeven. moet ik je gelijk in geven. maar het ziet dr iets TE nep uit die cijfers e.d.

    /edit: waar zeur ik eigelijk ook over zeg :+ . word gewoon een goede game. dat zal vast het verschil nie gaan maken.
     
  14. Gryphon

    Gryphon FritsmaN

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    1
    Dat doe ik nou nooit, ik volg de game niet helemaal tot in zn puntjes. Waardoor ik niet overhyped wordt. Daarom was Halo 2 ook heel erg vet.
     
  15. VySio

    VySio DJ Bowie!!!

    Berichten:
    497
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee wil wel een beetje info hebben, zoals bijvoorbeeld die steden. Ik wil geen beloftes hebben wat neit waargemaakt zou kunnen worden, daarom kijk ik nu ook pas in deze thread nu de game gold is. had er maar een beetje over gelezen. nu alsnog niet veel.
     
  16. [JeLL!e] HALO

    [JeLL!e] HALO Active Member

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    3
    Hier een link naar alle tracks :)
     
  17. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Is de voorkant van de LE van Forza al bekend? Het is toch niet die lelijke grijze zoals op xbw pre-order? Zit de LE in een normaal dvd hoesje die in zo'n kast past?
     
  18. frankx

    frankx The Old Guy

    Berichten:
    850
    Leuk Bevonden:
    21
    Laatst bewerkt: 22 apr 2005
  19. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Wel leuk zo'n pack voor mensen die nog geen xbox hebben (JPRaceGamer ;) ), maar het is wel jammer dat je Forza dan waarschijnlijk in zo'n kut plastic hoesje krijgt :mad:
     
  20. Xboxmod

    Xboxmod ^^That's me^^

    Berichten:
    1.087
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat is dat voor stuurtje? Ook van logitec ofzo? En als ik nog geen xbox had zou ik zeker voor deze pack gaan.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina