Zo lijkt mij cool om het Guns'n Roses logo op mijn auto te hebben Wel erg lastig, maar wie niet waagt wie niet wint!
ongeloofelijk man, dat is egt te knap, volgens mij kan je dat ook nog niet zomaar, moet je ook een beetje aanleg voor hebben. Ik wordt gek, ik wil beginnen AAAAHHH
Hmm zo moeilijk zou het tog niet kunnen zijn Ik bedoel Forza is daar ook pas 4 dagen uit. (of Ik denk als het het gewoon een tijdje doet dat het uiteindelijk vanzelf gaat. Maar als ik nu dit zo zie
Vind het er wel erg strak uitzien, zou haasr zeggen dat het niet echt is. Helemaal binnen z'n korte tijd, je zou zeggen dat men eerst gaat racen.
damn, om daar alleen het geduld idd al voor te hebben . en dan nog niet eens over het eindresultaat gesproken . dat zal mij never lukken. ik hoef dat ook niet. ik bedoel, als je een vet getunede bmw hebt(qua motor, schakelbak en betere banden enzo, dus niet spoiler enzo) hoef ik dat nie op me bak. beetje lelijk. maja, als je in het begin zown dom standaard bakje hebt, kun je hem daarmee lekker oppimpen .
Je hebt gewoon goeie referentie plaatjes nodig. Je moet ook een beetje geduld hebben want na 2 uur niet het gewenste resultaat te hebben behaald kan even frustrerend zijn als in de laatste bocht -na een kwartier op kop te hebben gelegen- net voor de finishlijn ingehaald worden. Geloof me, ik heb beide meegemaakt en ik wens jullie geen van beide ervaringen toe /edit: Hoezo "dus niet de spoiler". Misschien dat dat in GT4 niet het geval is, maar in Forza kan je dus je spoiler ook apart afstellen. Dit kan tot gevolg hebben dat je auto dus meer downforce krijgt, waardoor de auto fijner door de bocht kan rijden... Dus ZELFS de spoiler heeft een belangrijke functie voor het racen (al vergeten sommige real-life tuners dat en denken dat de spoiler puur voor de sier is )
ja tuurlijk denk ik dat dat voor de sier is . duuhhh. snap ik ook wel dat dat voor downforce is. ben nie helemaal achterlijk. ik bedoel alleen, dat als jij een bmw slr of een aston martin vanquish koopt, je dan nie zown dikke spoiler op de achterkant pleurt, en een verlaagde bumper er op zet. is natuurlijk beter voor de prestaties. maar is het mooi?? NIET dus. ziet er niet uit om beter te zeggen. dat bedoelde ik te zeggen. alleen als je voor prestaties gaat doe je dat. misschien wil iemand een screen plaatsen van een gebodytunede bmw slr of aston martin vanquish. kijken hoe dat eruit ziet .
Het spijt me zeer, maar aan dat soort merken ga ik mijn credits niet uitgeven . Een Dodge is toch zoveel mooier, man . /edit: Ik weet niet waarom, maar op de 1 of andere manier moest ik bij dit plaatje denken aan jpracegamer : Dat gaat je niet lukken om dat in gt4 te doen, he? /edit2: Check die credits trouwens, dat is ook niet helemaal gezond voor een level 4 (sterker nog, je zou al lvl. 50+ zijn met zoveel credits) /edit3: En hier is 'ie dan! Mijn eerste fatsoenlijke decal voor mijn Bentley Continental GT: Het heeft mij ongeveer 2,5 uur gekost en de decal bestaat uit 45 layers.
Zo goed nieuws voor mij en Quadra, want onze versie uit Australie (PAL) is bij UPS in Apeldoorn aangekomen vanochtend om 09.45 en wordt Maandag bij mijn huis afgeleverd. Kan ik eindelijk eens 'meepraten'. Tot morgen guys !
Dit las ik net op gamefaqs Beetje lame vind ik edit// Lijkt me ook dat je het met een VW Jetta moet doen
Hier nog een forum met veel plaatjes van eigen gemaakt decal (StarWars,Simpsons etc) http://tabwin.9.forumer.com/index.php?showforum=15
Misschien is het al een keer voorbij gekomen maar Forza motorsport+live is dat voor een jaar of niet?????
Hoe krijg je die decals eigenlijk van the simpsons en starwars ? Zitten die al in het spel ofzo, ( kan niet meer wachten )
Op http://tabwin.com/forza.htm staat een tutorial video (links in het oranje gedeelte), maar die gaat niet zo diep en word niet zo goed uitgelegd. Ik heb een vraagje, zullen de Menu's in forza Nederlands zijn, want ik zie plaatjes met duitse HUD's enzo. Bijv. Halo 2 was het menu in het engels en niet NL dus ik weet het niet.