1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Forza Motorsport [DEEL 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Peter OtH, 19 apr 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. n.e.r.d

n.e.r.d pharrel williams

Leuk Bevonden:
    1
    ja als je in de garage zit kan je die kiezen
    maar tjah da hebben wel meer games
    gt3 zal ook niet de eerste zijn

2. Offtrack

Offtrack ForzaGT :)

Leuk Bevonden:
    6
    Op de xboxsite staat dat er dat je superacculaders in je auto kan bouwen, kan iemand me dat uitleggen? :+

Xbox NL
    Voer de boel op: breng je auto naar de garage en plaats nieuwe motoren, ophangingkits, superacculaders, remmen, velgen, racebanden en nog veel meer. Stel voor de ultieme prestaties alles heel precies af: versnellingen, brandstofvoorziening, inductiedruk, bandentemperatuur en -druk en brandstofinspuiting.

Xbox US-EN
    Tune it up: Take your car to the garage and install alternative engines, suspension kits, bolt-on superchargers, brakes, rims, racing slicks, and more. Fine-tune gear ratios, fuel-mapping, forced-induction pressure, tire temperature and pressure, and ignition timing for the ultimate setup.

3. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    Een supercharger is toch gewoon een Turbo...?

Aparte vertaling though :cool:

4. XiroKe

XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    26
    Een charger is letterlijk vertaald een lader, vandaar. Alleen klopt de vertaling in deze context niet, lijkt me. :)

5. Stoffel

Stoffel Leon Topsport

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, das niet goed nee. Een supercharger is een compressor. Deze zorgt ervoor dat er meer brandstof/lucht in de cilinders kan, wat meer vermogen levert.

6. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Whaha superacculaders! Typisch een voorbeeld van iemand die zomaar iets vertaald en absoluut géén verstand heeft van auto's.

7. StealthViper

StealthViper a.k.a. SlashBite

Leuk Bevonden:
    0
    Woohoo! Mijn eerste creatie staat hier!
    MetallicA Bentley by "StealthViper" _O_

/edit:
    Voor de mensen die dit allemaal leuk vinden, er is nu op het forum van die site een competitie te vinden: http://tabwin.9.forumer.com/index.php?showtopic=32 . Dus zodra Forza binnenkomt kan je meteen aan de slag!

Laatst bewerkt: 9 mei 2005
  8. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Netjes! :)

9. SabZero NL

SabZero NL Sexyback

Leuk Bevonden:
    5
    Zitten die decals er allemaal al in het spel ofzo ? hoe moet ik dat zien

Damn en sommige auto's zien er echt heel vet uit!

10. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Als je paar posts terug had gelezen dan kon je zien dat je alles zelf kunt maken. Je kunt elke vorm naar je eigen wens vervormen. Dus rondjes/vierkantjes etc kun je allemaal zo uittrekken dat je je eigen gewenste vorm krijgt.

Er zitten natuurlijk ook al standaard decals in het spel! :)

11. Rox

Rox Marketing 2.0..

Leuk Bevonden:
    2
    OMG :eek:, ik zie al mijn ideen ergens anders terug (die competitie). Jammer dat mn site nu plat is (zie sig), maar daar is genoeg te vinden voor de forza die-hards als hij weer online is.

Maar het is leuk om te zien dat elk mens toch zn eigen stijl heeft. Er zijn er die het compleet over de top doen en er zijn er die het vrij strak houden. Ik ben meer iemand van de laatste stijl ;). Maar goed, we tellen af naar de release :+ (tjsa, had ik nu maar geimporteerd)

12. Offtrack

Offtrack ForzaGT :)

Leuk Bevonden:
    6
    Dat was dus mijn punt.
    De uitleg dat een supercharger geen superacculader is en een charger letterlijk wel een lader lijken mij een beetje overbodig.

13. Nol

Nol Pulp Fiction

Leuk Bevonden:
    369
    Misschien weinig ter zake dienende, maar kan h'm morgen ophalen bij Intertoys.
    Het zal mij benieuwen...

14. Witkees

Witkees Dutch Ghost for LIVE

Leuk Bevonden:
    1
    Zo mijn exemplaar en die van Quadra zijn vandaag ook binnengekomen (UPS), dus vanavond zullen we eens een poging gaan doen om te rijden ;-))

15. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Ligt ie morgen bij iedere Intertoys? :cool:

*jaloerst!

16. Dr Zoidberg

Dr Zoidberg WuWuWuWuWu

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het spel dit weekend wat uitgebreider kunnen spelen en ik moet zeggen, hij maakt alle verwachtingen waar!

Eigenlijk kunnen simulatie racespellen mij maar heel even boeien, maar Forza blijft leuk. Je kan je auto een eigen tintje geven en de banen zijn echt goed en afwisselend.

Vooral de dynamische ideale lijn vind ik een zeer goede uitvinding, vooral voor de mensen die niet zo vaak een simulatie racespel spelen, zoals ik. Ik zal even uitleggen wat de dynamische ideale lijn is. De dynamische ideale lijn is de lijn op de weg die aangeeft wat de ideale lijn is. Dat is op zich niet echt vernieuwend, maar er zit meer aan. De dynamische ideale lijn heeft de kleur groen, dat betekent dat je vol gas kan geven. Als de dynamische ideale lijn de kleur geel heeft dan moet je gas loslaten. Als de dynamische ideale lijn de kleur rood heeft dan moet je remmen. Maar de dynamische ideale lijn past zich aan je rijstijl. Rem je te hard bij een rode streep dan verandert de dynamische ideale lijn in de kleur geel of groen, dan weet je dat je weer wat gas kan geven of in ieder geval kan stoppen met remmen.

Deze dynamische ideale lijn maakt het spel heel erg toegankelijk. Ook zijn er meer hulpmiddelen tijdens het rijden zoals abs etc. Hoe minder hulpmiddelen je aan hebt staan, hoe meer geld je verdient tijdens het rijden.

Top spel!!

17. Rox

Rox Marketing 2.0..

Leuk Bevonden:
    2
    Drivatar is iets anders (als het goed is). Jij spreekt gewoon over de dynamische ideale lijn. De drivatar is een ventje die je voor jou kunt laten racen als jij even geen zin hebt.

18. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Ja inderdaad. Ik las zijn stukje en ik dacht ook al dat het niet klopte.

19. Dr Zoidberg

Dr Zoidberg WuWuWuWuWu

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het dan niet goed gezien, haha. Ik wist niet eens dat er zo'n ventje in zat. Ik zal mijn post even aanpassen.

Meer info over de drivatar hier.

20. 013

013 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe komt iedereen al aan dat spel dan ? :|

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina