1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Forza Motorsport [DEEL 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Peter OtH, 19 apr 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dr Zoidberg

Dr Zoidberg WuWuWuWuWu

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat een hoop gamers het spel links laten liggen zodra ze over 1 race langer als 3 kwartier moeten doen. Dat is denk ik niet de bedoeling.

Er zit een beperking aan realisme natuurlijk. Het moet wel aantrekkelijk blijven.

Laatst bewerkt: 9 mei 2005
  2. Xboxmod

Xboxmod ^^That's me^^

Leuk Bevonden:
    0
    ''Last time I checked this was the Forza thread''. :)

3. jponline

jponline Maxi!!!

Leuk Bevonden:
    0
    heb jij die volle 200 rondes gereden dan?? das toch gekkenwerk. dat is niet leuk meer gewoon. en heb je zelf die HELE 24 uur van le mans gereden?? zoja, dan ben je een bikkel, maar ook ongelofelijk dom. maarja, het is maar waar je van houdt.

4. Nol

Nol Pulp Fiction

Leuk Bevonden:
    369
    Je denkt toch niet dat ik 200 rondjes gaat rijden in een game, volgens mij wordt het voor JP eens tijd om ’s te kijken op de site “ doe iets met je leven.nl “

5. 013

013 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    200 rondjes |:-
    Nigga please 8)
    Zo lang WIL ik niet eens rijden. Doe mij maar lekker korte rondjes, en snel veel auto's. Des te eerder zit ik online met me getunede waggies. :+

6. Espresso

Espresso Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Weten jullie al welke regio jullie gaan kiezen in Forza? Ik kom er echt niet uit, Amerika, Europa, Azie :confused: nog maar even terugkijken in deze thread waar ook al weer die manufactuars bij de landen stonden.

7. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
    De laatste stuiptrekkingen van een GT4 fanboy. Zelfs in deze thread blijf je proberen je irritante karakter op te dringen...
    Dude, shut up en ga lekker 200 laps rijden met je spelletje, laat de Forza gasten genieten van de game en ga jij genieten van je eigen wereldspel.

Laat Forza links liggen en veel plezier met je leven. _0/

8. Xboxmod

Xboxmod ^^That's me^^

Leuk Bevonden:
    0
    Amerika sowieso niet, want die muscles cars zijn kut en totaal niet snel. Ik zou Europa doen, ferrari :), maar opzich maakt de regio niet zo heel veel uit, want de auto's zijn niet veel duurder.

9. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Ik weet het ook nog niet, in Europa heb je van de fijne *exclusive cars* zoals Ferrari en Pagani, maar in Azie heb je van die auto's zoals Nissan enz. die je zo heerlijk kan tunen.

10. Espresso

Espresso Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja okey maar heb je als je europa kiest al meteen Ferrari 612 en Modena 360 enzo, want ja voor zeg maar "beginner" autos heb je peugeot en VW. Heb ik liever beginer cars uit azie. Had het ook al eerder gevraagd maar toen geen antwoord, zullen de Menu's in het nederlands zijn of in het engels (mijn voorkeur gaat uit naar engels, 5 jaar in amerika gewoond, maar bij Halo 2 was het ook engels en ik zie duitse screenshots met Runde enzo dus ik weet het niet.)

Laatst bewerkt: 9 mei 2005
  11. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    regio kiezen --> kan je niet gewoon elke auto kopen maar moet je regio's gaan kiezen en daar blijf je dan op??

en verdien je btw een beetje snel geld (voor mensen die hem al hebben)

12. JT Chinaski

JT Chinaski Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik kies ASIA denk ik.

13. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
    Free Record Shop, Bart Smit en de Gamestores in Tilburg is Forza nog niet te vinden mensen!

Bij de Bart Smit hadden ze al vlaggen van Forza buiten hangen...... |:-
    Liep ik daar met een dikke smile naar binnen..... :9
    Maar.............. Niets................. :'-(

14. Robinsky009

Robinsky009 Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    ik wil graag een dodge viper tunen maar miss dta ik europa eerst kies. maar kan je wel later in het spel naar regio amerika gaan of alleen op een arparte save??
    EN kan je ook als je gewoon doet racen geen career of zo ook. meer rondes in stellen zo als bij dtm 2, als dat er staat 3 en dan gewoon naar 37 kan gaan
    ( zo veel heeft hockenheim).
    (niet in career bij dtm2, dat bedoel ik dan ook niet bij forza gewoon kan racen vrij racen zeg maar)
    kan dat ook bij forza?

15. Vegeta

Leuk Bevonden:
    18
    dat is laag van Bart smit, heel laag

16. JT Chinaski

JT Chinaski Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Dat had ik ook ik zag zo die vlaggen van Forza om zulke dingen heen ik dacht ze hebben hem maar ze hadden hem nogniet.

17. Vegeta

Leuk Bevonden:
    18
    LAten we hem expres niet bij bart smitt kopen allemaal voor deze lage streek

(kan ik hem wel kopen want heb hem niet gepreorderd }:] )

btw
    over regio kiezen --> kan je niet gewoon elke auto kopen maar moet je regio's gaan kiezen en daar blijf je dan op??

en verdien je btw een beetje snel geld (voor mensen die hem al hebben)

18. Xboxmod

Xboxmod ^^That's me^^

Leuk Bevonden:
    0
    Regio kiezen maakt niks uit, je kan gewoon ALLE auto's kopen en tunen, alleen de auto en de onderdelen voor de regio die jij kiest zijn iets goedkoper, omdat je bij het halen van verschillende levels korting krijgt op bepaalde onderdelen. Het is dus niet zo dat je binnen je regio moet blijven ofzo.

@ Fable Halo2fan, nee dat kan helaas niet... Je kan wel free run, maar dat is dan zonder tegenstanders, bij arcade worden het aantal laps voor je bepaald.

19. Vegeta

Leuk Bevonden:
    18
    damn das zeker relaxt dan. denk ik toch lekker dat ik ook Asia gaat --> vind die tune bakken en zeker die toyota (F1 geloof ik) echt super mooi en wil ik zo snel mogelijk krijgen.

20. Xboxmod

Xboxmod ^^That's me^^

Leuk Bevonden:
    0
    Je verdient best snel geld, omdat je bij iedere gewonnen cup een auto krijgt, en je kan die dus weer verkopen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina