1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Forza Motorsport [DEEL 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Peter OtH, 19 apr 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 013

013 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wordt het niet snel telkens hetzelfde? Of blijft het verrassend?

Laatst bewerkt: 9 mei 2005
  2. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    dus niet een nieuwe auto per gewonnen race????

heb je btw naast cups (bestaande uit hoeveel races) ook gewoon races zonder vervolg races --> losse races

damn krijg steeds meer zin in Forza terwijl ik er drie dagen nogeneens had gelezen

3. Xboxmod

Xboxmod ^^That's me^^

Leuk Bevonden:
    0
    @ 013, het blijft zeker verrassend, door niewe klasses en hogere levels kan je de speciale auto's enzo unlocken. De endurance races komen pas op het laatst, dus heb je in ieder geval nog wat voor het laatst. Jij hebt ook L!ve, dus dan blijft het helemaal leuk en verassend

@ Sith Vegeta, nee per cup bestaande uit 3-5 races, ik weet niet hoe het bij de hogere levels zit, zal wel aardig hetzelfde zijn. Losse races heb je niet, maar wel free run en arcade (kan je track+ auto kiezen, alleen niet hoeveelheid laps). Maar geen echte losse races nee. losse races

4. Tigerstyle

Tigerstyle Cinematic

Leuk Bevonden:
    5
    ik heb hem, hijz fijn.. ziet er strak uit, mah het wordt me wel allemaal iets te diep met al dat getune.. Als ik online ga gamen en een beetje eerlijk (en op niveau) wil racen meot ik dan toch maar proberen te tunen?

5. Bidle

Bidle Bidle

Leuk Bevonden:
    355
    Nog even 2 vragen, misschien dat iemand hier ff naar kan kijken:

1. Als je met 2 man speelt kun je dan ook 2 auto's kiezen uit verschillende klasse. Dit deed ik altijd bij PGR2, is namnelijk handig als de één van de spelers minder goed is.

2. Is het mogelijk om zelf een race op te maken (niet Live). Ik bedoel hiermee zelf het circuit kiezen en je tegenstanders bepalen?

Alvast bedankt voor het kijken!:)

6. Vegeta

Leuk Bevonden:
    18
    free run --> zeker in career mode om je getunede autos te testen??

kan je ook voor je auto bijvoorbeeld een supercharger kopen en die dan voor een race er even uit gooien om aan de eisen te voldoen?

kan je in de arcade mode ook je verdiende autos gebruiken uit je garage??

7. freakyoliver

freakyoliver ps360

Leuk Bevonden:
    0
    hier in belgie krijgt forza ook boven de 90% op de tv progammas en van de belgische sites ook

8. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
    Ben je al op Live geweest?
    Dit lijkt me namelijk ook een soort van nadeel (nee JP niet reageren!!), dat het iets te diep gaat en dat dadelijk alleen de mensen die er echt gruwelijk veel tijd en energie insteken dadelijk gewoon de snelste bakken hebben....
    Op zich niet erg want dat verdienen ze ook, maar wel lullig dat niet iedereen met dezelfde middelen strijd......

9. Vegeta

Leuk Bevonden:
    18
    vind het idee wel cool maar zijn er dan ook geen klasses daar??

10. Menn0

Menn0 Xboxfreak

Leuk Bevonden:
    0
    Voor de mensen die hem gepreorderd hebben bij GCshop.nl. Heeft iemand enig idee wanneer het spel te verwachten valt, deze week al misschien??? Misschien iemand toevallig gemaild met GCshop (voordat ik het ook doe :) )

11. Stealthstorm

Stealthstorm Meuh!

Leuk Bevonden:
    0

Ik start gewoon met Europa :)

12. Superbol

Superbol Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Uhh..want? :+

Wel handig om er een uitleg bij te geven zodat andere dit mee kunnen nemen in hun eigen beslissing...

13. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Ik start denk ik ook met Europa wat ik vind Amerikaanse autos vind ik in't algemeen niet echt leuk/speciaal (op Dodge Viper na).

Aziatische autos vind ik dan wel weer mooi (350z,Imperza,Lancer Evo etc) maar die koop ik dan later wel weer in het spel.

Ik ben eigenlijk niet van plan om mijn gewonnen auto's te verkopen omdat ik op het einde zoveel mogelijk auto's in mijn garage wil hebben (indien mogelijk alle 233 8) )

14. VooDoo300

VooDoo300 010

Leuk Bevonden:
    6
    heb je ook een quick tunning mode?dat je gewoon alle auto;s kan kiezen en dan 1 tunen(die je dan niet online kan gebruiken?)
    of kan je echt alleen spelen met de auto's die je in je garage hebt?

15. Xboxmod

Xboxmod ^^That's me^^

Leuk Bevonden:
    0
    1. Ja, je kan uit alle klasses en eigen auto's kiezen.

2. Nee, helaas niet... Wel track en klasse, maar niet aantal laps, tegenstanders worden automatisch gekozen.

Je hebt in career een mode (tune car setup) waar je alles aan je auto kan doen (geen onderdelen kopen), afstellen, enz

Ja, je kan onderdelen er weer af halen en ja, je kan in de arcade mode ook je career-auto's gebruiken.

Nee, je kunt alleen in de career mode tunen. Sorry de rest van je vraag snap ik niet zo goed.

16. Xboxmod

Xboxmod ^^That's me^^

Leuk Bevonden:
    0
    Zomaar ff een opmerking: Jullie denken een beetje teveel dat de regio heel belangrijk is. Kzal ff voorbeeldje geven (ik heb Europa geselcteerd): Supra -> rarity: 4.4
    N. American Value: 31.350
    Asian Value: 30.400
    Eurpean Value: 31.350

Maakt dus niet zoveel uit, maar bij een auto met hogere 'rarity' wordt dat verschil vanzelfsprekend groter. Er zijn er een paar in de 9, daar maakt het wel een groot verschil. Hoe meer je tuned hoe hoger de rarity.....

17. Wessiej

Wessiej A.F.C.A.

Leuk Bevonden:
    0
    Jezus dat is een werk om wat normaals van die decals te maken. Beste wat me tot nu gelukt is is een nederlandse vlag en een rondje met 11 erin :p. Verder ben ik begonnen met Europa maar heb nu al een japanse (kut)auto gewonnen :eek:. BTW: Die mercedes uit 1954 rijdt geweldig _O_.

EDIT: Het is de 1954 Mercedes 300SL Gullwing Coupe
    En @ Xboxmod: Waar kan je je auto's waarde zien. *Wilt zijn jap auto verkopen. Mijn VW Golf heeft nu 268 PK :cool:

18. Xboxmod

Xboxmod ^^That's me^^

Leuk Bevonden:
    0
    Als je er 1 koopt en je drukt op A (eigenlijk net voordat je 'm koopt) kan je car details selecteren en daar staat een hele rij. Maar als je wil verkopen, moet je gewoon de auto selecteren en dan sell car, dan komt er eerste de waarde van de auto te staan en kan je nog op nee drukken. Maar vind je die mercedes echt lekker rijden?
    Een echte aanrader is de mitsubishi lancer evo III, acc 10,0! en stuurt super lekker. de andere evo's trouwens ook, er is ook nog een speciale uitgave van de VI. Is nog sneller :)

Edit: Mijn 350z heeft 502 kW }:] Hoe kan je btw dat omzetten in PK/hP?

19. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Aantal KW keer 1,36 geeft aantal PK :D

20. Xboxmod

Xboxmod ^^That's me^^

Leuk Bevonden:
    0
    Ow maar weet iemand of je dat ook kunt omzetten? Ik heb dan dus een 350z met uhmmm... +/- 650 PK. Klopt dat dan blanqua?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina