Forza Motorsport [DEEL 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Peter OtH, 19 apr 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jponline

jponline Maxi!!!

Leuk Bevonden:
    0
    jah das idd heel irritant. je kunt of de matenvormen van amerika of die van europa kiezen. ene heeft pk en mph, en ander kw en kmh. das dus balen, aangezien ik pk en kmh gewend ben. ik heb hem op die van europa staan.

2. Xboxmod

Xboxmod ^^That's me^^

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb wel gewoon kp/h. Waar verander je dat dan jponline?

3. Robbertje

Robbertje X360

Leuk Bevonden:
    0
    Het lijkt mij ook heel leuk om ze allemaal tot aan de top getuned te hebben 8).

4. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    idd blanqua, een tip, je hebt een race voor heavyweights. auto's boven 1750 kg.
    Je hebt als het goed is 2 auto's gewonnen die in deze klasse kunnen horen, de Bentley GT en de Mercedes CL65 amg. VERKOOP deze auto's en koop een Audi RS6 die je HELEMAAL tuned behalve de weight reduction. deze auto rijdt veel makkelijker en is veel sneller dan de ferrari 612 waartegen je moet racen. ik reed eerst met de cl65 amg maar die reed zoooo kut, 20 miljoen pk, 200 km electronica en nog is dat ding beroerd om mee te rijden ;)

@xboxmod, mij Corvette ZO6 heeft 625 KW :+, ik zit op lvl 22 :p

5. jponline

jponline Maxi!!!

Leuk Bevonden:
    0
    uhm fftjes bij de options kijken. dan ff de info die eronder komt te staan lezen, en dan vind je hem wel. ik kan zo niet op de naam komen, want is best een vage naam.

6. Xboxmod

Xboxmod ^^That's me^^

Leuk Bevonden:
    0
    Ow gaan we het zo spelen? Mijn nissan Tommy Kaira Skyline GT-R R34 heeft 690 kW = 938,4 PK! _0/ :+ ;) }:]

7. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    ik zit op lvl 22 en jij zit vast hoger :+

8. Xboxmod

Xboxmod ^^That's me^^

Leuk Bevonden:
    0
    Heb ik gedaan, maar je kan daar alleen english en metric, verandert niks aan kW/PK. Ik zit btw op level 26.

9. jponline

jponline Maxi!!!

Leuk Bevonden:
    0
    8) 8) 8) . daar verkijk je je echt verschrikkelijk op. damn. ik zla zow ff checken welke auto de meeste pk's heeft.

wat vinden jullie van het snelheidsgevoel trouwens?? ik vind dat dat wel wat beter kon. moet je maar eens gewoon voor de lol 80 of 100 km/h gaan rijden. dan denk je toch echt dat je maar 40 of 50 gaat vind ik dat is bij de meeste games zo moet ik zeggen. best jammer, want snelheidsgevoel is van groot belang vind ik. vooral op n-ring op dat rechte stuk 8) 8) .

10. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    komt omdat je meestal met een gangetje van 200 a 300 over dat circuit rost, als je dan opeens 80 gaat rijden en je kent het circuit alleen van forza gaat dat langzaam ja :cool:

11. Xboxmod

Xboxmod ^^That's me^^

Leuk Bevonden:
    0
    Moet je maar eens, een porsche gt2 tunen, kom daarna nog maar eens terug! Maar waar kan je dat nou veranderen?

12. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    heb jij ook zoveel geld xboxmod, ik heb al mijn wagens die ik niet nodig had verkocht en heb nu 9 ton op me rekening staan

13. Xboxmod

Xboxmod ^^That's me^^

Leuk Bevonden:
    0
    Je verdient straks 20.000 per race + een auto die je voor heel wat meer kan verkopen. Kweeni hoeveel ik nu opstaan iets over een miljoen. Als je persé geld wil kan je natuurlijk ook een cheat gebruiken, maar die heb ik toch niet nodig.

14. JAGUAR

JAGUAR xbox

Leuk Bevonden:
    0
    ff vraagje, zitten er nu meer dan 250 wagens in? zoals in een revie werd aangegeven?

15. jponline

jponline Maxi!!!

Leuk Bevonden:
    0
    gewoon bij options in hoofdmenu, dan ff zoeken. je vind um vast wel. k kan het nie beter uitleggen. sorry.

16. Xboxmod

Xboxmod ^^That's me^^

Leuk Bevonden:
    0
    Nope volgens mij 231 en ook geen 233 dus. Want als je auto's gaat zoeken en je vult geen criteria in staat er: 231/231 of je moet er natuurlijk op het laatst nog een paar bij krijgen, maar dat lijkt me sterk, want anders zou er net zo goed een slotje op kunnen staan.

17. Xboxmod

Xboxmod ^^That's me^^

Leuk Bevonden:
    0
    Probeer ff, want ik ga naar HUD/(UI?????) en dan kan je ergens kiezen uit default/metric/english. Maar er verandert dan alleen wat aan KM/H of MPH, maar nix aan kW/PK, kun je please ff zoeken? Of weet jij het Killaz? :confused:

18. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    ik heb gewoon km/H maar ook KW, KW is ook niet iets van amerika maar iets wat overeen aantal jaar (zeker met hybride/electra/ waterstof motoren) alleen maar gebruikt zal worden

19. jponline

jponline Maxi!!!

Leuk Bevonden:
    0
    die moe je op english zetten, en dan kun je HP als kracht van motor zien.

20. Xboxmod

Xboxmod ^^That's me^^

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, maar JPonline kan het wel veranderen, beetje vaag dan. Wat is eigenlijk de volledige naam van kW? Kep eigenlijk geen idee wat het is.

Edit: @ JPonline, dan krijg je ook MPH, en dat wil ik dus ook weer niet. Nouja, dan voortaan maar omrekenen. Wat is jou snelste/beste/krachtigste JP?

Laatst bewerkt: 9 mei 2005
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina