1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Forza Motorsport [DEEL 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Peter OtH, 19 apr 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Crackhead

    Crackhead Guest

    Mensen komop hou het potverdikkeme ontopic hoor. voordat ik uit me slof schiet!
     
  2. LaZZ

    LaZZ Lord of the Rings

    Berichten:
    1.450
    Leuk Bevonden:
    0
    Euhmz... In de demo kun je meteen met een hele vette bak rijden terwijl je nog helemaal niet gewend bent aan de stijl van Forza. In het echte spel begin je langzaam (logisch) en staat de perfecte lijn uitgestippeld over het parcours zodat je het parcours langzamerhand leert kennen en ook leert hoe je het beste kunt rijden. Daarnaast kun je natuurlijk allerlei dingen kopen, upgraden en je kunt enorm veel met de decals, je kunt het niet zo gek niet bedenken of je kunt het maken.

    Forza is zo uitgebreid dat je er een jaar zoet mee kan zijn, interesseer je je niet in de decals en het tunen van je auto ook dan kun je gewoon uit de voeten met het spel. Het is GT4 maar dan een stuk uitgebreider, althans, zo ervaar ik het. En wat betreft de demo, tja, heeft bij mij niet de indruk gegeven die ik nu krijg van het volledige spel...
     
  3. Seda

    Seda Active Member

    Berichten:
    411
    Leuk Bevonden:
    1
    En LaZZ, hoe kom je eraan?
     
  4. LaZZ

    LaZZ Lord of the Rings

    Berichten:
    1.450
    Leuk Bevonden:
    0
    Recensie-exemplaar maar dat lijkt me niet echt van belang?
     
  5. Seda

    Seda Active Member

    Berichten:
    411
    Leuk Bevonden:
    1
    Nee ok... maar ik d8 al woon ik in de buurt dan kon ik er ook eentje ophalen. :D
     
  6. LaZZ

    LaZZ Lord of the Rings

    Berichten:
    1.450
    Leuk Bevonden:
    0
    Vet!!! Je kunt een persoon trainen zodat hij races voor jou gaat rijden. Kost je wel geld dus je krijgt minder credits maar het feit dat het kan... Awesome!!
     
  7. Seda

    Seda Active Member

    Berichten:
    411
    Leuk Bevonden:
    1
    Volgens mij heet die functie "Drivater"
     
  8. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Drivatar. ;)
     
  9. StealthViper

    StealthViper a.k.a. SlashBite

    Berichten:
    2.022
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, dat is die drivatar waar al sinds de aankondiging van Forza over wordt gepraat... :cool: .
     
  10. LaZZ

    LaZZ Lord of the Rings

    Berichten:
    1.450
    Leuk Bevonden:
    0
    Die ja :) Tof bedacht van de makers... Niet dat ik het veel zal gebruiken wil de races namelijk zelf rijden maar als je zelf ergens niet verder komt haalt je drivatar het misschien wel als je hem goed genoeg getraind hebt... Toch wel handig.
     
  11. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Ik denk dat het meer gebruikt zal worden voor de Endurance races. Niet bij de normale races.
     
  12. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Check dit 8) logo van Big Bleu Box

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    De mensen die Fable hebben zullen dat logo wel bekend voorkomen :)
    Het wordt echt allemaal steeds mooier. _O_
    Je zou echt beginen te denken dat het onmogenlijk zou zijn.
     
  13. StealthViper

    StealthViper a.k.a. SlashBite

    Berichten:
    2.022
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo erg zijn die endurance races ook weer niet. Ik heb net nog mijn maat in amerika gesproken O-) en hij heeft toenstraks 2 endurance races achter elkaar geraced. Hij was er een uur en een kwartier aan kwijt (in totaal). Dus het is niet zo erg... zo vertelde hij mij.
     
  14. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    ik kan niet wachten...
     
  15. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    En met deze wil ik een einde maken aan de nutteloze reacties.

    Heb je niets te melden, post dan gewoon niet.
     
  16. n.e.r.d

    n.e.r.d pharrel williams

    Berichten:
    1.223
    Leuk Bevonden:
    1
    en als je free run doet
    moet je dan ook schade betalen?
    of gaat dat niet om geld en kan je ook niks winnen?
     
  17. LaZZ

    LaZZ Lord of the Rings

    Berichten:
    1.450
    Leuk Bevonden:
    0
    Zoals je zegt... Het spel is overigens zwaar verslavend _O_
     
  18. jazz

    jazz Active Member

    Berichten:
    187
    Leuk Bevonden:
    0
    Die lijn kan je gewoon uitzetten hoor. Eigenlijk gewoon beginnen met alles uit :) stabilizer, abs, traction control etc. Anders raak je eraan gehecht :)

    Maar het spel is geweldig. Heel het license halen gebeuren zit er niet meer in (wat ik opzich wel fijn vind) gewoon rijden en races unlocken. Met die decals snap ik niet helemaal hoe het werkt :p maarja nog ff puzzelen.

    Een ander ding wat wel fijn is in het spel is de benchmark optie nadat je wat settings hebt veranderdt. Met name voor de drivetrain kan je dan gelijk zien of je settings een vooruitgang of achteruitgang is.

    Ik vind alleen dat ik nogal vaak wordt geramd door de A.I op sommige momenten lijkt de A.I idd wel slim hij ontwijkt je soms. Maar heb ook heel veel gevallen waar de A.I je gewoon van de weg duwt. (doet me denken aan pgr daar gebeurde het ook erg vaak).
    Maar verder is het zeker een mooi spel.
     
    Laatst bewerkt: 10 mei 2005
  19. LaZZ

    LaZZ Lord of the Rings

    Berichten:
    1.450
    Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad redelijk vervelend als je vlak voor de finish een duwtje krijgt waardoor je gaat spinnen...

    EDIT: Ik heb de hele hype rond Forza trouwens niet helemaal gevolgd dus ik weet nog niet alles maar ik kom steeds meer briljante dingen tegen. Als je een hele vette auto hebt gekocht kun je die verkopen via Xbox Live... Hoe vet is dat!! _O_
     
    Laatst bewerkt: 10 mei 2005
  20. n.e.r.d

    n.e.r.d pharrel williams

    Berichten:
    1.223
    Leuk Bevonden:
    1
    kan je dit beter uitleggen want nou weet ik het nog niet
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina