1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Forza Motorsport [DEEL 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Peter OtH, 19 apr 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LaZZ

    LaZZ Lord of the Rings

    Berichten:
    1.450
    Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon in Free Mode kost het niks als je schade hebt precies zoals je zegt, dat is alleen in Career Mode... Dat is ook de enige mode waar je aan je auto kunt sleutelen, decals erop kunt plakken enz. enz.
     
  2. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Maar het is echt zeker dat een soort "free-race" er niet in zit? Dat je, niet in career mode, een baan selecteert en vervolgens je eigen auto om dat lekker een race tegen de A.I. te doen zonder dat de uitslag van je race van belang is. Nog een vraagje; Bij NFSU2 (ja ik weet het; slechte vergelijking) had je een mode waarin je "gratis" een auto kon tunen. Gewoon een auto die je kunt kopen tunen om er vervolgens lekker een stukje te rijden. Alvast bedankt.
     
  3. Stealthstorm

    Stealthstorm Meuh!

    Berichten:
    255
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het wel toevallig dat er ineens heel veel mensen zijn die een review exemplaar hebben oid. :)

    Iemand die em bij bol.com heeft besteld?
     
  4. jasnba

    jasnba Active Member

    Berichten:
    671
    Leuk Bevonden:
    0
    ja ik heb um bij bol.com besteld , hoop dat we um vrijdag krijgen :9
     
  5. ISAF

    ISAF Active Member

    Berichten:
    29
    Leuk Bevonden:
    0
    heb em op gcssshop besteld. Dat hij in kleinere gemeentes eerder verkocht zou worden valt wel mee, ik woon in Ermelo en ligt ie nog niet in de winkel. afwachten dus.
     
  6. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Hier in Putten ligt ie ook nog niet in de winkels.
     
  7. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    nuteloze post :)

    putten heeft geen winkels (alleen bart smit)


    Ik kijk net bij gametralers een mooi filmpje blijft dat toch!

    Is het al een beetje druk op xbox Live! (voor mensen die de game al hebben!)

    o en wat dacht je van een stickertje achter op met Nederland!(net als in t echt?
     
    Laatst bewerkt: 10 mei 2005
  8. venom

    venom Active Member

    Berichten:
    207
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik moet zeggen dat ik het erg knap vind hoe ze al die custom stickers maken.
    zelf ben ik er niet zo evaren en gedreven in, misschien komt dat nog wel.
     
  9. Alex V

    Alex V V RACING

    Berichten:
    1.399
    Leuk Bevonden:
    1
    Lazz heb je al gecheckt of er ook scoreboards zijn voor alle assists uit, en dat er hosting options zijn om alle spelers in je session te verplichten om alle assists uit te zetten en met de hand te schakelen? Dat vind ik namelijk erg belangrijk...
     
  10. LaZZ

    LaZZ Lord of the Rings

    Berichten:
    1.450
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmmm.. nog niet op Xbox Live geweest maar iedere keer als ik klaar ben met een race update hij wel de scoreboards. Ik denk dat die er gewoon tussen staan. Maar zoals jij waarschijnlijk ook wel weet, als ze die lijnen destijds in Moto GP hadden getrokken weet ik zeker dat je sneller kunt rijden wanneer je ze niet precies volgt, en de rest allemaal op handmatig zet. Dan ben je uiteindelijk altijd sneller dus wanneer je echt tijden neer gaat zetten ben je zonder denk ik beter af. Heb het spel nog maar een paar uur gespeeld, eerst maar eens een paar vette bakken vrij spelen en dan ga ik me daar eens in verdiepen :)
     
  11. FFWD

    FFWD XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.370
    Leuk Bevonden:
    3
    Krijgen jullie die review exemplaren gratis???
     
    Laatst bewerkt: 10 mei 2005
  12. [JeLL!e] HALO

    [JeLL!e] HALO Active Member

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    3
    Mooie Mercedes StealthViper!
     
  13. DS The Best

    DS The Best Whitepoison

    Berichten:
    740
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb de game nog niet, maar in alle reviews (IGN, Gamespot) staat dat de host de spelers helaas niet kan verplichten om alle assists of zelfs de "ideale lijn" uit te zetten :mad:
     
  14. ISAF

    ISAF Active Member

    Berichten:
    29
    Leuk Bevonden:
    0
    maar in de review(s) werd ook gezegt dat je op bepaalde punten gewoon sneller kunt zijn door die lijn niet te volgen, plus dat handmatig schakelen gewoon sneller is, mensen die het aanhouden zijn dus langzamer.
     
  15. EmJee

    EmJee Aiight

    Berichten:
    1.144
    Leuk Bevonden:
    0
    Handmatig schakelen is bij ieder racespel toch sneller dan automatisch schakelen?
     
  16. TeiZ

    TeiZ FeliXthaHouseCaT no1

    Berichten:
    258
    Leuk Bevonden:
    0
    lijkt me logisch, aangezien handmatig irl ook sneller is.

    tenzij de DSG en aanverwanten standaard worden, maar dat is weer ander verhaal..
     
  17. Megramons

    Megramons Active Member

    Berichten:
    567
    Leuk Bevonden:
    0
    Een echte Toyota :D

    [​IMG]
     
  18. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    De originele kleuren 8)...?
     
  19. LaZZ

    LaZZ Lord of the Rings

    Berichten:
    1.450
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmmmm.... Is niet waar, moet je natuurlijk wel fatsoenlijk kunnen schakelen anders ga je dus niet sneller... Maar goed, ik ga het spel eerst zo uitspelen en me dan toespitsen op het Xbox Live gebeuren (net als ik met Moto GP destijds heb gedaan) en dat ging vrij goed...
     
  20. Alex V

    Alex V V RACING

    Berichten:
    1.399
    Leuk Bevonden:
    1
    Bij PGR2 was t verschil tussen handgeschakeld en automatisch vrijwil nihil. Op basis van de demo vraag ik me dan ook af of het sneller is met assists uit. Zelf schakelen is wel wat sneller maar of ABS uit ook sneller is vraag ik me af. Je moet niet vergeten dat je bovendien ook meer risico neemt en kwetsbaarder bent. Het moet gewoon sneller zijn als t moeilijker is, dat lijkt me op dit moment niet geheel t geval. Dat vind ik een groot minpunt op deze mooie game als dit zo is. Ik vind gewoon dat je met alle assists uit gewoon een seconde of 4 sneller moet zijn mits je het beheerst.
     
    Laatst bewerkt: 10 mei 2005
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina