1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Forza Motorsport [DEEL 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Peter OtH, 19 apr 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. VySio

    VySio DJ Bowie!!!

    Berichten:
    497
    Leuk Bevonden:
    0
    Sorry, forum is op het moment wat langzaam, en drukte op stop omdat ik nog wat wou toevoegen. maar was toch wél gepost.
     
    Laatst bewerkt: 10 mei 2005
  2. VySio

    VySio DJ Bowie!!!

    Berichten:
    497
    Leuk Bevonden:
    0

    Ik weet niet, maar heb toch wel een tijdje op nummer 1 gestaan op een aantal banen (met vastgestelde auto op bepaalde baan) en ik rijdt automatic. en uiteindelijk lag ik op die veelgespeelde baan (moskow ofzo) net buiten de top 20. dat was na 1.5 maand ofzo.

    Dus het scheelt helemaal niet seconden, maar ech heel weinig. maa rik vind het juist beter :p

    Nee nu ga ik ook beginnen met Manual. begin toch wel te merken dat met veel racegames het wél uitmaakt hoe je schakelt (MGP bijvoorbeeld)
     
  3. Stealthstorm

    Stealthstorm Meuh!

    Berichten:
    255
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe dat zo ineens :/ ?
     
  4. Superbol

    Superbol Active Member

    Berichten:
    410
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe ben je daar achter gekomen dan? Ik belde gister de intertoys hier in amstelveen en die zeiden dat die zending pas vrijdag binnen zou komen.....kan natuurlijk ook komen door de misschien niet al te slimme persoon aan de andere kant van de lijn :+
     
  5. Stealthstorm

    Stealthstorm Meuh!

    Berichten:
    255
    Leuk Bevonden:
    0
    Het kan misschien ook voorkomen dat als je naar de winkel gaat en vraagt of ze hem voor je hebben omdat die er niet bij staat, dat ze dan naar achter lopen en het spel zien staan en het aan je verkopen :D sommige mensen zijn niet zo snugger achter de kassa ( bij mijn plaatselijke spellenboer ) :p
     
  6. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    omdat ik bij die winkels vandaag geweest was en ze zeggen dan "we krijgen hem morgen binnen en we verkopen ze dan ook" de niet slimme zeggen 13 mei omdat ze dat een keer als release hebben gehoort(elk spel is wel z'n 2 dagen eerder te krijgen)

    edit: altijd vragen of ze hem hebben omdat meestal staat hij niet in de schappen maar verkopen ze hem wel als je het vraagt
     
  7. Rox

    Rox Marketing 2.0..

    Berichten:
    1.831
    Leuk Bevonden:
    2
    In de demo was dit in ieder geval nog niet zo. Als ik daar een perfecte ronde uitgooide zonder hulpmiddelen was je 1 a 2 seconden langzamer dan iemand met hulpmiddelen. Ik heb de demo verder alleen gedaan met ABS. Dan is het verschil te verwaarlozen (tussen met en zonder hulpmiddelen). Maar ABS zorgt ervoor dat je net zo laat kunt remmen als de mietjes met hulpmiddelen :9, maar wel de vrijheid hebt van zonder hulpmiddelen rijden.
     
  8. Wessiej

    Wessiej A.F.C.A.

    Berichten:
    1.834
    Leuk Bevonden:
    0
    Komt er nog iets leuks zoals de pgr2 competitie maar dan voor forza?
     
  9. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    ik vind handschakelen maar kut :p
    ik had het ff aan met een CL 65 dat ging totaal niet, zoals bekend.
    ik houd het lekker op automatic, lijkt me sterk dat dat echt secondes scheelt
     
  10. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    weet iemand of er filmpjes op internet zijn waarop te zien is hoe iemand een hele mooie sticker maakt(dus geen simpele) want dat wil ik echt zien hoe ze dat doen.
     
  11. Xboxmod

    Xboxmod ^^That's me^^

    Berichten:
    1.087
    Leuk Bevonden:
    0
  12. Rox

    Rox Marketing 2.0..

    Berichten:
    1.831
    Leuk Bevonden:
    2
    Even voordat alle mensen als een idioot gaan klikken :9. De server heeft nu een probleem (*zucht, wat een planning van de server :9 * ), maar als het goed is, is ie morgenavond weer online. Voor de rest kun je hier op xbw ook wat verwachten, maar het echte leuke gebeurt ergens anders ;)
     
    Laatst bewerkt: 10 mei 2005
  13. inflatable

    inflatable Who's your daddy?

    Berichten:
    751
    Leuk Bevonden:
    0
    Hahahaha, geweldig.. Een echt roestbak!! :D

    Ik ga morgen ook maar weer eens ff bellen of ie er al is bij de plaatselijke shops, want ik wil deze game nu ook wel eens hebben.. 1 ding is zeker, vrijdag is ie er, maar wachten is zo irritant als je vrienden (in de US) het al een tijdje spelen.. :{
     
  14. Xboxmod

    Xboxmod ^^That's me^^

    Berichten:
    1.087
    Leuk Bevonden:
    0
    Scheelt zeker secondes, als je het goed doet tenminste ;)
    Maar je moet met een evo III, of een impreza in de /gt/gts serie, daar is het echt supermakkelijk.
    Ik werd net voor de tweede keer bij dezelfde track in het laatste rondje van de baan gebeukt, na 5 rondjes |:- Dat is echt super frustrerend, dit is de eerste keer dat ik met mn controller gegooid heb. Ik mag gewoon niet winnen ofzo. Eerste keer met een ferrari 550 (in de gt klasse) en nu net moest ik met een maximaal getunde (en afgestelde) evo III, tegen een f50 en pagani zonda en nog meer van dat soort, dat is echt gaaf, maar nog steeds een kutstreek.
     
  15. MisTicMac

    MisTicMac Active Member

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is helaas voor jou wel zo. Als je autmatisch schakeld. Is het zo dat het schakelen gerelateerd is aan je snelheid. Dus als je net eens te hard remt schakeld hij bv naar zijn 3de versnelling terwijl je bocht in zijn 4 heel goed kan nemen. Zo kost het opschakelen naar de hogere versnelling weer meer tijd. Mijn tijden gingen in de demo van forza met 2 sec omlaag. Dit omdat je veel meer invloed hebt over de kracht van de wagen in bepaalde versnellingen. Wat ook nog een bijkomend voor deel is dat je dmv van de versnelling op de motor kan remmen dit kan je niet met at. Als ik kijk naar laguna seca en ik rij met de ongemodde evo moest ik op het opgaande deel voor de bocht al gaan aan remmen om die bocht te maken. Nu ik zelf schakel rem ik op het puntje van de heuvel en schakel dan teurg naar zijn 3 en rem wat bij en kan de bocht snel nemen en snel weer uit acellereren.

    Dus MT helpt je ronden tijden heel erg.
     
  16. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    wel lauw als je z'n roestbak hebt maar als hij van binnen hard gepimpt is dan denkt iedereen dat hij langzaam is maar ben je super snel.
     
  17. Stealthstorm

    Stealthstorm Meuh!

    Berichten:
    255
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, dat is wel grappig ja. Van buiten ziet die er simpel/lelijk uit. Maar als die je er dan ff uit trekt sta je te kijken :p
     
  18. Pimbech

    Pimbech Halo 1 FTW

    Berichten:
    463
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kom ff in deze thread vallen want ik zit de laatste tijd op forzacentral (wie niet) en
    daaro hebben ze dush een forum waar je plaatjes van je gepaintjobte auto's kunt posten
    Die roestbak komt daar overigens ook vandaan.
    En je hebt daar ook een handel fora waar je dus je auto's kunt aanbieden ensow!

    Ik ben dus benieuwd of er op XBW ook een forza sectie komt net als wat SP:CT nu heeft en Halo2 had!

    Zoals ik al zei kom ik zo maar deze draad binnenvallen, ik weet dus niet of hier al wat
    over gezegd is maar dat lijkt me eigenlijk wel als dit al deel 4 is!

    Tnx iig!
     
  19. Rox

    Rox Marketing 2.0..

    Berichten:
    1.831
    Leuk Bevonden:
    2
    Lees anders even een pagina terug ;) en mijn sig, dat moet duidelijk genoeg zijn.
     
  20. darkmaster_85

    darkmaster_85 ...

    Berichten:
    37
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb Forza net gepreorderd, maar weet iemand hoeveel verschillende velgen er ongeveer inzit, en kan je ook kiezen hoeveel inch velgen je erop kan zetten
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina