1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Forza Motorsport [DEEL 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Peter OtH, 19 apr 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Ik denk dat je daar niet genoeg geld voor hebt :)(in het begin)

2. Stealthstorm

Stealthstorm Meuh!

Leuk Bevonden:
    0
    Welke auto's zijn eigelijk beschikbaar als je het spel voor het eerst opstart?

3. StealthViper

StealthViper a.k.a. SlashBite

Leuk Bevonden:
    0
    Hangt dus af van het continent dat je in het begin kiest.

4. SluipSchutter13

SluipSchutter13 XboX 360

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga mijn lievelingsauto ff onderhanden nemen: Koenigsegg CC8S

5. inflatable

inflatable Who's your daddy?

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zeg tijd voor deel 5... 99 pagina's nu.. _0/

6. JeePee

JeePee Guest

Om ff terug te komen op dat schakelen: Manuel is zeker sneller. Vooral bij Vipers. Die kunnen namelijk ongelooflijk ver door trekken. Sommige licence-test bij GT4 zijn op Automatic niet te halen.

7. StealthViper

Leuk Bevonden:
    0
    Kan er bij jou dan ook echt niet 1 post volledig over forza gaan? Ik wordt er een beetje moe van...

Ik ga wel naar een gt4 forum wanneer ik wil weten hoe het met dat spel zit.

8. JeePee

JeePee Guest

ik moet toch een voorbeeld kunnen geven

9. StealthViper

Leuk Bevonden:
    0
    Alleen vertellen dat voornamelijk vipers goed door kunnen trekken vond ik persoonlijk al genoeg...

10. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dan haal je dat laatste zinnetje toch weg;)

[EDIT] Stealthviper was me voor.

11. SluipSchutter13

SluipSchutter13 XboX 360

Leuk Bevonden:
    0
    'T is dat er onder je naam '' DE Fanboy '' staat, anders zou dat allang gezegt zijn.
    Wees eens neutraal, want ik heb weleens in de bioscoop Pathé de kuip in rotterdam op een ps2 gespeeld en daar zat gt4 in.
    Nou ik zal je eens zeggen, als je meer dan 2 players doet, dus split screen is het echt een f*cking lelijk spel.
    En als je 1 player speelt, is het nog te doen maar doet zeker niets tegenover PGR2.
    Zeker niet qua graphics.

Forza moet zijn beloftes ook nog waarmaken, maar daar heb ik de volle vertrouwen in

12. Bidle

Bidle Bidle

Leuk Bevonden:
    355

Ik neem aan dat dat je tweede keus is aangezien de CCR een zwaar tikkeltje beter is. Snelheidsrecord is momenteel ook in handen van de CCR.

Kijk maar eens op hun pagina voor het filmpje en gegevens tussen de CC8S en CCR. www.koenigsegg.com

13. SluipSchutter13

SluipSchutter13 XboX 360

Leuk Bevonden:
    0
    Toevallig zat ik net op die site te kijken _O_
    Ik zat naar de prijzen te kijken, of hij betaalbaar is later in mijn leven :)
    Maar zit de ccr er ook in(in forza), want ik vind het echt pwnage wagens

14. StealthViper

Leuk Bevonden:
    0
    2 foutjes:

1. Dit hoort meer in de gt4 vs forza thread.
    2. Forza heeft z'n beloftes al waargemaakt ;) Misschien nog niet in heel nederland, maar in amerika en australië zijn mensen het er al over eens dat het een geweldig spel is. _O_

15. JeePee

JeePee Guest

Lees eens de vetgedrukte zin, en daarna de Forza vs. GT4 draad...kom dan nog eens terug met die zin.
    En je hebt gelijk, GT4 doet niks tegenover PGR2......NIET!!!!, zet eens een bril op zodat je kan zien dat GT4 10x mooier en gedetaileerder is dan PGR2. _0/

16. SluipSchutter13

SluipSchutter13 XboX 360

Leuk Bevonden:
    0
    beter dan pgr2? dat zou pas stoer zijn :)

17. Bidle

Bidle Bidle

Leuk Bevonden:
    355

Helaas niet, ik hoop dat ie bij de extra content zit. Dit is wel voor mij de reden om niet voor de CC8S te gaan. Wil niet rond rijden in een auto, als je weet dat er de CCr nog rond rijdt.

[off-topic]
    Snap uberhaupt niet dat iemand de CC8S koopt als de CCR er is. Als je toch een CC8S kunt betalen waarom dan niet dat beetje meer voor een CCR. Qua luxe zijn ze allebei gelijk, kijk maar naar die pdf file.
    [/off-topic]

18. 013

013 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ferrari enzo en vw golf

19. Megramons

Megramons Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het schijnt trouwens dat die Drivatar vet fucked up is en dat hij sommige bochten gewoon niet kan nemen, ongeacht hoe goed je hem getraind hebt. Hebben jullie daar ervaring mee.

Ook kan je bij de 1/4 mile gewoon naar achter rijden (de tijd loopt pas als je over de startlijn gaat) en dan vet hard over de startlijn rijden, zodat je gewoon al met +-150 km/h begint en zo onder de 7 seconden rijden.

20. ISAF

ISAF Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    [offtopic] vraag me toch echt af of de CCR het snelheidsrecord heeft. een Bugatti Veyron heeft 1001 pk. lijkt me dan dat ie aardig over de CCR heenknalt...[/offtopic]

Vrij frustrerend dat je echt iedereen hoort over hoe vet hun bak wel niet is die ze gepimpt hebben, terwijl ik hem nog niet heb:mad:

/edit: post nr 1500 _0/

Laatst bewerkt: 10 mei 2005
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina