1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Forza Motorsport [DEEL 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Peter OtH, 19 apr 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Robbertje

Robbertje X360

Leuk Bevonden:
    0
    De Drivatar vind ik best moeilijk te trainen. Ik gign voor de grap eens een slechte Drivatar maken en zelfs in een, voor het oog rechtdoor, bocht, ging hij bijna het gras in.

2. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    effe een vraag voor de mensen die hem al hebben hoe begint de carreer mode --> gewoon een kleine som geld en daarmee koop je auto en ga je race of moet je net zoals bij GT serie (sorry voor vergelijking) je rijbewijs halen want dat was namelijk altijd zo boring

ik ga btw een renault clio tunen dat is zo'n coole auto

Laatst bewerkt: 10 mei 2005
  3. Xboxmod

Xboxmod ^^That's me^^

Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon gelijk beginnen met racen, je hebt een budget van 25.000, kan je het beste een tt kopen, maar je wint zo een andere, dus zou ik niet teveel aan tunen.

4. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    gelijk een TT? damn relaxt --> clio word gewoon mijn projectje om hem helemaal de beste dingen te geven en ook de mooiste kleuren en dan aftestellen en te meten en dan weer af te stellen en dan hem in mijn garage neerzetten en sparen voor me eigen clio die ik echter nooit zou mishandelen door hem over te spuiten

5. jponline

jponline Maxi!!!

Leuk Bevonden:
    0
    nou die beste dingen geven heb je zo voor elkaar. je krijgt namelijk genoeg geld van het racen, en als je je overbodige auto's verkoopt, heb je meer adn genoeg geld. het is dus niet zo dat je steeds een onderdeel erbij kunt kopen en er lang voor moet sparen. dat is denk ik alleen als je de overbodige auto's niet verkoopt, al verdien je genoeg met het racen.

6. Superbol

Superbol Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb net weer ff die demo uit de kast gehaald. Voor het gevoel en zodat het echte spel alleen maar beter kan zijn, aangezien de demo beetje tegen viel. Wat me heel erg opviel was dat je echt voor je gevoel bijna stilstond als je beetje scherpe bocht moest nemen of als je een matige auto had (reed met 350Z). Als ik dan op mn teller keek reed ik alsnog met 70-80 KM/H door die bochten, maar zo voelde het dus niet. Is er iemand die dit herkent en weet of dit ook in de volledige versie voorkomt??

7. Megramons

Megramons Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga de Clio, de AC Shelby Cobra, de Ferrari 330 P4 en de Lotus Elise/Exige upgraden en tunen tot 'perfectie'. Dat zijn voor mij de mooiste auto's in het spel die niet in de S en R classes, dus die auto's moet ik zowiezo hebben.

8. Xboxmod

Xboxmod ^^That's me^^

Leuk Bevonden:
    0
    Ja is ook zo bij de volledige versie, als je 300 gaat denk je dat ook echt, maar de lagere snelheden <100 lijken wel heelerg langzaam.

9. Stealthstorm

Stealthstorm Meuh!

Leuk Bevonden:
    0
    In eht echt vind ik 100 ook traag gaan als je op de snelweg rijd, dus ik verwacht dat het in het spel wel zal meevallen :)

10. Xboxmod

Xboxmod ^^That's me^^

Leuk Bevonden:
    0
    Die elise zit binnen no-time in de S-klasse, volgens mij S2 ofzo. Allemaal trouwens, als je een auto tuned komt 'ie meestal wel in de S-klasse. Ik vind trouwens die races in de career waar bij stock een vereiste is helemaal niet leuk. Moet je met een standaard mx-5 miata 1.8i gaan rijden. Nog wel 7 laps ook. Dat gaat echt tergend langzaam als je opgevoerde gewend bent.

11. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Even tussendoor. De Forza Competitie is geopend. Morgen komt der meer informatie op en zal der ook ff een mooier lay-out en etc der op worden gezet. We kunnen de competitie nog niet volledig starten omdat het spel nog niet uit. Dus kijk morgen voor meer informatie.

12. Vic Vega

Vic Vega Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jij hebt smaak.. AC Cobra is vet!!

13. Jaspero

Jaspero ajax

Leuk Bevonden:
    0
    Kan je gelijk elke auto kopen of moet je ze eerst unlocken.

14. Wessiej

Wessiej A.F.C.A.

Leuk Bevonden:
    0
    Je moet het grootste deel unlocken. De grotere auto's dus(Duhh).

15. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Je moet de meesten unlocken :) (door races te winnen)

16. freakyoliver

freakyoliver ps360

Leuk Bevonden:
    0
    ik ga ne bmw m3 uitbouwen

17. Superbol

Superbol Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  18. ISAF

ISAF Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    waar zijn jullie mee bezig :confused: waarom zet je een competitie op, als het spel nog niet eens uit is? redenen met: "hij is in amerika al uit" slaan ook nergens op, want dan zou ik het in het engels neerzetten ipv in het nederlands.
    slaat naar mijn mening echt nergens op. net zoals al die posts over: "mijn vriend in amerika", o.i.d.

alle tips/tricks/glitches/bugs houd je ook maar voor je, ik vind zelf wel uit hoe ik het haal. zooi over eerst achteruit rijden op de 1/4 mile voor drivatar hoef ik allemaal niet te weten. zelfde geld voor die VW moter bug. stelletje cheaters.

kan aan mij liggen, maar zo gaat de lol voor degene die hem wel officieel hebben (lees niet geimporteerd) en dus nog gewoon moeten wachten. ik vind dat de admins wel wat beter op mogen letten. want dit ligt er wel heel dik bovenop. :mad:

19. Rox

Rox Marketing 2.0..

Leuk Bevonden:
    2
    Die competitie begint omdat Forza's release voor de deur staat en wij (ik iig :9) al een paar maand bezig ben met het opzetten er van.
    Ik zit ook nog gewoon te wachten op mijn versie. Maar omdat er allemaal links naar buitenlandse sites staan die hetzelfde bieden als onze (langer bestaande!!) site was de tijd nu rijp voor de algehele bekendmaking.

20. Xboxmod

Xboxmod ^^That's me^^

Leuk Bevonden:
    0
    Wat zeur je nou?
    Ten eerste ben je niet verplicht om iets te lezen. Ten tweede als mensen vragen of je auto's moet unlocken is het toch niet erg als iemand daar antwoord op geeft. Ik ben het met je eens over dat achteruit rijden (er zit niet eens een 1/4 mijl race in, maar dat terzijde), degene die die cheat had gepost had in zijn post gezet dat hij het lame vond, dus ik zou maar 's wat beter lezen. _0/

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina