1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Forza Motorsport [DEEL 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Peter OtH, 19 apr 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
  2. Xbox_wacko

    Xbox_wacko Active Member

    Berichten:
    338
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand of ie al in haarlem ligt?
     
  3. patsem

    patsem zie hierboven

    Berichten:
    468
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb al rond gekeken maar helaas. Nog 1 nachtje geduld.
     
  4. Xbox_wacko

    Xbox_wacko Active Member

    Berichten:
    338
    Leuk Bevonden:
    0
    Ook niet in digifan??
     
  5. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Huh, ik weet zeker dat ik op de Quote knop geklikt had in Green Mile.
    Hoe kan dat nou?

    Anyways...back on-topic.





    :confused:
     
  6. patsem

    patsem zie hierboven

    Berichten:
    468
    Leuk Bevonden:
    2
    zelfs niet in digifan. Zij krijgen hem morgen binnen.
     
  7. Coltdrake

    Coltdrake Active Member

    Berichten:
    23
    Leuk Bevonden:
    0
    Klopt het dat je in Forza Motorsport je eigen plaatjes kan uploaden?
     
  8. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    nee dat kan niet met forza, in ieder geval niet vanaf je pc naar je xbox
     
  9. Wessiej

    Wessiej A.F.C.A.

    Berichten:
    1.834
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe wil je dat doen dan?? Nee dus..
     
  10. Xbox_wacko

    Xbox_wacko Active Member

    Berichten:
    338
    Leuk Bevonden:
    0
    ook niet bij digifan in haarlem??
    edit: oeps srry zag je berichtje niet
     
    Laatst bewerkt: 11 mei 2005
  11. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Ik ga morgen na school gewoon heel Eindhoven af. Ben om 12:25 uit, dus heb mooi de tijd om alle zaken langs te gaan.
     
  12. Prime NL

    Prime NL ~Robot in Disguise~

    Berichten:
    549
    Leuk Bevonden:
    1
    Ben net nog bij Replay geweest in Eindhoven....alhoewel ze desbetreffende game al binnen hadden gekregen wilde ze hem nog niet verkopen aan mij.
    Ze verklaarde dat ie eerst bij andere winkels te koop zou moeten liggen alvorens ze aan mij wilde verkopen....nadat ik verkondigt had dat ie wel al bij Dim+ valt te halen wilde ze hem nog steeds niet meegeven.....zeikerds..... :mad:
     
  13. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Vreemd! Ik ging destijds een dag voor de officiƫle release van PES4 ook naar de Replay in Eindhoven. En toen verkochten ze 'm wel aan mij. Had wel die avond van te voren even gebeld. Maar ik haal 'm morgen in de stad wel even.
     
  14. Hellspawn

    Hellspawn Active Member

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    0
    Ze schijten allemaal peuken omwille van het embargo van Microsoft... De game moet officieel de 13e verschijnen... Bart Smit heeft het spel volgens mij ook allang, ik heb net gebeld, maar ze deden nogal vaag... Na wat doorvragen verklaart men dat ze hem morgen "binnen krijgen"... In werkelijkheid hebben ze dat spel natuurlijk allang liggen, ik heb dat al eerder meegemaakt... Angsthazen, want na het debacle met Intertoys tijdens de release van Halo 2 is Microsoft nogal boos geworden... Degene die een spel veel te vroeg verkoopt, krijgt de game voor de verkoop de volgende keer het allerlaatste binnen... Daar zijn winkeliers bang voor, geloof me... Morgen dan maar...
     
  15. VeliteS

    VeliteS Rainbow style

    Berichten:
    344
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb even een vraag over de wagens, want ik zie dat iedereen met "gewone" race auto's rijd en heb nog niemand met een mclaren f1 gezien. Komt dat omdat hij niet zo ontzetend goed is, of is hij bijna onmogelijk te krijgen??? Met pgr was die tvr cabera speed12 gewoon onmogelijk te halen (voor de meeste mensen), maar toen die als content download kwam reed iedereen er mee. Is het ook zo'n wagen of niet?
     
  16. DEHO

    DEHO Dennie dus

    Berichten:
    40
    Leuk Bevonden:
    0
    Forza Motorsport Preorder actie is in ieder geval gesloten! Wat zou kunnen betekenen dat ze nu de dozen voor de TPG aan het inpakken zijn!
     
  17. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Het feit dat Replay Eindhoven 'm al heeft is omdat het magazijn van de Replay winkels langs de winkel in Eindhoven ligt. Daarom had ik PES4 ook zo vroeg. Vanuit dat magazijn worden de spellen naar de andere Replay vestigingen in Nederland gestuurd. Dus Eindhoven heeft een voorsprong daardoor.
    Maar dat ze 'm nu niet verkopen zal wel door het incident met Intertoys en Halo2 zijn ja.
     
  18. Xboxmod

    Xboxmod ^^That's me^^

    Berichten:
    1.087
    Leuk Bevonden:
    0
    Precies dezelfde vraag heb je al eerder gepost toch? Ik wilde antwoord geven maar server liep vast. Nog een keer dan maar: Nee, er zijn zelfs veel snellere auto's dan de tvr, bijv de porsche gt2, een getunde nsx/350z is ook sneller. Maar er is ook een gt/gts/p1 serie, waarbij je ook een mclaren f1 hebt. En ook een paar dtm auto's, een audi r8 en nog meer van die zooi. Je kan die redelijk snel unlocken door simpelweg een aantal kampioenschappen te winnen.
     
  19. SluipSchutter13

    SluipSchutter13 XboX 360

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    0
  20. [JeLL!e] HALO

    [JeLL!e] HALO Active Member

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    3
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina