1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Forza Motorsport [DEEL 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Peter OtH, 19 apr 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Robinsky009

Robinsky009 Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    ik heb geen xbox live en wil de game toch al hebben 8) :9 .
    ik ben vandaag bij intertoys geweest ze hadden hem nog niet :'-( en frs ook nog niet :'-( ik kijk morgen weer :p en dan hopen dat ze hem hebben anders ga ik hem vrijdag wel halen *) dan ben ik weer een blut als ik de game heb :9 :9

2. freakyoliver

freakyoliver ps360

Leuk Bevonden:
    0
    je hebt gelijk dat je hem koopt want de sp heeft veel meer uitdaging dan gt4
    natuurlijk is het niet hetzelfde als mp maar je zult er zeker uren zelfs maanden plezier aan beleven.

heb juist nen auto online kunnen kopen voor bijna geen geld ij zegt dat er ij te veel had 8)

3. freakyoliver

freakyoliver ps360

Leuk Bevonden:
    0
    jongens die graag shortcutten zoals gt4 tis gedaan je rijd trager en krijgt veel strafsecdonden aan de broek

4. freakyoliver

freakyoliver ps360

Leuk Bevonden:
    0
    en opeens wordt jpr stil zou ij niet goed tegen zijn verlies kunnen hehe

5. Robinsky009

Leuk Bevonden:
    7
    KRijg je strafpunten als je stuk afkort?
    en stel dat je perongeluk op het gras komt bijvoorbeeld en glijdt doro terwij lje remt over het gras en komt aan de andere kant van de baan krijg je dan ook straf punten.?
    of stek je bent nog een groentje in de game en je gata een stukje perongeluk over het gras krigj je dan ook strafpunten.

met straf punten bedoel ik (Tijd er bij optellen dat je langer heb gereden?)

6. Superbol

Superbol Active Member

Leuk Bevonden:
    0

He, al die dingen zijn al gezegd en duidelijk, en je kunt ook editten :+

Hadden ze bij je frs verteld dat ze hem binnen zouden hebben morgen? Ik belde namelijk vannochtend hier naar de frs in amstelveen rond een uurtje of 11, en die zei dat als ik morgen zelfde tijd ff belletje zou geven dat ze hem wel zouden hebben waarschijnlijk...dus dan klopt het wel, en kan ik mooi uit school als ik klaar ben om half 12 ff dr langs rijden *)

7. jazz

jazz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    vind het wel jammer dat je ook straf seconden krijgt wanneer je van achteren wordt geramt door een ander.

dat had wel iets beter gemogen.
    over het gras = straf seconden :)
    tegen de muur = straf seconden :)
    anderen rammen = straf seconden:)
    dus het wordt wel netter rijden :)
    maar wanneer je geramt wordt ook straf seconden :mad: dat vind ik wel minder geod gedaan

8. [JeLL!e] HALO

[JeLL!e] HALO Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Misschien is hij wel niet online... ;)

9. freakyoliver

freakyoliver ps360

Leuk Bevonden:
    0
    met alle opties uit is het stuur fenomenaal ik denk dat je met een controller niet zo perfect kunt sturen als dan met het stuur.
    dit gevoel had ik ook niet echt bij gt4

10. VooDoo300

VooDoo300 010

Leuk Bevonden:
    6
    ik ga hem morgen bij futurezone halen in rotterdam(54 euro)

11. Xboxmod

Xboxmod ^^That's me^^

Leuk Bevonden:
    0
    Wat voor gevoel? Het vage iets waar ik ooit weleens van gehoord heb, genaamd 'realisme'?

12. Stealthstorm

Stealthstorm Meuh!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat het met een controller makkelijk te doen is...heus niet moeilijker dan met een stuur.

Laatst bewerkt: 11 mei 2005
  13. Jaspero

Jaspero ajax

Leuk Bevonden:
    0
    Moet je de tuningsopties en de upgrades unlocken.

14. titan1980

titan1980 Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    33
    ik ben nu al enige tijd met forza bezig om wat mooie decals etc op mijn Audi TT te krijgen maar vind het nogal simpel eruit zien. ik zie van die ongelovelijke creaties maar heb geen idee hoe je zo'n NFS achtige auto kan maken met die details?!

15. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    als je met beleid het achterkantje wegduwt krijg je geen strafseconden, ik niet iig :cool:

16. Robinsky009

Leuk Bevonden:
    7
    Gewoon net zo lang klooien dat je het je lukt met uitrekken en zo lees aantal pagina's terug daar staan wel dignen in di nuttig zijn. :p

Ik ga vrijdag proberen het Linkinpark loge na te maken :p

17. jazz

jazz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja had ik gemerkt. Als ik bochten neem en ik schuif tegen de andere aan dan komen er idd geen strafseconden bij. Maarja rammen en schuiven is wel verschillend:p

18. Robbertje

Robbertje X360

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het een goede zaak dat je straf secondes krijgt. Anders word het net zoals soms in PGR2. In de laatste bocht van de laatste ronde ff douwen zodat nr 1 zich veremd doordat jij hem doorduwt.

Soms is het wel lastig om niet te beuken omdat je niet echt goed ziet wanneer iemand nou remt.

Dat heb ik ook, als hun mij zachtjes wegduwen door een fout komen er ook geen straf secondes bij.

19. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Krijgen de computer gestuurde wagens eigenlijk ook strafsecondes?

20. Megramons

Megramons Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je krijgt ook strafseconden al je zelf gebeukt wordt? :{
    Maarja ik was toch al niet van plan geraakt te worden.

Ik ga ook net zo lang kloten tot die Soldier (zie hieronder) er enigszins acceptabel op zit, post je wel foto's als het gelukt is.

Een andere auto die ik wil maken is een politiewagen, zo'n golf, lijkt me ook wel cool.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina