1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Forza Motorsport [DEEL 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Peter OtH, 19 apr 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Stealthstorm

    Stealthstorm Meuh!

    Berichten:
    255
    Leuk Bevonden:
    0
    Das wel heel lastig lijk me, die soldaat maken...:0 succes
     
  2. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Zo'n Golf lijkt mij inderdaad vet! Met koeienletters; POLIZEI erop. Haha strak plan!
     
  3. jazz

    jazz Active Member

    Berichten:
    187
    Leuk Bevonden:
    0
    ben nooit van plan te worden geraakt. Maarja soms gebeurt het toch (iets te vaak eigenlijk de A.I houd je in de meeste gevallen toch redelijk goed bij :) maarja dat kan ook liggen omdat ik een lichtgetunede bak heb heb geen power upgrades geinstalleerd tot nu toe. Alleen suspension, gewicht, drivetrain dat soort dingen maakt het leuker vind ik. Maarja power upgrades moeten bijna wel voor de iets sterkere races
     
  4. Stoffel

    Stoffel Leon Topsport

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    0
    Zojuist een mailtje van GC Shop ontvangen waarin ze bevestigen dat m'n pre-order morgen verstuurd zal worden. Who-hooo !! Hulde voor die gasten ! (nee, heb geen aandelen...)
     
  5. Mouse

    Mouse a.k.a Moeswa

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Hoe komt het dat sommige mensen dat spel al een tijd hebben? Illegale kopies of zo? Want ze kunnen me niet wijsmaken dat ze allemaal improteren.....Toch?
     
  6. Menn0

    Menn0 Xboxfreak

    Berichten:
    47
    Leuk Bevonden:
    0
    Wanneer heb jij em besteld Stoffel?
     
    Laatst bewerkt: 11 mei 2005
  7. Superbol

    Superbol Active Member

    Berichten:
    410
    Leuk Bevonden:
    0
    Importeren en illegaal, maar daar zul je niet zoveel over horen.
    Kun je trouwens nog ff reageren op mn vraag...over of de frs tegen je had gezegd dat ze hem morgen zouden hebben??

    EDIT: je kunt mij trouwens wel toevoegen voor oa forza, volgens mij lag je hele lijst plat?? :D
     
    Laatst bewerkt: 11 mei 2005
  8. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    De meesten zullen het spel wel illegaal hebben, maar er zijn hier ook wat met een promotional/review copy of ze hebben het spel uit australie laten overkomen :)
     
  9. Mouse

    Mouse a.k.a Moeswa

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3

    Aha, ik snap het morgen maar meteen naar de intertoys FRS of Bart Smit. De LM-versie is even duur als d eegewone bij de FRS wisten jullie dat? O-)
     
  10. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    Ik heb sinds kort Forza ook in bezit (een promo copy) en ik kan maar 1 ding zeggen: WOW.

    Echt, geweldig spel. Veel beter dan ik had verwacht. De A.I. is echt bijzonder tof om tegen te racen (wat een verademing!), ze weten waar je rijdt en houden daar rekening mee met hun inhaalacties en tijdens het gewone 'racelijnen rijden'. Ze rammen je niet vaak, soms krijg je wel een tikje of een bumpje van hun voorkant of zijkant. Niks mis mee natuurlijk, gebeurd in de echte racerij ook. Regelmatig verremmen ze zich als ze je willen inhalen, maar soms laat je een gaatje open en dan kun je er op rekenen dat je ook echt wordt ingehaald. Tof!

    En het spel is zwaar verslavend. Ik heb overdag mijn werk, daarna klussen in mijn nieuwe woning (wil zo snel mogelijk met Forza, een race frame, het Fanatec stuur en mijn Logitech Z-5500 setje aan de slag :9), en daarna pas gamen. Maar ik ga véél te lang door, het is zo ontzettend verslavend. Nog 1 potje, nog 1 race. En dat x 10. Heb gisteren ook in 1 van de Time Trials een 38e plek op de ranglijst gehaald (op Tsukuba, voor degenen die hem al hebben). En dat na 10 minuutjes proberen.

    Yep, dit spel gaat mij minimaal de komende 6 maanden bezig houden :)
     
  11. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Had je de hype een beetje gevolgd? Voldoet het dan nog aan alle verwachtingen die tijdens deze hype gekweekt werden? Leuke comments trouwens!
     
  12. titan1980

    titan1980 Bruce Springsteen

    Berichten:
    1.304
    Leuk Bevonden:
    33
    hoe maak je letters, of zijn er delen van het customizen dat je moet unlocken? ik zie zoveel mooie resultaten kan er zelf alleen niets van :eek:
     
  13. VeliteS

    VeliteS Rainbow style

    Berichten:
    344
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem 5 mei bestelt en krijg hem ook morgen binnen, dus denk dat jij hem dan ook wel krijgt.
     
  14. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    Ja ik heb het spel gevolgd. Maar pas sinds iets van 2 maanden geleden ging ik erin geloven dat dit spel ook daadwerkelijk van bovenmatige klasse zou kunnen worden. En bleef ik de nodige twijfels houden. Vorig jaar september heb ik het spel bijhoorlijk wat kunnen spelen (de gare E3 build, met maar 3 banen) in Londen op een gamebeurs. Dat was op een beursvloer, met Xbox pods (zonder geluid, wat heel lastig is met een SIM racer) en veel te veel jengelende mensen. Toen was ik 'under impressed'. Nu zeker niet meer.

    Je kunt zeggen dat het spel me heeft verrast, mede omdat mijn verwachtingen niet torenhoog lagen. Maar ik heb GT4 als vergelijkingsmateriaal (met het DFP stuur) en ik vind persoonlijk de physics in beide erg geslaagd, al zijn ze in Forza realistischer dankzij een veel accurater 'bots' model. En dankzij het schademodel natuurlijk. Maar waar ik GT4 meer een racebibliotheek vind, waar je uren in kunt time trialen met de meest vette auto's die deze wereldbol ooit heeft gezien (racen tegen de A.I. is absoluut niet boeiend, vind ik), is Forza echt een spel dat van A-Z racen, racen en racen uitstraalt. Mede dankzij de zeer competitieve A.I., wat een groot pluspunt is voor mij.
     
  15. Menn0

    Menn0 Xboxfreak

    Berichten:
    47
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nog geen mail gehad :'-( En al 7 april besteld! We will see O-)
     
  16. Xboxmod

    Xboxmod ^^That's me^^

    Berichten:
    1.087
    Leuk Bevonden:
    0
    Met vierkantjes, rondjes en alle vormen moet het te doen zijn. Is idd heel erg moeilijk, maar met een beetje oefening moet het lukken.
     
  17. nfsu dragmaster

    nfsu dragmaster Active Member

    Berichten:
    150
    Leuk Bevonden:
    0
    wat is het voordeel als je de special editon koopt?
     
  18. Stoffel

    Stoffel Leon Topsport

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb 'm begin april besteld.

    @nfsu dragmaster: De limited edition komt in een speciale case en er zit een DVD bij over de auto tuning scene + dagboek van de ontwikkelaars.
     
  19. nfsu dragmaster

    nfsu dragmaster Active Member

    Berichten:
    150
    Leuk Bevonden:
    0
    oke bedankt denk dat ik de limited editon ga halen.. want hou wel van ''autotjoening''
     
  20. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Marius, je hebt me helemaal lekker gemaakt met je verhaal! :cool:
    Kan niet meer wachten! Hoop echt dat ze 'm morgen al verkopen.
    En wat is JPRaceGamer toch stil opeens? ;)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina