WOW WOW WOW ik haat me studie. heb hem bij de bart smit in Delft gehaald mar moet studeren
wel even een kort rondje gereden op de weg met een of andere super wagen (klasse voor de beste --> heb boekje nog niet gelezen) maar wat is dit een super spel zeg. In drie laps veranderde die lijn zich geheel aan mijn racestijl en die autos zijn zo geil zeg!!!! de laps zien er ook cool uit en heb nogeneens getuned ofzo maar wat ik van de autos zie ben ik met de free run mode al drie eeuwen bezig. Wat een bakken staan daar zeg. (denk echter dat ik ze pas in de carreer mode ga gebruiken --> heb je wat om naar toe te leven)
btw voor mensen die de demo ook niet relaxt vonden --> ik vond de game nu echt super lekker spelen (had wel alles aan maar laten we niet te grote stappen nemen) het switchen naar standaar race instellingen (a=gas x remmen is ook mogelijk en super relaxt
btw relaxt dat LE zelfde kost == anders had ik nooit hem gekocht maar tis gewoon het orginele hoesje van forza met daaromheen een extra hoesje en binnen een extra cd
Laatst bewerkt: 12 mei 2005