Forza Motorsport [DEEL 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Peter OtH, 19 apr 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Kan wel... je moet er alleen niet over nadenken, je moet het echt opgevoel doen terwijl je bezig ben. Het kan echt, weet ik zeker. Als je de controller openmaakt zie je ook dat de xbox controller een soort drukgevoel plaatje onder de knoppen heeft. De PS2 heeft veertjes onder de knoppen.
     
  2. JeePee

    JeePee Guest

    Heb ik ooit gezegd dat ik goed ben...?
    En waar slaat het op dat ik racen op een console heb uitgevonden. Citeer eens een zin van mij waarin dat staat dan...
     
  3. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zal het dan een keer proberen ja, die plaatjes heb ik al 'es een keer gezien, (k hem m'n controller al hééél vaak opengemaakt:9)maar ik wist niet dat het voor die druk was, ach ja, ik race toch altijd met de Triggers, laten we maar Ontopic gaan. Ik heb het waarschijnlijk toch fout!:eek::9
     
  4. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Nou uit je; VERSLA MIJ IN DTM2 EN IK BEN WEG, blijkt wel een beetje dat je jezelf bovengemiddeld vind in dat spel. Vreemd; Sith Vegeta heeft hem bij Bart Smit in Delft gekocht :eek:, ik net naar die winkel geweest, gevraagd of ze hem hadden; Vracht is vertraagd. Wat een hufters ;)
     
  5. DEHO

    DEHO Dennie dus

    Berichten:
    40
    Leuk Bevonden:
    0
    [offtopic]Dat is de toon die je aanslaat. Het zegt al genoeg over je niveau dat je gaat vragen om precieze posts en bewoordingen. Ik denk dat een ieder hier wel kan bevestigen wat ik in mijn voorgaande post schreef [/offtopic]

    Afijn, dit is verspilde tijd, ik had er niet eens over moeten beginnen |:- Dus terug naar het onderwerp: Forza Motorsport!
     
  6. The Watcher

    The Watcher I'll Be Watching You

    Berichten:
    960
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is allemaal BullSCHIT!!!!!!!!!!!!!!!! met vracht vertraagt en al die shit elke gameshop heeft hem liggen alleen mogen morgen pas verkopen

    (kheb hem al wel omdat vaste klant ben)

    Ze zijn bang voor een boete die bartsmit (intertoys) toen ook heeft gekregen toen ze halo 2 eerder verkochten!!!
     
  7. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    wat een game :) super !!! erg veel details kwa graphics en rijd heerlijk .
     
  8. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Pff wat een baggerwinkels hier in Winschoten geen enkele winkel heeft nog. Ze zijn gewoon tezielig om die game teverkopen. ja morgen is het pas officieel. ''Man ga fiesten''
     
  9. Mouse

    Mouse a.k.a Moeswa

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Heerlijk net mijn 3 eerste D races gewonnen en het 1 enb ander al unlocked heerlijk. Wie is er op live Voeg mij toe aub
     
  10. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Hier ook :confused: Hondjes daarzo;) Ajoh morgen hebben we hem beide Metal Mark, samen wachten ;) Haha nee maar is wel irri. Dat de een hem in een filiaal een bepaalde keten wel, en de ander niet kan kopen. Stinkt een beetje eigenlijk...
     
  11. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    De winkels die veel last hebben van concurentie verkopen m eerder dan als ze niks te verliezen hebben.
     
  12. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    IK HEB UHM EN HIJ IS ZOO VET 8) 8) 8) 8)
    Je kan echt meteen beginen met dik painten en tunen _O_
    Ik ben nu ff bezig en het is echt veel makenlijker en overzichtelijker dan ik dacht. Maar ik ga nu snel verder ik laat nog wel wat weten.

    Ik heb uhm trouwens gehaald bij bart smit en hun waren de enige die het vandaag verkochten _O_
     
  13. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Moest je ernaar vragen of lag hij in het vak?
     
  14. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    *blanqua en Metal Mark, zitten zielig voor een GameWinkeltje. Niemand wil ons die game verkopen :mad:. Ze weten vast al dat we te goed zijn voor die game :+. Waar hebben jullie hem gekocht? HaloTrooper NL ? Bij de bart smit zeker, de enigste winkel die wij niet hebben hier :'-(
     
  15. Pimbech

    Pimbech Halo 1 FTW

    Berichten:
    463
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zag net op TMF de reclame Trailer van Forza... hij is wel vet, maar het ingame gebeuren ziet er vet arcade uit dan terwijl het een dikke sim is!

    Offtopic: Hoe laat begin morgen op MTV de Xbox 360 premiere?
     
  16. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Haha!! *Ligt krom achter zijn PC*

    Trouwens, is in Delft een BartSmit... die hem niet heeft :+ Jammer, maar na een extra dagje wachten zal de game vast en zeker nog geweldiger overkomen! (Probeert het positief in te zien O-) )
     
  17. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Check die balk boven aan de pagina!. Nast het logo Xboxworld.nl 19.30 dus..
     
  18. Pimbech

    Pimbech Halo 1 FTW

    Berichten:
    463
    Leuk Bevonden:
    0
    Hahah jezus... het is mij niet opgevallen :p... maar ik heb ook deze site niet helemaal
    naar boven gescrollt staan dush ;)
     
  19. FFWD

    FFWD XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.370
    Leuk Bevonden:
    3
    Iemand die hem al in Alkmaar of Hoorn heeft gezien???
     
  20. Pimbech

    Pimbech Halo 1 FTW

    Berichten:
    463
    Leuk Bevonden:
    0
    Is het al vrijdag?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina