1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Forza Motorsport [DEEL 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Peter OtH, 19 apr 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mouse

Mouse a.k.a Moeswa

Leuk Bevonden:
    3

Bart Smit moet je zijn en de Limited versie halen man is echt te gek......rennen

2. Pimbech

Pimbech Halo 1 FTW

Leuk Bevonden:
    0
    Op die LE zit zo'n DVD he... is dat echt de moeite waard dat, of staat er alleen maar quatsh op wat je op internet ook gewoon kunt downloaden?

3. VeliteS

VeliteS Rainbow style

Leuk Bevonden:
    0
    Jep aanstaande vrijdag. Is mooi moment om even pauze te nemen met forza.

4. jazz

jazz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    de knoppen van xbox zijn ook druk gevoelig hoor 3 standen zelfs als ik me niet vergis.
    bewijs?
    check doau en dan sparring mode. Je hebt moves waarbij de knope licht middel en hard indrukt moet worden.
    lichtjes indrukken light attack
    hard indrukken hard attack
    dit zou niet kunnen wanneer de knop niet druk gevoelig is.

maar toch vind ik triggers fijner rijden. kan je veel beter gedoseerd gas geven en remmen en ook makkelijker om gas aan te houden op bepaald niveau (vind ik dan)

status bij xboxworld pre-order nog niet veranderd :mad:

5. Pimbech

Pimbech Halo 1 FTW

Leuk Bevonden:
    0
    Hahahah ik bedoelde het sarcastisch dude ;)...
    Wie weet nouw niet dat vrijdag Forza D-day is!

6. Xbox_wacko

Xbox_wacko Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem in bijlmer zien liggen E-plaza. Maar vraagje is het spel ook de moeite waard als je geen live hebt en dus singleplayer speelt?

7. Mouse

Mouse a.k.a Moeswa

Leuk Bevonden:
    3

Is de moeite waard mar ik denk niet dat iemand hem zomaar post als je het rip wordt het illegaal...............maar ja het is wat de mods ervan gaan vinden als ie gepost wordt ergens.

Trouwens wie weet wat de beste auto is om een career mee te starten ik race nu met de AUDI TT in de D class en tot nu toe steeds op 1 ik heb net met een Corrado garaced die ik heb unlocked wat moeite gehad (behoorlijk) om weer op 1 te kunnen komen maar het lukt wel ik heb ook 2 GT wagens unlocked en nog een paar andere. De VW R32 is wel snel maar niet echt behendigd misschien dat ieman een ander bak heeft. De Mazda 3 is wel stabiel in bochten maar ontbreekt snelheid. ook de mini cooper S doet het goed maar is iets te stug. Ik ben nog niet gaan tunen want daar heb ik gde ballen verstand van, Misschien een goed idee om een topic Tuning Forza te openen voor beginners of zo ik hoor het wel.

:cool: :cool:

8. jazz

jazz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    zeker weten. offline zijn er heel veel races om te rijden. A.I is best leuk om tegen te rijden je bent er offline best lang zoet. online racen is natuurlijk ook leuk maar alleen voor offline vind ik hem al zeker meer dan de moeite waard

9. Mouse

Mouse a.k.a Moeswa

Leuk Bevonden:
    3

Ja zekers zelf single is ie verslavend voor al als je met Arcade begint de drang om steeds eerste te worden is hoog. Career heb ik nog niet gedaan maar daar moet je sowieso je auto maken wil je goed kunnen racen op Live.

10. Maradona10

Maradona10 Addict

Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad Bart Smit en E-plaza (Maastricht) hebben hem al.
    Ik ga hem nu halen. Forza Bart Smit!

11. Pimbech

Pimbech Halo 1 FTW

Leuk Bevonden:
    0
    Is het zo dat de pc gestuurde auto's ook een paintjob hebben als je single player doet.
    Of is alleen de auto waar je zelf in rijd helemaal getuned en gepaintjobt en rijd je
    tussen normaal uitziende auto's?

12. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
    Ik heb een vraagje over de paintjob. Hoe kun je layers gespiegeld paken? EN dan bedoel ik de layers van bovenaf. En dan bedoel ik niet die vorpjes maar en soort van tribal tekens. Ik weet niet hoe ik dit moet doen.

/Edit laat maar gewoon de size veranderemn :p |:-

Laatst bewerkt: 12 mei 2005
  13. BandOfBrothers

BandOfBrothers Wow,There's Internet

Leuk Bevonden:
    0
    BINNEN!!! Limited edition maar geen xtra dvd wel een headset met 3 maanden subscription.???

14. Pimbech

Pimbech Halo 1 FTW

Leuk Bevonden:
    0
    je moet resizen en hem dan naar links slepen totdat hij vet dun wordt en dan nog verder naar links zodat je hem in spiegel vorm trekt!

15. DEHO

DEHO Dennie dus

Leuk Bevonden:
    0
    Waar heb je m besteld als ik vragen mag? Dat van die headset zou allemaal heel leuk en aardig zijn, als je er niet al 2 van hebt 8)

De status is hier inmiddels ook verzonden _O_

16. Bossplaya

Bossplaya 1Man1ForceTrueskill

Leuk Bevonden:
    0
    Yessir , het feest kan beginne :) Forza is tha Bomb Shittt!!!
    net paar rondjes free race en arcade gedaan en egt waar wat een dope game besturing is super GFX zijn mooi strak en gedetaileerd vette SFX master AI ,
    Met andere woorden pedal 2 tha metal , daar gaat me sociale leventje weeer , haha.

Wat iedereen ook zegt deze game roeleert , en GT4 is Gedegradeerd :p:p (sorry JP ,whahaha)

17. X-Junk

X-Junk GT: Reflex Xeros

Leuk Bevonden:
    197
    vraagje ,zit er eigenlijk ook andere weers omstandigheden in ?

18. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    volgens mij niet!

vezonden!! morgen kan ik ook mee praten! :)

19. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Nee, er zitten geen regenraces in

20. jazz

jazz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ben nog geen regen races tegen gekomen wel nacht races

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.