1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Forza Motorsport [DEEL 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Peter OtH, 19 apr 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pimbech

    Pimbech Halo 1 FTW

    Berichten:
    463
    Leuk Bevonden:
    0
    Status verzonden :D jeeyyyyyyy!!!!!!!!
     
  2. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    das wel jammer , ze hadden ook wel wat meer levende omgeving kunnen maken zoals in pg2 !!
     
  3. Pimbech

    Pimbech Halo 1 FTW

    Berichten:
    463
    Leuk Bevonden:
    0
    wat bedoel je met meer levende omgeving?
     
  4. JT Chinaski

    JT Chinaski Active Member

    Berichten:
    2.116
    Leuk Bevonden:
    2
    Godverdomme in Drachten hebben ze hem gewoon nog niet :confused:
     
  5. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Wat is het toch een geweldig spel!! Online ook helemaal top. Laadtijden zijn super, en helemaal geen lag onder de races. Topspel! :cool:
     
  6. boessie3

    boessie3 Milo NL

    Berichten:
    672
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet ook in een echte stad wonen hE ;)
     
  7. n.e.r.d

    n.e.r.d pharrel williams

    Berichten:
    1.223
    Leuk Bevonden:
    1
    waarom posten de mensen hier posts van ja hier hebben ze hem nog niet.
    OMDAT MORGE DE RELEASE IS
    das tog nie gek dat hij dan nog niet in alle winkels ligt
    wacht gewoon tot morgen en dan kan het feest morge beginne
     
  8. ormagon

    ormagon l!ve gamer

    Berichten:
    538
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb in ieder geval status verzonden.
    Dus dat word een weekend niet uitgaan :D ;)
     
  9. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    ik moet nog ff geduld hebben :mad:.Mijn ouders hebben hem al wel in huis maar aangezien ik 250 km verderop zit in eenrevalidatie centrum kan ik hem pas morge spelen (weekend verlof) ......kan niet wachten........
     
  10. xbox-rookie

    xbox-rookie Active Member

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand ook al of je met twee accounts splitscreen kan spelen op live of als guest
     
  11. n.e.r.d

    n.e.r.d pharrel williams

    Berichten:
    1.223
    Leuk Bevonden:
    1
    en heb je een soort matchmaking op live?
    en als je met een club rijd dat je soort matchmaking kan doen 4vs4
    weet iemand hier meer van?
     
  12. Stealthstorm

    Stealthstorm Meuh!

    Berichten:
    255
    Leuk Bevonden:
    0

    Wat! Wanneer had je em besteld?? Ik heb FM daar namelijk ook besteld..maar ik verwacht em misschien morgen maar waarschijnlijk weers laat :'-(
     
  13. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Heb hem net gehaald (toch bij de Bart Smit in delft). LE voor zelfde prijs als de normale. Beetje dom om dan de normale te nemen. LE zit gewoon in hetzelfde plastic doosje als de normale versie, alleen zit er nu een kartonnetje omheen met de LE voorkant erop. De DVD is vet, maar vind ik het prijsverschil van 10 euro niet waard. Maar voor de prijs van de normale... tja waarom niet dan? Leuke filmpjes met een beetje uitleg over tuning en customization. Verder staan er op de DVD een aantal filmpjes over de Americaanse Car History.

    Het spel; De graphics vind ik top! Om dan meteen met het grootste minpunt te komen dat ik tot nu toe ben tegengekomen: (owjee, houd je hart vast ;)) De replay's zijn niet geweldig. Soms worden de auto's die verop rijden een klein beetje wazig en is er héél af en toe een kleine framedrop (just in replay). Dat was het tot nu toe kwa minpunten. Ben nog niet ver in het spel; derde career race net achter de rug. Ik dacht eerlijk gezegd;"Met een beetje inzet en race-ervaring van andere sim racers moet het niet al te moeilijk zijn met assists off, geen race line en op zijn moeilijkst."
    Valt dus vies tegen! Het is echt geweldig realistisch als je het speelt, meer dan ik verwacht had. Geweldig! Heb een stuk of 10 free races gedaan en hiermee langzamerhand geleerd hoe je goed moet rijden zonder ABS. Zonder hulplines en andere assists lukte mij wel. De A.I. houdt geweldig veel rekening met je en is ook behoorlijk pittig. Zéker hét racespel met de beste AI ooit. Ze kruipen in elk gaatje dat ze zien, zolang het maar vóór jou bolide is. Na wat races verdien je geld om te tunen en uptegraden. Zo'n upgrade is duidelijk merkbaar en verhoogt het game plezier nog meer. Meer heb ik van het spel nog niet kunnen zien. Tot nu toe; GEWELDIG! Echt tot nu toe vind ik dit de beste xbox game die ik heb, klasse. Niks geen fanboy, gewoon door de ervaring van het spel; overweldigend. Ik dacht; meld maar even wat ik ervan vind, anders is het zo'n nutteloze; HEB FORZA AL reactie. Voor de mensen die hem nog niet hebben en hem wel willen; Ik leef met jullie mee, kwa wachten. Wanneer jullie het spel hebben; veel plezier en succes ermee. Het zal niet tegenvallen!!
     
  14. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    blanqua neem aan dat je diegen in de stad ben geweest??? (ik rond half twee, toen was ie net binnen) --> ik zag de forza + xbox staan maar die meid stond net games aan te vullen, maar niet forza, maar toen ik er even om vroeg van he die dozen staan er wel hebben jullie hem ook zonder ging ze hem gelijk voor me halen (misschien niet in de rekken uit angst voor een agent of microsoft : :cool: )

    edit: (sorry je laatse post niet gelezen)
     
  15. titan1980

    titan1980 Bruce Springsteen

    Berichten:
    1.304
    Leuk Bevonden:
    33
    ik speel nu op live dit geweldige spel, maar hoe kan het dat je zomaar een ghost auto wordt als je raced of elkaar botst? kan je dit ook ergens uitzetten?

    het is namelijk errug vervelend!!
     
  16. SluipSchutter13

    SluipSchutter13 XboX 360

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    0
    ff een vraagie afzonderlijk van de club.
    Ik ga morgen zo`n forza pakket kopen(waarschijnlijk) met dat forcefeedback stuur erbij.
    Ong 160 a 170 euro is dat.
    Heb ik dan wel het orginele GROENE hoesje erbij, met boekje en voorkantje enz?
    Want met een xbox pakket,(dus console en spel) kreeg je alleen plastic hoesje
     
  17. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Wat heb jij die game net ff ingepikt toen ik al zat tepitten :+.

    Trouwens laten we het ff over de game zelf hebben en niet meer over daar issie nu en daar niet.

    Hoe bevalt tie?..
     
  18. tha BomB

    tha BomB .

    Berichten:
    519
    Leuk Bevonden:
    0
    ik weet niet of dit al gemeld is maar bij de frs zijn de L.E en de gewone even duur :confused: 9dus heb ik natuurlijk de L.E gekocht *))
     
  19. SluipSchutter13

    SluipSchutter13 XboX 360

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    0
    zit bij de LE gewoon ook zo`n groen doosje?
     
  20. Megramons

    Megramons Active Member

    Berichten:
    567
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, dat kan, ik weet niet hoe want ik heb het spel nog niet, maar het kan.

    Ik krijg hem waarscijnlijk pas dinsdag binnen :'-(
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina