1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Forza Motorsport [DEEL3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Feodor, 12 mrt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. riez

riez WAR is coming

Leuk Bevonden:
    0
    huh ik kan de screens niet meer zien :eek: alleen maar kruisjes :'-(

2. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Je bedoelt in de startpost? Bij mij doen ze het gewoon.

3. [JeLL!e] HALO

[JeLL!e] HALO Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Je begint al met een getunede Impreza? :+
    Ik zelf ga voor een Honda Civic/Integra, zitten ook mooie speciale modellen tussen (Mugens etc.) :9

4. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
    Dit is volgens mij een getunde versie van de Impreza ;)

5. MisTicMac

MisTicMac Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bij het aanmaken van de profiel in forza word er naar je regio gevraagd. Dit heeft niets te maken met waar je woont maar met de wagens die jou voorkeur hebben.

Deze regio´s zijn Europ Azie en North American. Door een van deze te kiezen heb je dus de wagens van deze regio ter beschikking. Maar je begint met een x aantal credits hier koop je een auto van dat zal voor de EU een Mini of Ford foucus zijn en voor een andere regio eens soort gelijk model kwa vermogen en dergelijke.

Verder zullen de regio´s er ook voorzorgen dat de wagens in jou regio iets goed koper zullen zijn als een auto uit een andere regio. En anders om dus je moet in het begin goed nadenken in welke wagens je wilt gaan rijden.

Nu heb je een auto geocht en moet je races gaan winnen om meer geld te verdienen. Om je Eerste auto te tunnen of te sparen voor een nieuwe.

Dus nee je begint niet met een getunde bak.

6. [JeLL!e] HALO

[JeLL!e] HALO Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Precies, je zult niet meteen in een racewagen beginnen

7. MisTicMac

MisTicMac Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Om nog even op jpgameracer or what´s his name terug te komen. Wat ik bedoel met de reflectie op de wagens boedoel ik het volgende. Zie link.

Kijk eens hoe mooi de omgeving op de auto weer kaats. Dat zit echt in GT4 niet.

Ohh ja heb weldegelijk deze game maar voor mij is en blijft GT4 een opgepoetste versie van 3.

LinK

8. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
    Ik dacht dat je beodoelde dat er standaard geen getunde auto's in zitten :)
    Maar in het begin hem je natuurlijk niet direct genoeg centen om een dikke race wagen te kopen.

9. floris.sp

floris.sp Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dus net zoiets als nfsu2.

10. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
    En net als Sega Gt en net als GT etc. etc. ;)

11. Feodor

Feodor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik bedoel, ik neem een doodsimpele Subaru Impreza en dan ga ik hem Tunen.
    En ik ben ook idd benieuwd naar de ''Forza'' Editie van de Subaru Impreza. 8)

12. floris.sp

floris.sp Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Moet je ook net als bij pgr2 dingen unlocken dat is wel leuk om te doen hopelijk moet je ook special events unlocken.

13. MisTicMac

MisTicMac Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat ik er van heb begrepen is dat je in forza niet alle wagens zult vrij kunnen spelen. Dit vanwege de regio´s. Er zitten ook soort van contracten in die game. Als je een goede racer bent kan je bijvoorbeeld een contract met porche krijgen waar door je dan geen race ferarie´s kan rijden. Dit soort dingen.

Ook kun je sponsors krijgen van bepaalde tune merken waardoor body kist turbo´s van dat merk goedkoper voor je zijn om te kopen.

Dus dat trekt me wel aan die game.

14. JAGUAR

JAGUAR xbox

Leuk Bevonden:
    0
    net als in het echte leven, als je voor ferrari rijd, koop je ook geen porsche

15. Trossarms

Trossarms Guest

Dat gaat wel denk ik als je xbox live hebt kan je gewoon al je autos ruile

16. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Maar voor mensen zonder Live (ikke:'-() is het wel jammer............:'-(
    Toch een piepklein minpuntje vind ik, tenzij het wel mogelijk is alleen heel moeilijk, dan valt de schade nog mee:9

17. Feodor

Feodor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou zeggen schaf live aan en kom binnenkort tegen mij op Live. :p

18. Meneer Stefan

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou wel willen (want racegames, zijn mijn beste genre:9) maar aangezien ik thuis maar over één computer beschik is een netwerk onmogelijk, m'n pa wil geen draadloze adapter en met een kabel kan ook niet (dan kan je niet tegelijk online op de pc en xbox:':'-()

19. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind eigenlijk als je veel aandacht aan je xbox besteed en wat straks natuurlijk alle Forza fans gaan doen, moet je wel live! kopen vind ik. Maar het is eigenlijk wat minder voor m'n schoolresultaten. Binnenkort toch maar om denk ik en mischien ook om Forza.

20. Meneer Stefan

Leuk Bevonden:
    0
    Mij lijkt Live ook helemaal te gek, alleen in m'n vorige mail legde ik uit waarom het niet mogelijk is voor mij (wel mogelijk, maar 't mag gewoon niet)
    Jammer, want racen is m'n beste genre en het lijkt me vet om online te gaan bij waarschijnlijk X-Box's beste racetitel :'-(

PS: ik ben benieuwd hoe het X-Box Magazine dat gaat oplossen, want als Forza beter wordt dan PGR2 (wat waasrchijnlijk gebeurt) wat voor cijfer moeten ze dan gaan geven, aangezien PGR2 een 10- kreeg....... :confused:
    Een 10 is perfect, en....... kan een game wel perfect zijn :{

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina