1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Forza Motorsport [DEEL3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Feodor, 12 mrt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Kan zijn dat de screens genomen zijn van een filmpje, dan gaat de kwaliteit een stuk achteruit. Dat plaatje linksonder is inderdaad niet al te best, de auto lijkt compleet zwart zowat.

2. JeePee

JeePee Guest

Dat denk ik zeker ja, maar als niemand die uitdaging aan wil zullen jullie het nooit te weten komen. Btw: er zijn nog genoeg mensen die DTM2 spelen, en er hoeft er maar ééntje sneller te zijn...

@ MisTicMac...
    probeer je auto eens te wassen

Laatst bewerkt door een moderator: 19 mrt 2005
  3. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Ja en die van die plaatjes in de garage zelf. Dat zullen ze toch wel niet van filmpjes doen. Mischien ook wel, want het ziet er niet bepaald mooi uit.

4. Feodor

Feodor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de Screens gezien (en ze doen het!!:D) maar vond de kwaliteit wel tegenvallen..:{

5. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, ik ook. Maar die moeten denk ik wel vanuit een filmpje genomen zijn. Dat zullen we maar hopen. Anders kunnen ze er nooit zo uitzien. Net ofdat de kwaliteit er juist achteruit van gaat als ze er langer aan werken.

6. Feodor

Feodor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat ze idd van een Filmpje zijn opgenomen want ik heb wel betere Shots gezien..

7. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bij Forza zijn alle screens van slechte kwaliteit, aangezien bijna elke screen van een filmpje is afgeplukt. (geen wonder dat je bijna alleen maar in-game screens hebt:9)
    Ik twijfel er geen seconde dat Forza er ontzettend goed uit gaat zien, want bekijk gewoon die movies (waarop je de échte kwaliteit kan zien;)) Forza wordt één van de mooste games ooit_O_

8. Xboxmod

Xboxmod ^^That's me^^

Leuk Bevonden:
    0
    @ JPRaceGamer Wat doe je eigelijk hier als je geen xbox hebt? En als je er wel één hebt doe je maar mee aan de pgr2 competitie, maak ik je daar wel in.

Die movies zijn all1 van de echte kwaliteit als je ze met Quick Time bekijkt, met media player vind ik ze een beetje tegenvallen (niet slecht hoor, maar gewoon minder).

9. NapoleJon

NapoleJon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als jij alleen een PS2 hebt zal het weinig zin hebben. Ik gok dat het overgrote deel op dit forum DTM2 alleen op de Xbox heeft. Het is goed mogelijk dat er minieme verschillen zijn tussen de twee versies dus je kunt nooit een eerlijke tim-attack houden. Tijd dus dat je een Xbox gaat kopen.... Btw GT4 is gewoon baggerlelijk. De demo van Forza is al mooier dus flikker op met je fanboyisme. GT4 is gewoon een opgepompte versie van GT2+GT3. Realisme is ver te zoeken als je op elke auto kunt leunen in een bocht.

10. Feodor

Feodor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Huh, ik vat m niet.. :eek:

11. Zephyrus

Zephyrus ...

Leuk Bevonden:
    0
    omg moron...

hij zegt:
    wat doe je hier op Xboxworld zonder Xbox?

en als je toch een xbox hebt en je wilt racen: ga dan naar de PGR2 competitie thread

12. Ninto

Ninto Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    @ Xboxmod:
    Je hebt in mijn ogen een beetje te grote mond! Je denkt volgens mij dat je de beste bent in PGR2. Geloof me maar als ik zeg dat je dat niet bent. Dus kap een beetje met je opschep praktijken hier, want dat wordt door de meesten niet als aangenaam beschouwd.

13. eL_C!D

eL_C!D Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    *ieder zo zijn trots*

14. Xboxmod

Xboxmod ^^That's me^^

Leuk Bevonden:
    0
    @ Ninto Tuurlijk denk ik niet dat ik de beste ben (check die !LIVE! records, daar kom ik echt niet aan). Ik vind dat jij een veel te grote bek heb om dat gelijk te zeggen. Zie je hier iemand anders die er commetaar op heeft? Ik niet!
    Maar ik bedoel gewoon dat als hij wil racen, dat ook met een xbox-game (only on xbox) moet doen en niet met dtm2. Snappie? Zephyrus snapt het tenminste, thanx Zephyrus... ;)

Maar laten we nu gewoon weer verder gaan over Forza.

15. Feodor

Feodor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ah komop geen f*cking ruzie maken hier. :mad: Ik heb deze Thread gemaakt om over FM te praten niet over PGR2 of wie er beter is in die Competitie. Dit IS en BLIJFT tenslotte de FM Thread.

16. Xboxmod

Xboxmod ^^That's me^^

Leuk Bevonden:
    0
    (Ja ok srry als het de indruk wekte dat ik de beste was ofzo.
    Maar die JPRaceGamer is zo f*cking irritant!)

Maar weer over Forza: Het wordt denk ik het beste !LIVE! spel (of meest gespeelde dan). Ik dacht dat je je auto's ook via !LIVE! kon verkopen of heb ik dat verkeerd gehoord? Dat lijkt me wel een goede optie, je oude auto verkopen en gewoon weer een nieuwtje halen.

17. Feodor

Feodor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat van het verkopen lijkt me wel een Cool idee :) Ze moet veel Modes doen en ook een Dealing Mode waar je je Auto te koop stelt. :p

18. [JeLL!e] HALO

[JeLL!e] HALO Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Op de officiele sites staat niets over auto's onderhandelen via Live.Je kunt online punten verdienen om je auto verder te tunen, en er zijn zogenaamde Car Clubs. Ook is er natuurlijk DC.

19. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Hmm, Forza lijkt mij weer de zoveelste reden voor mij om L!ive aan te schaffen. Jammer genoeg geen creditcard :confused:. Het mooiste filmpje van Forza vind ik nog steeds die met zo'n interview met een Forza medewerker. Met de gele Porsche 911, jullie kennen hem wel. Trouwens, ik zou me geen zorgen maken over de graphics die een beetje tegenvallen op die screens; de demo ziet er soms mijlen beter uit dan het er op de screens uit lijkt te zien. Kan mij niet voorstellen dat het spel in de tussentijd dus grafisch achteruit is gegaan ;)

20. Feodor

Feodor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    En dan maar bedenken dat de Game nog niks is vergelijken met DE ''Volledige'' versie. ;)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina