1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Forza Motorsport [DEEL3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Feodor, 12 mrt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Precies, het is nu zelfs nog een preview versie.

2. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat kan geloof ik alleen via Live enzo;) (dat je gewoon met andere gozers auto's ruilt enz.)
    Offline in je career kan je wel relaties opbouwen met fabrikanten, (is al een keer gezegd geloof ik) maar veel meer niet denk ik, (hopen natuurlijk van wel :9 ) allhoewel, de makers van Forza hebben de neiging om af en toe hele goede aspecten van het spel te verzwijgen, zoals het tuning-gedeelte.
    Ik dacht altijd dat je gewoon wat alternatieve sidekits, bumperkits, rimps, spoilers enz. erop kon zetten. Blijkt later dat het onderdelen van 150 échte tuningfabrikanten zijn (O.Z., Pirelli, Firestone, Veilslide, Alpine enz.) _O_

Laatst bewerkt: 19 mrt 2005
  3. JeePee

JeePee Guest

Als GT3 al godse mooi was en GT4 een opgepomte versie daar van is, hoe kan GT4 dan baggerlelijk zijn..?? En lees die vet gedrukte zin eens...Als ik op moet flikkeren vanwege mijn fanboyisme moet je het zelf ook niet doen. En realisme heeft niet alleen te maken met leunen in bochten. (het kan in de DTM trouwens ook) GT4 is qua besturing de meest realistische race-game ooit, mede dankzij de Logitech Driving Force Pro.

Ik had mijn fanboyisme graag achterwege gelaten, maar op dit soort post moet ik toch echt reageren.

Ik heb wel een Xbox maar geen PGR2. Een keer bij een vriend gespeelt, en was niet zo onder de indruk. (maar das mijn mening). Ik speel momenteel gewoon het vaakst op mijn PS2, omdat ik net GT4 heb, en vanwege mijn Logitech Driving Force Pro

Laatst bewerkt door een moderator: 19 mrt 2005
  4. Meneer Stefan

Leuk Bevonden:
    0
    Totdat Forza uitkomt, mwhahahah:9

5. JeePee

JeePee Guest

;) dan mis ik nog steeds een 900 graden stuur met FF, daar kan FM niet aan tippen

6. Meneer Stefan

Leuk Bevonden:
    0
    Rot es op met die GT4-fanboy uitspraken en ga gewoon mee over Forza discusseren, bijv. over hoe realistsch 'ie wordt en als je dan (waarschijnlijk negatief) reageert, vergelijk het dan niet met GT4 en geef gewoon je mening waarom? (als je dat lukt tenminste, om niks over GT4 in een post te zetten) :+

7. JeePee

JeePee Guest

ok, ok, maar dan zelf ook niet doen

Kijk, FM vraagt er gewoon om om met GT4 te worden vergeleken. Als je iets over een spel wilt zeggen, b.v. of iets goed of slecht is, dan is de beste manier om te zeggen waarom, om het met een ander spel te vergelijken. In dit geval is in mijn IMO de enigste concurent van FM GT4, en daarom worden ze met elkaar vergeleken. FM had waarschijnlijk niet eens bestaan als GT ook niet bestond. Ze hebben zelf gezegt: "dit wordt hem, de GT beater", tjah, dan vragen ze er toch gewoon om

Laatst bewerkt door een moderator: 19 mrt 2005
  8. eL_C!D

eL_C!D Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    zoals ik al vroeg WANNEER LEVER JE EEN ZINNIGE BIJDRAGE AAN DEZE TOPIC?

nog zo'n anderhalve maand mensen :) ben er al helemaal klaar voor :p

9. Xboxmod

Xboxmod ^^That's me^^

Leuk Bevonden:
    0
    Over dat dealen: Ik had het een keer in een filmpje gehoord, volgens mij di met die gele porsche erin maar dat weet ik niet zeker. En over dat stuurtje, de fanatec speedster 3 heeft toevallig wel FF, maar helaas een draaicirkel van (coorect me if I'm wrong) 270 graden. Maar laten we niet weer over dat stuurtje gaan zeuren, die van Logitec is waarschijnlijk beter, maar ik denk dat de meesten toch gewoon met een controller gaan spelen.

10. Meneer Stefan

Leuk Bevonden:
    0
    Weet jij waarneer die komt dan? op GCShop staat 29 april, en bij de grote sites staat 3 mei (maar da's amerika :confused: ) Persoonlijk verwacht ik iets rond 20 mei hier in Europa, als ze maar genoeg reclame maken, 'k denk dat de gem. gamer nog niet echt over Forza heeft gehoord :'-(

11. Xboxmod

Xboxmod ^^That's me^^

Leuk Bevonden:
    0
    Wanneer komt hij eigenlijk uit? Hij was weer verzet dus ik weet niet meer wanneer hij nou precies uitkomt.

Edit: Srry, kwas net te laat.

12. JeePee

JeePee Guest

Geen FF, maar FS (force shock) dan trilt hij volgens mij ook op een recht stuk

13. Xboxmod

Xboxmod ^^That's me^^

Leuk Bevonden:
    0
    Iemand had hier gepost dat hij FS + ... had, en dat het vergelijkbaar was met FF, ik kan het zo snel niet vinden.

14. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Als GT niet had bestaan was er wel een andere race sim gekomen onder een andere naam :) En M$ kan (gelukkig) niet achter blijven en komt nu met een zeer goede titel. Maar of ie GT gaat verslaan weet ik niet. Minpunt aan GT is eigenlijk dat ie perfect is. Klinkt raar, maar nou lijkt deel 4 uitgemolken omdat ie tov. deel 3 niet echt een toegevoegde waarde heeft. Online optie eruit is echt de grootste fout die ze gemaakt hebben imo.

15. JeePee

JeePee Guest

helaas is het op de zwakke PS2 niet mogelijk, dan was het tenkoste gegaan van GFX, besturing, ga zo maar door

Nu is het wachten op GT5 :p

16. Meneer Stefan

Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap ook wel dat het hele GROTE concurrenten zijn (vind ik ook imo;))
    Maar dit is geen goed reden om zo Fanboy-achtig te doen, dus gewoon lkkr mee discuseren, ok? :)

17. JeePee

JeePee Guest

zoals ik al zei...
    ok,ok

18. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
    GT5 komt dan gelukkig op de ps3. Ik las hier ook ergens dat GT4 "slechts" een 7 kreeg. Vind dit eigenlijk niet heel raar omdat het toch meer een opgepoeste versie van deel 3 is. GT4 is een uitgemolken maar geniaal spel. En dan wordt de beoordeling lastig.

19. JeePee

JeePee Guest

Waar dan...???, eigenlijk vind ik dat GT4 iets van een 10- moet krijgen. Hij kan gewoon niet beter. FM zal ook wel zoiets krijgen, omdat het pas deel 1 is.

20. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
    Werd ergens in dit deel van Forza thread gezegd. Kan me van de ene kant goed vinden bij dat oordeel. Maar aan geen perfect spel kun je weinig toevoegen. Als ze de online opties erin hadden gehouden, mochten ze toch wel hoger cijfer geven dan een 7.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina