1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Forza Motorsport [DEEL3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Feodor, 12 mrt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Feodor

    Feodor Active Member

    Berichten:
    1.588
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoop het niet..:mad:
     
  2. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Op Forzacentral heeft een gozer een vergelijking tussen GT4 en Forza gemaakt.
    De pics staan naast elkaar, het is de uiteindelijke versie van GT4 (want hij had 'em gekocht) tegen de december demo-versie van Forza en nu al is Microsoft's simulator veel gedetaileerder... (YES!!!), maare... ga naar de onderstaande link en dan kan je op die pics van GT4 en Forza naast elkaar klikken, het zijn 10 vergelijkingen ofzo.

    Veel kijkplezier;)
    http://www.forzacentral.com/gallery/browseimages.php?c=12
     
  3. Feodor

    Feodor Active Member

    Berichten:
    1.588
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm..nice. Ik vind FM er toch beter uitzien. ;)
     
  4. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Jongens stop nou eens met dat kinderachtige gedrag jegens GT4. Jullie zitten hier alleen maar jullie eigen keuze goed te praten omdat je stiekem flink in je broekt schijt van GT4 :). Ik heb mijn keuze nog niet gemaakt, maar asjeblieft, houd het een beetje normaal.
     
  5. Feodor

    Feodor Active Member

    Berichten:
    1.588
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmmm..oke. :{
     
  6. tecmo

    tecmo user

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    0
    beterzzzz...de honda crx,del sol,en S2000 zitten erin,vet cool man,deze ga ik zeker halen
     
  7. Feodor

    Feodor Active Member

    Berichten:
    1.588
    Leuk Bevonden:
    0
    S2000 Rulezz . :p
     
  8. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    En ook de minder inhoudelijke reacties mogen ingeperkt worden :).
     
  9. Rox

    Rox Marketing 2.0..

    Berichten:
    1.831
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik ben benieuwd hoe het allemaal zit met de ontwikkeling. Want die integratie met de xbox2 leek mij wel erg ver gaan, zijn ze al een ge-update netwerkcode ofzo er in aan het dumpen?
     
  10. jellejelle

    jellejelle PSP Only

    Berichten:
    696
    Leuk Bevonden:
    10
    Voor alle mensen die nog twijfelen aan de releasedatum van Forza: Klik
    Dit staat al meer dan een maand op XBW, dus je zult moeten wachten tot mei.

    Wat betreft de vergelijking tussen Forza en GT4, dat kan me echt helemaal niks schelen. Ik heb thuis toch alleen een Xbox, dus zal GT4 ook niet spelen. Het zijn beide goede games en verder kan ik me daar niet druk om maken _0/

    Ga wel steeds meer twijfelen over dat stuurtje. Het is best prijzig, maar het is wel een heel mooi ding, net zoals die Halo 2 headset, echt een verzamelaarsitem. Bovendien heb ik nog meer racegames, dus zo'n stuur zou niet verkeerd zijn. Het zal wel afhangen van de grootte van mijn bankrekening op dat moment *)
     
  11. Feodor

    Feodor Active Member

    Berichten:
    1.588
    Leuk Bevonden:
    0
    Lijkt me wel cool zo'n stuur ik heb er laatst een gezien bij Dixons. :)
     
  12. Zephyrus

    Zephyrus ...

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    0
    hmm die vergelijking foto's laten wel goed zien dat Forza/Xbox tot meer details in staat is, maar ik vind het wel zo dat de Gran Turismo 4 plaatjes sfeervoller overkomen, met zo'n gebouw met van die mooie blauwe ramen en dat gras overal. Bij Forza komt alles een beetje leeg over met da bruine zand.


    Stiekem offtopic:

    heeft iemand misschien die demo van Forza voor mij?
     
  13. Aphrodite

    Aphrodite MacBook en iPod

    Berichten:
    1.868
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat een Jappenbakken...ik mis veel Europese auto's. Desondanks wordt het vast wel wat.
     
  14. roedos

    roedos Active Member

    Berichten:
    283
    Leuk Bevonden:
    0
    de omgevingen zijn bij forza mooier, maar het detail van de auto zelf vind ik bij gt4 denk ik iets beter......

    wat me wel opvalt is dat het bij gt4 lijkt alsof ze een snelheidsgevoel proberen te creeren door de weg zelf al op een bepaalde manier neer te leggen, want als je stilstaat met je auto dan lijkt het doordat je naar de weg kijkt alsnog of je snel naar voren rijdt.....
     
  15. Feodor

    Feodor Active Member

    Berichten:
    1.588
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja zoiets dwaalde ook al in mijn hoofd. Er zat een keer een Demo van FM bij een OXM van December ofzo of Januari ? :confused: Weet iemand misschien van wanneer ? Ik wil die dan wel bestellen. :cool:
     
  16. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
  17. Noobster

    Noobster 1 shot, 1 kill

    Berichten:
    88
    Leuk Bevonden:
    0
    Er zit iig een demo van Forza bij MA2 (maar je moet dan wel een enorme fan zijn wil je een spel kopen voor de demo alleen :+ )

    Enige wat ik van die demo kan zeggen is dat die zuigt, je moet bijna stilstaan wil je normaal door een bocht kunnen. Ik hoop dat dat aangepast word, ook al moet het dan nog langer worden uitgesteld.

    Nog ff over die screenshots. Tja, de Xbox kan het nou eenmaal mooier maar het belangerijkste van een racegame is toch of die bestuuring van je racemonster goed is, dus ik hoop echt dat dat maar goed gaat komen.
     
  18. Feodor

    Feodor Active Member

    Berichten:
    1.588
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik heb net gekeken en het is idd die van Januari zoals Berrie al zei. :)
    Dat klinkt niet echt positief..:{

    Ja, ik hoop ook dat ie wel te besturen valt anders heb je d'r niks aan. :mad:
     
  19. frankx

    frankx The Old Guy

    Berichten:
    850
    Leuk Bevonden:
    21
    Demo zuigt?????? omdat JIJ een bocht niet doorkan. Lijkt me erg overdreven. Het zegt meer over jouw rij-kwaliteiten dan over de demo.

    Demo is goed te spelen, als je alle hulpmiddelen aanzet is het zelfs eenvouding. Alles uit is redelijk moeilijk, maar wel het oefenen waard.

    Tip voor Noobster: als je snel een bocht door wil koop dan de "simulator-game" Outrun......
     
  20. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad. Wel handig om al te oefenen. Kan je als de release net is iedereen verslaan op live!.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina