1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Forza Motorsport [DEEL3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Feodor, 12 mrt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JeePee

JeePee Guest

Niet helemaal. Check me sig.

2. riez

riez WAR is coming

Leuk Bevonden:
    0
    wauw hoe zielig kan je zijn man.... ga lekker ergens mensen pesten op een ps2 forum man.

ontopic: kan je eigelijk ook offroad gaan bij fm? net zoals bij gt4?
    (als dit al gezegd is eerder in deze topic, mijn excuses daarvoor dan)

3. [JeLL!e] HALO

[JeLL!e] HALO Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Nou ja, je kan naast de baan terechtkomen :+
    Maar nee, er zit geen echte offroad modus in.

4. xplayer

xplayer Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik vind offroad ook niet echt nodig in FM. Daar koop ik dan wel Colin McRae of RSC voor.

5. Rox

Rox Marketing 2.0..

Leuk Bevonden:
    2
    Beter geen off-road dan een half uitgevoerde :)

6. riez

riez WAR is coming

Leuk Bevonden:
    0
    ja oke maar dat is wel een leuke afwisseling, ik heb gt2 helemaal grijs gespeeld op me ps1 en toen vond ik het offroad rijden wel effe leuk nadat ik veel normale races had gedaan. en anders moet je weer 60 euro gaan uitgeen om even te kunnen rally rijden...

7. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Nee joh, voor €39,- kan je nu al RSC2 aanschaffen, een echte aanrader. Nu weer over Forza ;) Weet iemand of er in het spel ook een uitgebreide lijst zit met de gegevens van de wagens? Wat ik nu heb gezien in de demo zijn alleen een paar getalletjes die het in verhouding tot zijn klasse weergeven. (Zit ook geen tune-gedeelte in, misschien ligt het daaraan)

8. JAGUAR

JAGUAR xbox

Leuk Bevonden:
    0
    ik denk dat in het tune gedeelte de getallen(pk's etc) staan, zou het niet in het spel voorkomen, dan zou dit een btje raar zijn

9. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Ja, leek mij ook al. Het draait voornamelijk om het tunen dus ;) Ajoh, zal we goed zitten.

10. Stealthstorm

Stealthstorm Meuh!

Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 21 mrt 2005
  11. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Dat filmpje met die Corvette ziet er wel mooi uit. Alleen jammer dat ie zo kort is.

12. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Weet iemand of er ook een clutch in het spel zit (net als bij DTM2)?In de demo was er geen optie om te schakelen met clutch

13. JeePee

JeePee Guest

Vind je dat fijn dan..??. Het lijkt me wel vet als er een racestuurtje met 3 pedalen bestond. Dan zou ik de clutch ook toepassen, maar volgens mij is er geen fatsoenlijk stuurtje wat dat heeft.

14. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Die koppeling in DTM 2 wilde mij niet altijd lukken (ben nu zelfs vergeten welke knop het was). Voegt inderdaag veel realisme toe. Ben met automatisch begonnen, toen handgeschakeld en uiteindelijk met koppeling. Echt goed spel was dat dat DTM2.

Zeker mooi filmpje, kan je nagaan dat deze al 9 maanden oud is, dus grafisch kan het er alleen maar op vooruit gegaan zijn. De demo is op dezelfde baan met o.a. dezelfde auto's als die je op het filmpje ziet.

15. Xboxmod

Xboxmod ^^That's me^^

Leuk Bevonden:
    0
    Koppeling? Dat zit er toch niet in (bij dtm 2 bedoel ik)?

Ontopic: Koppeling zou wel heel erg realistisch zijn, maar lijkt me niet echt makkelijk te besturen.

16. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Jup, zit wel in DTM2. Is inderdaad erg lastig, nog steeds niet aan gewend ;)

17. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, mij lijkt het ook heel moeilijk. Ik heb tenslotte nog geen rijbewijs dus ik heb nog nooit een koppeling aangeraakt. Naja, op een brommer. En dat klinkt inderdaad goed als dat filmpje als 9 maanden oud is. En de kwaliteit van het filmpje is natuurlijk ook niet zo als dat je het op het echte scherm ziet.
    Ik denk toch gewoon dat ik het maar automatisch blijf doen want dan is het al moeilijk genoeg.

18. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Ja, dat kan natuurlijk. Ik raad je aan om echt even te oefenen met handgeschakeld (met of zonder koppeling). Dit voegt na een tijdje, als je het onder de knie hebt, zoveel meer speelplezier toe! Tot voor kort deed ik ook alleen automatisch, totdat ik de demo van FM speelde. Even handgeschakeld geprobeerd, nu doe ik niet anders. Speelt veel leuker vind ik ;)

19. JeePee

JeePee Guest

Het is nog eens sneller ook

20. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Ja, dat is meestal wel zo. Ligt er natuurlijk aan hoe goed je timing van het op- en terugschakelen is.

Laatst bewerkt: 21 mrt 2005
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina