1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Forza Motorsport [DEEL3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Feodor, 12 mrt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt de car-list met alle gegevens van de auto's, kijk op de volgende site:
    http://features.teamxbox.com/xbox/1023/The-Cars-of-Forza-Motorsport/p1/
    Het zijn in totaal 4 pagina's dus je moet even verder kijken, maar daar staan van bijna alle auto's de prestaties. Ik heb er alleen geen Nissan 350Z (mooie auto :9 ) tussengezien, maar wel bijna alles staat er tussen, mét klasses ;)

2. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    @ gaming4 ever;
    Bedankt voor die site ;) Ik bedoelde eigenlijk meer een in-game lijst met echte gegevens. Dus de accelarie in sec. , topsnelheid in km/h, gewicht in kg., tractie verdeling etc. Of dat ook in het spel zit.. tja, het lijkt mij wel, maar heb er nog niet echt iets van gezien. Hoe dan ook, bedankt voor die link, hij is leuk en handig!

3. Stealthstorm

Stealthstorm Meuh!

Leuk Bevonden:
    0
    Zitten heel wat coole auto´s tussen :D

ps. Als je mee wilt doen om een fm team te starten stuur dan een email, ik maak de site+forum maar moet eerst weten wie er mee doet. Dan praten we over een domeinaam etc. Hopenlijk kan er een topic over gemaakt worden.

Laatst bewerkt door een moderator: 2 dec 2013
  4. Rox

Rox Marketing 2.0..

Leuk Bevonden:
    2
    Zit er in, zat zelfs al in de demo!

5. marcj

marcj marcj

Leuk Bevonden:
    0
    ik verwacht eerlijk gezegd niet te veel van de physics, het zal wel weer zoiets als dtm 2 worden. Ik weet niet of jullie bekend zijn met richard burns rally _O_ , maar dit is qua physics veruit het beste race spel wat er bestaat naar mijn mening althans. Wat ik begrepen heb kan bij xbox 2 mods van spellen gespeeld worden, net als bij de pc nu het geval is. Forza graphics en tracks en rbr physics lijkt me de ideale combinatie voor de beste race game ooit. *)

6. [JeLL!e] HALO

[JeLL!e] HALO Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Nou, ik vind dat wat er in de demo zit nog een beetje matigjes.
    Power (kW), Torque(kN m), Weight (kg), Weight Dist(%) en Origin is het enige wat te zien is in de demo...

7. JAGUAR

JAGUAR xbox

Leuk Bevonden:
    0
    dat is alleen handig om ff te kijken wat de auto bied, voor quick race ofzo. Maar als je "echt" gaat racen is er wel meer belangrijk. Maar aangezien forza een realistische racer is verwacht ik dat er wel meer info over de auto's komt

8. floris.sp

floris.sp Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat komt er echt nog wel hoor.

9. Xboxmod

Xboxmod ^^That's me^^

Leuk Bevonden:
    0
    Waar dacht je aan dan?

10. eL_C!D

eL_C!D Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    misschien dat ze nog wat achtergrond informatie van de auto er in stoppen :eek:?

11. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Gewoon een lijst met vrijwel alle gegevens over de auto, van topsnelheid tot wielbasis en gear-ratio. Alles ;)

12. floris.sp

floris.sp Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    en anders kan je dat ook op internet vinden.

13. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Haha, ja natuurlijk wel, maar het hoort eigenlijk wel in het spel te zitten vind je niet? Als je echt goed wilt kunnen tunen...

14. JAGUAR

JAGUAR xbox

Leuk Bevonden:
    0
    je gaat toch niet terwijl je aan het spelen ben ff op internet de gear ratio zoeken????? forzo pretendeerd een volledige racer te worden, dus moeten ze dit ook bieden. Daarbok is het ook handig als je bv het camber van een wiel kan instellen, voor een bochtig(langzamer), of een recht(snelle) circuit.

15. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Precies, dit is gewoon dé reden waarom zo'n lijst in het spel moet zitten. Als het een super-racer beweert te zijn, dan moet die zooi er ook inzitten.

16. Xboxmod

Xboxmod ^^That's me^^

Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap daar toch niet zoveel van, dus van mij hoeft het niet persé, maar toch zou het wel leuk zijn.

17. 313 GT

313 GT blablabla

Leuk Bevonden:
    0
    eigenlijk hoor ik niet te mierenneuken, maar ik doe het toch. Die Ferrari 360 Modena in de filmpjes van Forza, lijken erg korte versnellingsbakken te hebben. Een beetje te kort in mijn opzicht. Normaal gesproken kan zo'n karretje 130 in z'n twee, maar in die filmpjes gaat hij maar 65 mph (=105 km/u). Zou je dan toch veel kunnen veranderen aan de setup? Zou wel superstoer zijn

18. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk het wel. Maar ik ben ben benieuwd hoe ver ja. Dat zal natuurlijk vast wel verschillen aan de auto. Maar ik ben benieuwd wat je dan b.v. allemaal b.v. met zo'n Ferarri kan doen. En ik denk wel dat dat gefixed is van die 130 km/h. Dat zijn toch dingen waar ook goed op gelet moet worden.

19. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Precies, de demo is volgens mij (net als het filmpje van die corvette die waarschijnlijk uit de demo genomen is) al 9 maanden oud. Hier zullen ze echt op de hele kleine details gelet hebben. Ik gok er zelfs een beetje op dat het een redelijk "foutloos" spel zal worden.

20. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Ja indaad, en 9 maanden is echt al een hele tijd geleden. Ik heb ook het gevoel dat ze het spel zo foutloos mogelijk gaan maken door op de allerkleinste details te letten zoals zulke van die modena.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina