1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Forza Motorsport [DEEL3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Feodor, 12 mrt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. frankx

frankx The Old Guy

Leuk Bevonden:
    21
  2. Xboxmod

Xboxmod ^^That's me^^

Leuk Bevonden:
    0
    Nee ik vind deze nog al tegenvallen, maar gelukkig zien de filmpjes er beter uit!

3. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, ik vind de screens ook een beetje tegenvallen. Die laatste trailer ziet er ook mooier uit ja. Maar wel supervette wagens op de screens.

4. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Idd, één van de weinige keren dat we auto's v.d. R-Class zien, toch wel dé snelste klasse:cool: Toen net ging het er ook ff over met die gear-ratios, dat die niet helemaal goed waren, ik heb gelezen dat Forza per auto, de volledige prestatie en kenmerken lijst heeft gebruikt om alles te laten kloppen en het klopt ook, weetje waarom?
    Op de vorige pagina (of één daarvoor) gaf ik een link naar 'teamxbox' waar die car-list mét gegevens stond. De snelste auto van 't spel is de :Chrysler ME 4-12 die een 9,9 voor speed kreeg (in het echt 400 km/h). Die 9,9 betekent dat het niet dé snelste auto is en da's waar, want dat is de Burton Veyron (406 km/h)
    Het komt erop neer dat we er vanuit kunnen gaan dat de gegevens etc. van Forza allemaal kloppen (gelukkig:9)

Laatst bewerkt: 22 mrt 2005
  5. JeePee

JeePee Guest

Hij zal dan wel een 9.9 hebben voor speed, maar of hij ook daadwerkelijk 400km/h gaat is natuurlijk nog niet zeker (neem aan van wel).

6. Meneer Stefan

Leuk Bevonden:
    0
    Weet ik, maar het toont gewoon aan dat de gegevens kloppen en dat ik blij ben dat Forza met de fabrikanten heeft samengewerkt ;)

7. JeePee

JeePee Guest

Wat dacht jij dan joh, dat ze gewoon in het wilde weg een simulatie spel gingen maken zonder dat ze iets afweten van de auto's die er in zitten. Natuurlijk gaan ze met die fabrikanten praten.

8. Meneer Stefan

Leuk Bevonden:
    0
    Daarom mag ik er toch wel blij om zijn, sorry hoor dat Forza RULEZZZ _O_
    mwhahahahahahaha :+ (sorry voor het chauvinisme ;) )

9. 313 GT

313 GT blablabla

Leuk Bevonden:
    0
    zowieso is 400 km/u voor het merendeel maar een fabeltje. Om boven de 350 de gaan, is gigantisch veel vermogen en een goede stroomlijn nodig. Of een Veyron echt 406 kan, heb ik mijn twijfels, vooral als dat ding gigantisch veel weegt.

trouwens ik check net die carlist door, en zie dat de Porsche 962c slechts 8.2 heeft met ''speed'' :confused: dat ding haalde 400 op Le Mans!

Laatst bewerkt: 22 mrt 2005
  10. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Als ik de Enzo heb gaat het al snel genoeg voor mij. *)

11. JeePee

JeePee Guest

Je bedoelt fanboyisme...

12. Meneer Stefan

Leuk Bevonden:
    0
    HET IS TOCH EEN GRAPJE!!!!!!!!!!!!!! :mad: en hou nu maar op met reageren, want je begint alweer dicussies te maken, doe het dan op een ander forum waar ze GT4 fanboys zijn. Hou jij op, hou ik op _0/

13. Meneer Stefan

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet iig dat die Chrysler ME 4-12 400 km/h kan en dat die Burton 406 km/h kan, da's écht zo ;) Maar dat van die Porsche...... 'k wee nie, We shall see _0/

14. JeePee

JeePee Guest

@ gaming 4 ever
    ga maar wat sneller rijden met DTM2 in mijn signature link...

15. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Pffff, jongens. Dit gaat over Forza. Ik vind zelf die Crysler ook erg mooi. Maar kan dat ding echt zo snel? Had ik niet verwacht.

16. Meneer Stefan

Leuk Bevonden:
    0
    Check this, 2 nieuwe screens op forzacentral.com:

een Mercedes SLR vs. een Pagani Zonda C12

Echt een vette auto}:], vind gij niet?

17. eL_C!D

eL_C!D Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    volgens mij is nog steeds de Koenigsegg CCR de snelste auto ter wereld :eek:
    Porsche Carrera GT gaat trouwens 340 :eek: en is in minder dan 10 seconde van 0 op 200 dat vind ik al behoorlijk snel ;) :p

18. JeePee

JeePee Guest

een vet maar vage auto, Multiplayer ziet er goed uit, alleen is de auto wel een beetje klein

19. Meneer Stefan

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, de CCR kan 396;)

20. JeePee

JeePee Guest

hebben ze dat getest op een normale gear ratio, of hebben ze hem ook echt afgesteld met "lange" versnellingen

Weet trouwens iemand al of die achter spoiler van de SLR in FM omhoog gaat bij het remmen.

Laatst bewerkt door een moderator: 22 mrt 2005
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina